XXL Nutrition

Rugby Topic

Bezoekers in dit topic

Ierland begon slecht, wordt steeds beter. Staan nog wel achter :(.
 
gvd was voor Schotland :'(
 
australie schotland geweldige wedstrijd!
 
GODVERDOMMEAFDS,AFDAG56325623GHTTYTY101112!!!!11111!!
 
GODVERDOMMEAFDS,AFDAG56325623GHTTYTY101112!!!!11111!!

Ja tering zeg! Ik kon wel janken! Die ref had sowieso de TMO moeten raadplegen, op zo'n moment in de wedstrijd zo'n beslissing maken. De bal kwam wel van de schouder van een schot af, maar dan is de eerste overtreding een knock-on en dus nooit een penalty. The scottish are robbed!
 
Dit is wel mosterd na de maaltijd zeg, de call zou dus een scrum moeten zijn geweest.
http://www.rugbydump.com/2015/10/46...-world-rugby-review-of-craig-joubert-decision

Mijn eerste reactie was een emotionele reactie, ik had de schotten graag zien winnen. Maar uiteindelijk is de beslissing van de ref zijn beslissing en zal dit gerespecteerd moeten worden.
Een wedstrijd verlies je nooit door de referee, de schotten hadden bij hun eigen line-out niet voor de 2e springer moeten gaan in regenachtig weer. En zo zijn er wel meerdere momenten waarbij je ook een penalty (en 3 punten) had kunnen besparen.

Aanstaand weekend gewoon weer voor de buis! Wat zijn ieders verwachtingen, wie van de volgende teams gaan er naar de finale? All Blacks, Australië, Zuid-Afrika of Argentinië?
 
Ik denk dat het Nieuw-Zeeland tegen Argentinië gaat worden.
 
Aanstaande zaterdag komt er dan helaas alweer een eind aan een mooi WK rugby. In een ongetwijfeld spannende wedstrijd zullen de All Blacks het gaan opnemen tegen Australië, beide terecht gezien als de sterkste teams van dit toernooi in mijn ogen.

Als warm-up naar de finale hier 2 filmpjes, 1 met de ongelofelijke skillset van de All Blacks tegen Frankrijk en 1 met de beste tackles van dit toernooi. Enjoy. :D

AB skills vs France

Best Tackles RWC2015
 
Woaaahhh, wat een finale! All Blacks terecht kampioen. :D
 
Wanneer is het volgende noemenswaardige kampioenschap?
 
Tering, rtl is echt naar de klote. Nog meer dan ik al dacht.

 
Tering, rtl is echt naar de klote. Nog meer dan ik al dacht.


Het rugby was ook de enige reden dat ik ooit naar RTL7 kijk. Ik ben ze daar echt dankbaar voor, maar verder is het wel een pauperzender..
 
Bump bump! Voor degene die het nog niet weet en misschien wel geïnteresserd is: Six Nations begint vandaag met Wales - Frankrijk. Belooft een flinke beukpot te worden nu de Fransen de zwaarste pack hebben geselecteerd (950 kg totaal meen ik).

Morgen wordt ook mooi met Ierland - Engeland :)
 
Mooi om een keer bij te wonen. Benieuwd hoe Ierland het gaat doen en of ze verwachtingen waarmaken.
 
Sowieso een aanrader om een keer naar een Irish Pub te gaan, waar ze dat uitzenden. De vorige keer werd ik bij binnenkomst aangesproken door een oude, net iets te dikke Ier aan de bar. Met zo'n typische trui en een rossige baard, die al aardig grijs geworden was.

"You're not Irish! You're way too ugly to be Irish!", zei die met een brede grijns :)

Ik heb een zeer vermakelijke avond gehad met gezellig volk en een zeer spannende pot. Engeland - Wales 2017, meen ik.

Anyways, Ik verwacht wel dat Ierland wint.
 
Back
Naar boven