AndroidHealthClinic

Woensdag Demonstratie Amsterdam

Bezoekers in dit topic

Thorwulf

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
28 jan 2003
Berichten
649
Waardering
0
Woensdagavond van 19:00 tot 20:30 demonstratie "De maat is vol!" op de Dam.

Weg met suffe door de overheid georganiseerde stille tochten! Brevetten van onvermogen voor de politici, ik laat me niet voor zo'n karretje spannen. Deze demonstratie is een samenwerking van kleine organisaties en rekent voorlopig op zo'n duizend bezoekers. Hopelijk kunnen we dat aantal verdubbelen!

Ziehier een van de links op het net:
http://www.nieuwrechts.nl/artikelen/1099403193.html

Tot morgen.
 
Laatst bewerkt:
Waar demonstreren jullie voor dan ? Om wat gedaan te krijgen ?
 
Voor het recht je in woorden te uiten zoals jij dat zelf wilt. Een van de grootste verworvenheden van onze cultuur.

Tegen de beschermde status van een bepaalde cultuur of religie om blootgesteld te worden aan kritiek. Tegen politieke correctheid.

Wakker schudden. Meer kan je niet doen.


En verder natuurlijk voor Theo van Gogh zelf, een van de leukste eikels die we ooit in dit land hebben gehad.
 
Ik dacht dat er vandaag een stille tocht met kaarsjes zou zijn op de Dam.

Ik zie eigenlijk meer in een lawaaierig oproer, met bakstenen, door Amsterdam West!!

:mad:
 
Job Cohen wilde juist géén stille tocht vanavond, maar een samenkomst om je mening te ventileren, in alle vrijheid.

D'r zal aardig wat ME paraat staan denk ik :D
 
Apenootje zei:
Job Cohen wilde juist géén stille tocht vanavond, maar een samenkomst om je mening te ventileren, in alle vrijheid.

Je wordt alleen neergestoken als je iets lelijks zegt over Marokkanen zeker? Kom op! Je mening ventileren, zo denken die lui niet hoor. Geef ze een ram, daar hebben ze respect voor, tja ik heb het niet verzonnen hoor. :rolleyes:

Eigenlijk is zo'n figuur als Cohen nog erger dan zo een Marokkaan weet je!
 
Job Cohen denkt een slim PvdA-trucje te hebben uitgehaald. "Nou jongens en meisjes, nu mogen jullie 7 minuten netjes lawaai maken en daarna moeten jullie weer stil zijn want dan ga ik uitleggen waarom we nog toleranter moeten zijn." Ik ben blij dat ik daar niet tussen heb gestaan. Ik heb Theo zelf ook niet gezien dus ik vermoed dat hij het ook een slappe vertoning vond.

Vanavond komt dus het echte werk, de demonstratie van het Platform Vrijheid, vanaf 19:00 op de Dam.
 
Ja die demonstratie van gisteren, dat was een teleurstelling.

De bekende woorden:

* Het was vast 1 gestoorde gek.

* Kijk de moslims lopen ook mee.

Terwijl deze daad juist indirect voortkomt uit de Arabische cultuur, van eer en wraak, en er daarom zeker een verband is tussen, bijvoorbeeld terreur in de Diamantbuurt en deze moord. Er waren gisteren slechts enkelen die dat, het idee dat het veel breder is dus, durfden te zeggen.
 
Tsja, het wordt de hoogste tijd dat de politiek NU daadkrachtig optreed.
Het is een blijvend probleem, geen op zichzelf staand incident.
Ik vond het optreden van de heren en dames politici behoorlijk slap, ze hadden op het journaal net zo goed het bandje van de reacties op de moord van Pim Fortuin af kunnen spelen. :(
Ik hoop dat de politiek heel snel doortastend optreedt om te proberen het probleem van onaangepaste moslims adequaat op te lossen. Als dat niet gebeurd zullen veel mensen gaan sympathiseren met een partij als Nieuw Rechts, omdat die wel een doortastende aanpak beloven (imho is Nieuw Rechts een wolf in schaapskleren).
 
Ja deze demonstratie is dus van NR, ja. :rolleyes:
 
Moest ik NL zijn of er wonen zou ik ook komen, dit soort dingen is hard nodig. Gewoon doen wie er woont, samen sta je sterk. Zo is zijn dood niet voor niets geweest ieg.
 
Marc W zei:
De bekende woorden:

* Het was vast 1 gestoorde gek.
Ja precies!

Je hoort alweer van alle kanten dat het een gek was ja!
Deze gast, en Volkert van der Graaf zijn vollédig toerekeningsvatbaar hoor!

