Fitness Seller

Wk onder 20 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Tjalle

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
27 sep 2004
Berichten
2.897
Waardering
5
Jammer jammer dat is Alles wat ik ervan kan zeggen kheb ervan genoten leuk voetbal gezien van de nederlandse boys.. jammer dat ze in penaltys onderuit zijn gegaan.. helaas speelde quincy niet echt geweldig.. en collins john vond ik ronduit ruk.. had graag nog een paar wedstrijden gezien met onze kleine jongens...

Helaas misschien dat we ze in het "oude" nl elftal over een paar jaar mogen verwelkomen...
 
Kijk hun ff een stuk of 23 penaltys moeten nemen.. Wel jammer ja dat ze eruit liggen, had ze graag tegen die leipe mocro's gezien..
 
die mocros mogen van mij ermeteen uitvliegen was een totaal ruk wedstrijd en die penaltys waren nog rukkeriger :P
 
Collins John was een ramp man. En dan 22 penalties nemen, er maar twee missen, da's heel goed, en dan nog niet gewonnen hebben. .

:-(


Marc W is echt k*t k*nker kl*te sjacherijnig nu, gvd, gvd, gvd. Vliegende tering, cholera, en alle andere ziektes!!!
 
Da's mooi klote. Ik baal hier echt van zeg )-:.

Nou ja dan moeten de volwassen jongens Duitsland 2006 maar winnen.
 
Ik ben heel erg hoor, als Ajax of het Nederlands 11 tal verliest, ben ik zo agressief en opgefokt, dat ik de adrenaline in nog geen zes uur uit me lijf heb. Verliezen ze een avond wedstrijd op de CL of zo, dan slaap ik hoogstens twee uurtjes.

:(

GeeVeeDee nog eens aan toe zeg!
 
ach nu denken die gasten tenminste nog niet dat ze God zijn
 
zo goed was ned onder 20 niet. en sommige spelers zijn een beetje overschat zoals maduro en babel. kruys en abeyie vond ikhet beste op dit toernooi
 
Wat was Maduro slecht zeg, ongelooflijk. Ookal werd hij dubbel gedekt en niet gecoacht had ik nog steeds veel meer van hem verwacht. Telkens de verkeerde keuzes. Versnellen wanneer daar geen ruimte voor was en te langzaam wanneer hij de bal af moest geven. Ook veel te vaak een lange bal naar voren.

Tiendalli vond ik wel erg sterk. Heeft geen enkel duel verloren en speelde heel goed mee.

Owusu heeft een serieus lesje effectiviteit nodig. Hij heeft balcontrole als geen ander maar waar hij naartoe rent met de bal slaat nergens op.

Babel moet ook wat slimmer gaan spelen, meer bewegen want hij staat altijd in de dekking. En moet leren een bal aan te nemen. Middenveld en aanval moet wel aansluiten want vandaag had hij een paar keer de bal met geen afspeelmogelijkheden waardoor je gewoon mogelijkheden om zeep helpt.

Vincken zie ik het niet echt in zitten. Heef totaal geen overzicht. Kan alleen buitenlangs rennen en dan die bal voor het doel gooien.

Kruys mist ook overzicht en komt aanvallend tekort.

Emanuelson wil zich te erg bewijzen. Rent te vaak uit positie en houd het veld niet breed.

Drost en V.d Struijk moeten zich zeker nog ontwikkelen want voor hun 10 anderen op het moment.

Vlaar en Vermeer zijn helden.
 
Anoniem zei:
Wat was Maduro slecht zeg, ongelooflijk. Ookal werd hij dubbel gedekt en niet gecoacht had ik nog steeds veel meer van hem verwacht. Telkens de verkeerde keuzes. Versnellen wanneer daar geen ruimte voor was en te langzaam wanneer hij de bal af moest geven. Ook veel te vaak een lange bal naar voren.

Tiendalli vond ik wel erg sterk. Heeft geen enkel duel verloren en speelde heel goed mee.

Owusu heeft een serieus lesje effectiviteit nodig. Hij heeft balcontrole als geen ander maar waar hij naartoe rent met de bal slaat nergens op.

Babel moet ook wat slimmer gaan spelen, meer bewegen want hij staat altijd in de dekking. En moet leren een bal aan te nemen. Middenveld en aanval moet wel aansluiten want vandaag had hij een paar keer de bal met geen afspeelmogelijkheden waardoor je gewoon mogelijkheden om zeep helpt.

Vincken zie ik het niet echt in zitten. Heef totaal geen overzicht. Kan alleen buitenlangs rennen en dan die bal voor het doel gooien.

Kruys mist ook overzicht en komt aanvallend tekort.

Emanuelson wil zich te erg bewijzen. Rent te vaak uit positie en houd het veld niet breed.

Drost en V.d Struijk moeten zich zeker nog ontwikkelen want voor hun 10 anderen op het moment.

Vlaar en Vermeer zijn helden.


over maduro ben ik het helemaal met je eens. quincy niet effectief? hij is bij bijna elke goal betrokken geweest en zijn gevaar zorgt nog voor dat hij 2 man op zn minst bezighodt en dus ruimte ontstaat voor andere spelers.
vincken is balletje breed speler en af en toe een rommedahl rush, voor de rest mag ie blij zijn dat hij zn brood verdient met voetbal, ik dnek dat hij beter als een fullback tot zn recht komt. verdedigend vond ik hem best sterk bij corners.
Kruys is zeer slim aan het voetballen, aanvallend is hij toch echt van grote waarde en dat als een verdedigend ingestelde middenvelder. hij scoorde ook nog eens en gaf vele steekpasses.
Drost vind ik een degelijke back die zeker beter kan worden.
Idem voor tiendalli.
Van der Struijk vond ik zeer slecht spelen, heeft totaal geen uitstraling en maakt constant foutjes die gelukkig door Vlaar worden opgevangen.
centrum is vergelijkbaar als bij psv dit seizoen, alex= vlaar , bouma= struijk

Vermeer vond ik samen met Kruys en Qiuncy de beste spelers. Vlaar ook wel, alleen hij is al gevestigds voor mij, het wordt al een grote die jongen. Vermeer vond ik zeer atletisch en lening en buitengewoon goed anticiperend. Sterk op de lijn en bij het uitkomen. Moet zeker een basisplaats krijgen bij Ajax 1.
 
Idd erg erg erg jammer! Echt k*t!!

Hoop wel dat de Nikkerianen van de mocro's winnen!

Quinsy en Kruys ben ik ook 100% tevreden over
 
Back
Naar boven