MuscleMeat

Wk gewichtheffen 2006 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hey saaaaaaaaaaaaaar alles ok met je ?:D
 
jaja alles Ok.

Flickr: Photos from robbymacklem
Hier zijn 5foto's te zien van het WK onder andere 3van in de trainigszaal van atleten die nog moeten heffen.
 
@saar, Is het nu definief dat hossein niet meedoet?En heb je ook enig idee of Tschigishev(rus) meedoet, ik vind hem eigenlijk nog indrukwekkender dan hossein.
 
Neen Hossein dot sowiso mee. Ajan (grote baas) heeft dat beslist.
Ik denk niet dat Tschigishev meedoet vind die niet terug op de inschrijvingslijst.
 
Ik snap er nog steeds geen **** van, hoe kan zo'n kleine gast die indrukwekkende kracht hebben.

Daarbij komt dat de meeste wel natural zijn, niet allemaal haha, maar zeker veel.

Komt ontzettend veel techniek en exposiviteit bij kijken. Belangrijker dan kracht.
 
Tjah kracht, alsof je geen kleine 300kg kan deadliften als je 190kg c&j doet.
 
ah jammer, die kerel zat écht dichtbij een nieuw WR

187 kilo @85 best wel netjes :D
 
Morgen of overmorgen moet de enige Nederlandse deelneemster heffen in de +75kg, nl BIALKOWSKA Kamila.
Ze zal wel niet op de tv te volgen zijn want zit in de B of C groep.
 
ik vind het geweldig om naar te kijken :D Overmorgen ga ik weer heel rustig aan de techniek van c&j proberen te leren, vind het echt geweldige oefeningen allemaal. Straks ook lekker frontsquatten.
 
Straks op Eurosport: -105 kg klasse, daarna 105+ kg klasse.
 
gvd ik wil ook kijken
 
Hossein is nu bezig, wat een geweldenaar

_O_
 
Ik vond klasse tot 105kg eigenlijk veel leuker, klasse boven 105 kg was niet echt spannend en er werden geen serieuze gewicht gelift.
 
Zo damn wat een pracht fysieken tussen de 85 en 105 kilo gezien zeg!! Brute Schouders dikke poten en uber core :D! 105+ was niet super.. Wel respect, maar wat een "Guts" zeg!! Vind de lichtere klasses altijd leuker om te zien. Omdat dat daar de verhouding Kracht/Lichaamsgewicht zo ongelooflijk is
 
Ja, 105+ was voorspelbaar. en Hossein Reza Zadeh was niet in de vorm om een wereldrecord aan te vallen. Maar oke, het blijft wel spectaculair.
 
De enige nederlandse, BIALKOWSKA Kamila, heeft 3keer gemist in het stoten (113kg).
 
Back
Naar boven