Bagatelliseer het maar weer zoals gebruikelijk, ik zie het het fundamentalisme als dé grootste bedreiging voor de wereldvrede. (naast Bush dan hè ;))

Deze gasten zijn goed georganiseerd, berekenend, intelligent, medogenloos, en natuurlijk volstrekt overtuigd van hun gelijk.
En ze gaan voor "World Domination"
Dat maakt deze vijand zo gevaarlijk.

Tijdje terug stond in Elsevier, dat de terroristische cel die opgerold is in Spanje, en ook verantwoordelijk is voor de aanslag in Madrid, al bestond voordat Spanje troepen naar Irak had gestuurd.
Want dat was zogenaamd het motief voor de aanslag, de troepen moesten uit Irak.
Het ware motief was de comeback van de Moren, die vroeger al het zuiden van Spanje in handen hadden.

En ze zijn al lang en breed geinfiltreerd in Europa, komt nog bij dat steeds meer Europees staatsburger zijn, en je ze dus niet zomaar de Unie uit kunt schoppen :mad:
 
Laatst bewerkt:
alle marokanen met een strafblad terug naar land van herkomst, hebben ze familie dan gaat de hele familie ook mee! dat zou daadkrachtig optreden van de politiek zijn!
 
kurgan zei:
alle marokanen met een strafblad terug naar land van herkomst, hebben ze familie dan gaat de hele familie ook mee! dat zou daadkrachtig optreden van de politiek zijn!
Voor iedere marokkaan die in nederland een delict pleegt moeten er 20 anderen + hijzelf terug naar eigen land :P Veel beter =]
 
Tja van de zomer hing er een poster van een reisbureau bij bushaltes "Enkele reis Istanbul, nu slechts €19,- !!" Nah.. dan wil ik best tien mensen blij maken die vinden dat ze het hier heel slecht hebben..
 
Marc W zei:
Ik dacht dat er vandaag een stille tocht met kaarsjes zou zijn op de Dam.

Ik zie eigenlijk meer in een lawaaierig oproer, met bakstenen, door Amsterdam West!!

:mad:

IDD,.. en buiten dat zullen er ook veel moslims meelopen...
 
benchMarc zei:
Voor iedere marokkaan die in nederland een delict pleegt moeten er 20 anderen + hijzelf terug naar eigen land :P Veel beter =]

Dat deden de duitsers ook.
Werd er 1 duister gedood, dan werden er 10 nederlanders vermoord. :cool:
 
PimFortuyn.com stuurt dit bericht, zojuist van de organisatie ontvangen, door!:


Het Platform voor de Vrijheid van Meningsuiting organiseert vanavond een manifestatie DE MAAT IS VOL. Eerst de moord op Pim Fortuyn, nu op Theo van Gogh, het is tijd voor actie! Op het Stadionplein zullen vanaf 19.00 een aantal sprekers optreden: Paul Meijer (Forza Nederland), Michiel Smit (Nieuw Rechts), Joost van Puijenbroek (Jonge Fortuynisten) en Koen Berghuis (Jong Rechts). Tevens zal de laatste column van Theo van Gogh worden voorgelezen.

Bij het Platform hebben zich aangesloten: Forza Nederland, Jong Forza, Nieuw Rechts, Jong Rechts, Pim-fortuyn.nl, Pimfortuyn.com, Freespeech.org, VVP, Van Oldenbarnevelt denktank, het Stootblok, Pimpernel, Radio Pim Fortuyn, PP Handhaving Waarden en Normen, Respect.nu, Statenlid Fleur Agema, Gemeenteraadslid Michiel Smit, Stichting Vrijheid van Meningsuiting en de Stichting Veilig Nederland.

Het Platform heeft de gemeente Amsterdam in kennis gesteld. Voor het Platform is het heel belangrijk om met deze manifestatie de woede te uiten en het aftreden van de verantwoordelijke bestuurders (Cohen en Remkes) te eisen.


DOORGEVEN --- DOORSTUREN --- DOORVERTELLEN --- DOORMAILEN


Aan alle personen die vanavond naar Amsterdam komen: het is NIET OP DE DAM, maar op het Stadionplein. LET OP: Stadionplein
Als u met de trein komt naar het station CS en dan met tram 25 naar het Stadionplein (eindstation).


Komt met zijn allen en in grote getalen ... laat uw stem niet verloren gaan ...
 
Ik ben er !!!!!!!!!
 
benchMarc zei:
Voor iedere marokkaan die in nederland een delict pleegt moeten er 20 anderen + hijzelf terug naar eigen land :P Veel beter =]

Dit begint idd een beetje op WOII praktijken te lijken bro, en dat is nu ook weer niet de bedoeling mag ik aannemen.
 
Back
Naar boven