AndroidHealthClinic

WK Nabba In ternational Benidorm

Bezoekers in dit topic

anjatimmer

Prof Bodybuilder
Prof Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
24 apr 2006
Berichten
216
Waardering
0
De atleten van de NAC Holland hebben het toppie gedaan. Zeer sterk niveau, grote line-ups, totaal 190 atleten.
Uitslag: Miss Fitness Debbie Keskin 2e, Ms Physique Sandra Klein 4e (line-up van 5), Junioren Bart Jansen 4e, Mannen Harrie Thibaudier 3e, Richard Rosales 4e, Arthur Gregoryan 5e, mixed pairs Debbie & Harrie 2e.
Als ik foto's ontvang zal ik ze plaatsen.
Van harte gefeliciteerd. Op naar de Universe in Duitsland op 2 december.
Check www.nac-germany.de
 
Hey Bartje gefeliciteerd met je 4e plekje... :)
 
congratz :D goed gedaan man!
 
Mail regelmatig even met Debbie Keskin m.b.t. de updates rond mijn wereldrecord en zij weer over haar wedstrijd-resultaten.
Had haar al een top plaats voorspelt, waanzinnig mooie vrouw met een top shape en met enorme mogelijkheden in het circuit.

Geweldige prestatie van Debbie:thumbs:, ook een hele mooie prestatie van Bart:cool: .
 
Dave Hawk zei:
Mail regelmatig even met Debbie Keskin m.b.t. de updates rond mijn wereldrecord en zij weer over haar wedstrijd-resultaten.
Had haar al een top plaats voorspelt, waanzinnig mooie vrouw met een top shape en met enorme mogelijkheden in het circuit.

Geweldige prestatie van Debbie:thumbs:, ook een hele mooie prestatie van Bart:cool: .

O, ja binnenkort komen er foto's m.b.t. de WK van Debbie op www.debbiekeskin.nl ;) .
 
Groot!!

Ik was enorm onder de indruk van John Jonk (Nederlands Kampioen Masters 40+)! Hij draait al 13 jaar wedstrijden en is groter dan ooit! Echt schocking. Nu op de WK in Benidorm niet geplaatst (met 18 man in de klasse!@)
Gefeliciteerd man!
 
gefeliciteerd met jullie plaatsen en geniet nu maar eens van enkele cheatmaaltijden
 
Ik heb een filmpje van Sandra klein .. hoe kan ik die plaatsen ?
IS nog van bij de kneet 3 weken geleden ..
 
Debbie Keskin wereldkampioen !!!!

Door een fout in de telling is Debbie Keskin als nog tot winnaar uitgeroepen
tot winnaar van de Miss Fitness klasse:thumbs: .

We hebben er dus weer een wereldkampioen bij:birthday:.
Maar wat een geweldige jury blunder zeg !:( .
 
Ja was idd schandalig ja...!!! Super van Debbie!!!
 
Back
Naar boven