XXL Nutrition

woeste kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

joep27

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
19 okt 2002
Berichten
50
Waardering
0
deze heb ik op internet gevonden graag mening
www.anabolic-steroids.net

MAXI BULK-UP CYCLE :lifter:

ANADROL 50 mg tabs
SUSTANON 250 mg amp
ENANTHATE 250 mg amp
DIANABOL 5 mg tabs
HCG 5000 I.U.

wk anadrol sustanon enanthate
1 2 tabs/dag 1 amp/week 1 amp/week
2 2 tabs/dag 2 amps/week 1 amp/week
3 3 tabs/dag 2 amps/week 1 amp/week
4 3 tabs/dag 2 amps/week 1 amp/week
5 4 tabs/dag 2 amp/week 2 amp/week
6 3 tabs/dag 2 amp/week 2 amp/week
7 3 tabs/dag 2 amp/week 2 amp/week
8 2 tabs/dag 1 amp/week 1 amp/week

9 HCG 1 amp/week
10 HCG 1 amp/week


wk dianabol sustanon enanthate
11 5 tabs/dag 1 amp/week 2 amps/week
12 7 tabs/dag 1 amp/week 2 amps/week
13 9 tabs/dag 1 amp/week 3 amps/week
14 12 tabs/dag 1 amp/week 4 amps/week
15 5 tabs/dag 1 amp/week 1 amp/week

16 HCG 1 amp/week
17 HCG 1 amp/week
 
1 amp HCG 5000iu direct na sustanon? Met welk doel?
Waarom pyramideren van anadrol?
8 weken anadrol zou ik niet doen.
Wat zal 1 amp sust doen in week 1 met de verhoudingen van test aanwezig in de sust?
2 weken "rust" (9 + 10) en dan weer verder met pyramideren van dbol en enanth met wat voor doel?
 
Hahaha weer zon typisch achterhaalde kuur. Vrij slecht ook trouwens.
 
Als je geen lever wil overhouden, lijkt dit me een goede start.

Grtz
 
Lijkt mij ook niks deze kuur, ook veels te lang trouwens. Je zal meer over houden met 2 korte kuren als 1 lange.
 
Ik zie geen enkele kwalitatieve roid, alleen maar test-gerelateerden. Waar zijn de massabouwers/cutters?

Anadrol is leuk voor zolang het duurt, (leuk he zo'n opgezette kop), daarna mag je je waterretentie weer inleveren aan de riolering.
 
geen massabouwers?? test. is DE massabouwer bij uitstek.
 
Tijdelijke massabouwer. Test zorgt voor kracht merendeels.
Laat ik zeggen ik zie geen eiwitspaarder. Zo goed :)
 
Originally posted by dbc01
.... Anadrol is leuk voor zolang het duurt, (leuk he zo'n opgezette kop), daarna mag je je waterretentie weer inleveren aan de riolering ....

Hahaha Oxy wordt zelfs gebruikt door sommige atleten in de wedstrijdvoorbereiding, enkele weken VOOR de wedstrijd ;)

Groet Smalluser :thumb:
 
Mogen ze doen. Ik geloof meer wat de fabrikant publiceert in de bijsluiter. Bovendien, en dat is met alles zo, reageert elk individu anders op medicatie, zeker op hormonen.

Ik kan je hele leuke voorbeelden noemen waarbij het tegenovergestelde gebeurde.
 
Helemaal gelijk,ook de kracht die je van de test krijcht is zo weer weg.Het is leuk voor een wedstrijd,maar niet om iets te behouden.
 
Oh enne, over die pagina die je aangaf; Ik heb nog nooit zoveel taalfouten en fake-pics op één site zien staan.

Taalfouten in product-aanprijzing is één van de dingen die de scam-alarmbellen doen rinkelen.
 
Test is net als deca class I steroid. Wat men onder ''eiwit spaarder'' verstaat weet ik niet maar ze werken allebei op de eiwit synthese.

De combi test/drol is eigenlijk 1 v/d beste massa bouwers die je je kan indenken maar de massa bestaat uiteraard voor een deel uit vocht.
Het aantal kilo's dat je overhoudt heeft eerder te maken met hoe je nakuur en callorie inname na de kuur eruit ziet.
Persoonlijk stoort mij vooral aan deze kuur dat er 2 zware orals gebruikt worden en eigenlijk maar 1 class I steroid van 2 producten met verschillende esters.

De logische samenstelling zou moeten zijn: 1 oral, 2 class I steroids en 1 class II steroid.
De duur is fout, het taperen is achterhaald en de nakuur lijkt nergens op.
 
Het woord "Eiwit spaarder" wordt vooral gebruikt om mensen die er niet zoveel van weten uit te leggen wat het doet. Je lichaam breekt een hoeveelheid eiwitten af die zijn opgebouwd, om zo geen buitenproportionele omvang te creeeren. Hiermee is trouwens met verschillende roids heel interessant op muizen getest.
Een "eiwitspaarder" houdt het lichaam voor de gek en geeft aan de hersenen door dat de opgebouwde eiwitten helemáál niet of maar voor een minime hoeveelheid hoeven te worden afgebroken. Zo onstaat groei.

Trouwens mooi verwoord hierboven administrator.
 
ga eerst eens wat leren over anabolen voor dat je wat zegt dbc01
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by martijn22jr
ga eerst eens wat leren over anabolen voor dat je wat zegt dbc01
Wat klopt er dan niet aan zijn uitleg?
 
gelukkig is er altijd weer de administrator, die wanner het nodig is ff de boel opheldert...
 
Originally posted by dbc01
Het woord "Eiwit spaarder" wordt vooral gebruikt om mensen die er niet zoveel van weten uit te leggen wat het doet. Je lichaam breekt een hoeveelheid eiwitten af die zijn opgebouwd, om zo geen buitenproportionele omvang te creeeren. Hiermee is trouwens met verschillende roids heel interessant op muizen getest.
Een "eiwitspaarder" houdt het lichaam voor de gek en geeft aan de hersenen door dat de opgebouwde eiwitten helemáál niet of maar voor een minime hoeveelheid hoeven te worden afgebroken. Zo onstaat groei.

Trouwens mooi verwoord hierboven administrator.
Je bedoeld het effect op cortisol ed., maar elke steroïde heeft in zekere mate dat effect.
Je kan dus evengoed bijv. boldenone of winstrol nemen om de cortisolafgifte te reduceren en zo catabole processen te verminderen.
 
Ik zal voortaan nóg precieser e.e.a. omschrijven om zo te zorgen voor zo min mogelijk irritaties bij Martijn.

:)
 
Originally posted by dbc01
Ik zal voortaan nóg precieser e.e.a. omschrijven om zo te zorgen voor zo min mogelijk irritaties bij Martijn.

:)

Ik vond het een duidelijke uitleg. En het mooie is juist wanneer niet iedereen het exact met mekaar eens is, zo ontstaat discussie en kan iedereen evt. wat leren of bijleren. Als iedereen het eens was en precies wist van hoe en wat zou dit forum er niet zijn.
 
Back
Naar boven