XXL Nutrition

Rugby Topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

KingBubba86

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
2 mrt 2015
Berichten
602
Waardering
163
Lengte
1m80
Massa
85kg
Vetpercentage
10%
Over precies een maand begint het WK rugby in Engeland en zal ongeveer anderhalve maand duren. Een fantastische maand voor alle rugby liefhebbers over de hele wereld natuurlijk.
Nu zend RTL7 voor het eerst ook het hele WK rugby uit, erg gaaf dat zij dit besloten hebben. rtl7 profileert zich natuurlijk als een echte mannenzender en wat past daar beter bij dan rugby! Check

Ik ben benieuwd of jullie ook wedstrijden zullen gaan kijken, en wat jullie van rugby vinden.

Mocht je trouwens vragen hebben over rugby of de spelregels kan je deze hier ook stellen. :)
 
Zal het wel kijken/opnemen maar hou meer van NFL
 
Ik volg het niet, maar NFL is toch de pussy variant?
 
Ik vind NFL interessant, maar voor mij teveel show en te weinig actie. Het mooie van rugby vind ik juist dat het 80 minuten lang doorgaat en je gewoonweg geen tijd hebt om moe te zijn.
 
Allemaal van die anabolenjunkies in de NFL!!!11elftwaalf
 
:roflol:

iedereen zijn ding he.
 
Heb jullie er zelf nooit aan gedacht om rugby of american football te gaan doen? Dan heb je pas echt een kans om al die opgedane spiermassa in beweging te zetten. ;)
 
nee rennen word je moe van man :cool:
 
Ja ik ga wel kijken :) Mooie sport.
 
Het uitzendschema op rlt7 is ook bekend: http://rtl7updates.wordpress.com/2015/07/30/uitzendschema-wk-rugby-2015/
Het valt me 100% mee hoeveel er live uitgezonden gaat worden.

Voor de leuk: Big hits van de pacific nations: http://www.youtube.com/watch?v=rOoew5Iudhc
Dit dus:
hqdefault.jpg
 
Moest der niet aan denken om heletijd zon ding te gooien

Rip schouders dan
 
Japan wint van de Springbokken. Als je tientje op Japan had ingezet had je nu 500 euro
 
Japan wint van de Springbokken. Als je tientje op Japan had ingezet had je nu 500 euro
Wat een wedstrijd, wat een sport!

Alles wat ik tot nu toe gezien heb was puur genieten. Ook wel tof hoe RTL het presenteert, rekening houdend met noobs als ik. Maakt het zoveel mooier om te kijken als je de regels een beetje snapt. Erger me al wel kapot aan die overdreven kale dude in de studio, die naar mijn idee de sport iets teveel de hemel in prijst. Zo'n dwaas heb je toch niet nodig, rugby bewijst zichzelf wel hoop ik.

Hopelijk doet Schotland het een beetje goed straks!
 
Dude rechts zat eerder half naakt aan tafel. Moest ff twee keer kijken wat ik zag.
 
Gister Engeland - Fiji gezien, was leuk om te zien.
 
Wat een openingsweekend zeg! Japan nu al de helden van het WK voor mij.

Wat een wedstrijd, wat een sport!

Alles wat ik tot nu toe gezien heb was puur genieten. Ook wel tof hoe RTL het presenteert, rekening houdend met noobs als ik. Maakt het zoveel mooier om te kijken als je de regels een beetje snapt. Erger me al wel kapot aan die overdreven kale dude in de studio, die naar mijn idee de sport iets teveel de hemel in prijst. Zo'n dwaas heb je toch niet nodig, rugby bewijst zichzelf wel hoop ik.

Hopelijk doet Schotland het een beetje goed straks!

Aan die kale duud heeft zo'n beetje iedereen in rugby nederland ook een hekel, dat is echt een pannekoek.
 
Ik heb de ballen verstand van rugby, maar ik vind het allemaal prachtig wat er op dat veld gebeurt.
Als je er echt verstand van hebt, lijkt het mij al helemaal mooi!
 
Back
Naar boven