XXL Nutrition

WO III weerwolf spelletje

Bezoekers in dit topic

HillR

Huge Freak
Elite Member
Foto Contest Winner
Lid geworden
2 dec 2012
Lengte
1m50
Vetpercentage
17%
Ik was dus luchtmacht vd burgers... Ik spelde het nog letterlijk voor jullie uit.. Goed gespeeld allen!

Alley Cat

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
25 jan 2013
Lengte
1m90
Massa
90kg
Vetpercentage
12%
Vervelendste/moeilijkste rol ooit. Beschermen valt niet mee als de meerderheid van de mensen niet in je kamp zit. Ik heb HillR een keer gered, maar dat was dus eigenlijk niet handig.
Kutste was toen ik eruit ging in een stemming tegen Wauter. Ik kon alleen overleven als ik op Wauter stemde maar ik vermoedde wel dat Wauter in mijn team zat. Dus maar gewoon niet gestemd.

wauter

Ripped Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
4 dec 2008
Vervelendste/moeilijkste rol ooit. Beschermen valt niet mee als de meerderheid van de mensen niet in je kamp zit. Ik heb HillR een keer gered, maar dat was dus eigenlijk niet handig. Kutste was toen ik eruit ging in een stemming tegen Wauter. Ik kon alleen overleven als ik op Wauter stemde maar ik vermoedde wel dat Wauter in mijn team zat. Dus maar gewoon niet gestemd.

Echt balen, ik dacht dat je de jager was van het andere team. Idem toen ik bewust de spion hendrikina kilde in de nacht, ging tijdens de dag nog eens een medecult dood omdat het een koppel was.

meaantje

Colossal Veteran
Lid geworden
19 feb 2014
Lengte
1m83
Massa
64kg
begrijp er niet veel van nog

lag er ook eerste nacht al uit :sad: de gene die bij heeft gekild krijgt irl een paar stompen van me!!!1!!!11

Vonk

Prof. dr.
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
3 okt 2008
Lengte
1m85
Massa
108kg
Vetpercentage
10%
Leuke game weer! Burgers goed lang uitgehouden nog tegen onze NWO.

Shadow Project

#Freecamelus
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
24 apr 2012
Lengte
1m91
Massa
114kg
Vetpercentage
> 50%
Woehoe fuck yeah NWO!!

tremendes

Monstrous Giant
+10 jaar member
Lid geworden
16 nov 2006
Lengte
1m86
Massa
102kg
Gisteren alleen even snel gestemd. Ben zoals gezegd paar dagen weg. Had ik de post van hill daarna gelezen dan had ik natuurlijk gesnapt en geswitcht, alleen zie het dus net pas.
Dank voor het hosten lloyd, leuk spel. Jammer dat ik een iq van een goudvis heb want snapte er weer niks van haha.

Groeten allemaal!

Vonk

Prof. dr.
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
3 okt 2008
Lengte
1m85
Massa
108kg
Vetpercentage
10%
Ook goudvissen zijn een belangrijk onderdeel van de circle of life broeder :kiss:

HighonX

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
1 feb 2014
Lengte
1m81
Massa
88kg
Leuke game inderdaad! Begon het pas een beetje door te krijgen toen ik eruit lag.. Lastig dan om niet te kunnen posten.

RockOfAges

Monstrous Giant
Elite Member
2x Challenge Winner
Lid geworden
23 aug 2013
Lengte
1m95
Massa
135kg
Vervelendste/moeilijkste rol ooit. Beschermen valt niet mee als de meerderheid van de mensen niet in je kamp zit. Ik heb HillR een keer gered, maar dat was dus eigenlijk niet handig.
Kutste was toen ik eruit ging in een stemming tegen Wauter. Ik kon alleen overleven als ik op Wauter stemde maar ik vermoedde wel dat Wauter in mijn team zat. Dus maar gewoon niet gestemd.

exactly, maar deze actie bevestigde voor mij bijna zeker dat wauter geallieerd was :p

HillR

Huge Freak
Elite Member
Foto Contest Winner
Lid geworden
2 dec 2012
Lengte
1m50
Vetpercentage
17%
exactly, maar deze actie bevestigde voor mij bijna zeker dat wauter geallieerd was :p

Haha, voor mij ook! Vond zijn spel sowieso al wat tricky. Maar door hem een beetje aan m'n zij te houden dacht ik eerst de NWO nog wat in mindering te brengen, zodat het daarna makkelijker was voor de burgers om te winnen.

Alleen gelooft niemand mij ooit :(

wauter

Ripped Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
4 dec 2008
Haha, voor mij ook! Vond zijn spel sowieso al wat tricky. Maar door hem een beetje aan m'n zij te houden dacht ik eerst de NWO nog wat in mindering te brengen, zodat het daarna makkelijker was voor de burgers om te winnen. Alleen gelooft niemand mij ooit :(

Wat heeft me verraden in het begin? De kills?

Naar boven