AndroidHealthClinic

WO III weerwolf spelletje

Bezoekers in dit topic

Ik heb nooit op je gestemd, ik wil je ook niet dood hebben? Vond je alleen verdacht in het begin :o Ik zou maar op iemand anders stemmen, i.p.v. mij:( Dan zal het dus hillr of virusje zijn.

Steensteen "Morgen Hill eruit en dan is dat kamp opgeruimd :)" , heeft Hill je een berichtje gestuurd dat dat niet verstandig is, dat het zo te veel op valt dat jullie cults zijn? Waarom is Hillr ineens geen optie meer terwijl je dat gisteren nog zei?
c
omdat het kamp waar iedereen dacht dat hillr inzat omdat ze wauter beschermde opgeruimd is?...
 
Jongens en meisjes. Wellicht een saai einde. Maar wil bij deze mededelen dat de new World order nu gewonnen heeft. Met een meerderheid en kansloze positie deze nacht voor de burgers door het wegstemmen van de laatste overgebleven jager heeft new World order gewonnen.

Gefeliciteerd mensen en bedankt voor het hosten
 
Wie waren dan nog de bad guys? :O
 
Yeeeeh nwo voor de winst
 
win2.jpg
 
congrats NWO
and thnx a million Lloyd
 
kim_2701423b.jpg


---------- Toegevoegd om 23:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:07 ----------

Mooie tweede helft gespeeld NWO.

Thanks. Jij/jullie ook een goed spel gespeeld :)

Als dictator van het nieuwe rijk verwacht ik dagelijks karma
 
hehe was goed om Wauter weer bij mijn wolfjes te ontdekken! :D
en sorry rock, kan je nog geen karma geven: komt er aan ;)
 
Goed gespeeld iig, helaas :p
 
Hopelijk dat ik volgende keer wat langer overleef :o
Heb het nu gevolgd en het is me wel wat duidelijker :p
 
Maar kan iemand me nog wat uitleg geven.
Wie weet wie wie is?
Ik was dus de marine van de NWO, maar wist niet wie me mede NWO's waren?
En je mag niks via karma/pm tegen elkaar zeggen? had bijna mezelf verraden via karma aan steen, lol.:p
 
Maar kan iemand me nog wat uitleg geven.
Wie weet wie wie is?
Ik was dus de marine van de NWO, maar wist niet wie me mede NWO's waren?
En je mag niks via karma/pm tegen elkaar zeggen? had bijna mezelf verraden via karma aan steen, lol.:p

ondanks al mijn verkeerde assumpties elke game, houd ik het wel altijd lang uit :roflol:

je weet toch als culten onder mekaar wie bij je hoort?
 
ondanks al mijn verkeerde assumpties elke game, houd ik het wel altijd lang uit :roflol:

je weet toch als culten onder mekaar wie bij je hoort?

Ik wist niet bij wie ik hoorde ik gokte maar wat, ook met het beschermen. :roflol:
 
ondanks al mijn verkeerde assumpties elke game, houd ik het wel altijd lang uit :roflol: je weet toch als culten onder mekaar wie bij je hoort?

De jager van de cults wist niet wie de cults waren.
 
Maar kan iemand me nog wat uitleg geven.
Wie weet wie wie is?
Ik was dus de marine van de NWO, maar wist niet wie me mede NWO's waren?
En je mag niks via karma/pm tegen elkaar zeggen? had bijna mezelf verraden via karma aan steen, lol.:p

ik wist niets...
maar zag al heel rap dat wauter één van mijn leiders was, paar uur later had ik Brik ook in de smiezen.
Wengstertje duurde iets langer. Heb vrij lang gedacht dat Hill één van mijn leiders was :o
 
Had al wel vrij snel het vermoeden dat jij onze jager was virus :p
 
Heb al van nicky vernomen dat een paar mensen pist waren om ze er door haar uitlagen :D terwijl ze altijd mooi mijn advies heeft opgevolgd.
 
Jammer dat ik chaotische dagen irl had en het niet goed kon volgen

En poef ik was eruit gestemd :roflol:
 
Back
Naar boven