Fitness Seller

Woke, Klimaat, Cultuur, Westerse Hegemonie - de waanzin voorbij (psychological warfare)

Bezoekers in dit topic

Waardering
35.565
Lengte
1m85
Massa
108kg
Vetpercentage
10%
We hebben heel wat topics met uiteenlopende onderwerpen en ook raakvlakken met dit onderwerp, maar nog geen één die echt gaat over psychological warfare en een plek waar al deze onderwerpen samenkomen.

Om af te trappen een mooi stuk van Alastair Crooke (voormalig diplomaat, M.I.6 en midden oosten expert, een insider ook waar het intelligence betreft - https://en.wikipedia.org/wiki/Alastair_Crooke )

De reden waarom ik dit topic start, is omdat heel veel mensen nog steeds geen clue hebben over waarom de waanzinnige klimaatreligie en wokereligie zo ontzettend ver gaan. Laat staan wat de gevolgen zijn van het op deze waarden creëren van angst en gehoorzaamheid.

• Like
Waarderingen: apfelstrudel, inVorm, Spambod en 2 andere personen
De reden waarom ik dit topic start, is omdat heel veel mensen nog steeds geen clue hebben over waarom de waanzinnige klimaatreligie en wokereligie zo ontzettend ver gaan.
Kan je dat in je eigen woorden uitleggen?

Je link is leuk. Maar zoals wel vaker bij linkjes, is het mij niet helemaal duidelijk wat je daarmee nu wil zeggen.

Laat staan wat de gevolgen zijn van het op deze waarden creëren van angst en gehoorzaamheid.
En wat zijn die gevolgen volgens jou dan?

• Like
Waarderingen: Steks
  • Topic Starter Topic Starter
Kan je dat in je eigen woorden uitleggen?

Je link is leuk. Maar zoals wel vaker bij linkjes, is het mij niet helemaal duidelijk wat je daarmee nu wil zeggen.

En wat zijn die gevolgen volgens jou dan?

Heb je de link ook gelezen, want dat verhaal lijkt mij duidelijk genoeg op zichzelf? Zulke goed ingevoerde personen, zijn namelijk veel beter in het duiden van situaties en de gevolgen daarvan, dan ik zelf.

Heb je de link ook gelezen, want dat verhaal lijkt mij duidelijk genoeg op zichzelf? Zulke goed ingevoerde personen, zijn namelijk veel beter in het duiden van situaties en de gevolgen daarvan, dan ik zelf.
Ja. Leest voor mij alsof de schrijver gewoon niet tegen verandering an sich kan, want ik lees weinig wat echt concreet is. Zoals bijna altijd als we ergens bang voor moeten zijn.

Bijzonder als anderen jouw mening beter kunnen verwoorden. Is het dan wel jouw mening? :emo:

• Like
  • Haha
Waarderingen: molenaar d en RookworstXL
Ja. Leest voor mij alsof de schrijver gewoon niet tegen verandering an sich kan, want ik lees weinig wat echt concreet is. Zoals bijna altijd als we ergens bang voor moeten zijn.

Bijzonder als anderen jouw mening beter kunnen verwoorden. Is het dan wel jouw mening? :emo:

Ik baseer mijn mening op basis van hetgeen ik interessant en plausibel vind. Deze vervolgens formuleren zodat mensen zoals jij het snappen, gaat in mijn brein helaas heel erg lastig.

Dus je conclusie dat andere mensen mijn mening beter kunnen verwoorden is een onjuiste. Snap ook niet waar je die op baseert, omdat we het nergens over meningen hebben gehad, je vraagt enkel om iets te omschrijven in eigen woorden, waarop ik je uitleg dat er andere mensen zijn die veel beter kunnen verwoorden hoe de vork in de steel zit.

ben je weer ongesteld ofzo?

• Like
Waarderingen: inVorm en The Hoff
Ik kijk, voordat ik zoiets ga lezen, eerst naar de bron en welke belangen er spelen:
https://en.wikipedia.org/wiki/Strategic_Culture_Foundation

Want Wikipedia is leidend en altijd waar :emo:
Wat een propaganda staat er op die pagina. Ironisch wel ;)

SCF has been characterized as a conservative, pro-Russian propaganda website by U.S. media[2] and others.[3]

Je zou er goed aan doen het artikel dat ik postte eens te lezen, want ondanks dat er wellicht weinig concreets in staat (zoals @Gremlin) al opmerkte, staat daar geen propaganda in, enkel een hele nuchtere kijk op diverse geopolitieke situaties op dit moment, die ook nog eens zeer treffend lijken.

Hebben we niet genoeg aan dat conspiracy theory topic?

• Like
Waarderingen: RonnReeves en Gremlin
Ja of jij hebt zelf niet door hoe diep je in die tunnel zit.

Datzelfde kan ik toch over jullie zeggen :roflol: We hebben alleen beiden kennelijk een andere narratief dat we graag als waarheid zien. Ieder zijn goed recht natuurlijk. Alleen in plaats van steeds te willen polariseren zouden we er ook eens goed aan doen om de andere kant van het verhaal ook serieus te willen horen, je hoeft het er niet mee eens te zijn. En ja ik maak mij daar ook schuldig aan, net als iedereen.

Mijn fout, ik bedoelde wat dan die zogenaamde gevolgen zijn.

Om een voorbeeld van een gevolg van het Wokeisme te noemen;
We stellen jonge kinderen bloot aan perverse taferelen van de LHB community, voorbeelden te over. Sexualisatie van een gemeenschap heeft niets te zoeken bij (jonge) kinderen.

• Like
Waarderingen: Turk en chrash
Om een voorbeeld van een gevolg van het Wokeisme te noemen;
We stellen jonge kinderen bloot aan perverse taferelen van de LHB community, voorbeelden te over. Sexualisatie van een gemeenschap heeft niets te zoeken bij (jonge) kinderen.
Zoals lentekriebels bedoel je? Ik ken geen school waarop het materiaal zo gegeven is als Riasa dat schetst. Dat gezegd hebbende, ik vind dat gedoe over de clitoris maar overdreven. Waarom zou dat op latere leeftijd besproken moeten worden dan de penis?

Zoals lentekriebels bedoel je? Ik ken geen school waarop het materiaal zo gegeven is als Riasa dat schetst. Dat gezegd hebbende, ik vind dat gedoe over de clitoris maar overdreven. Waarom zou dat op latere leeftijd besproken moeten worden dan de penis?

Ik weet niet wie Riasa is en wat voor beeld zij schetst. Ik heb het over dergelijke voorbeelden:

• Like
Waarderingen: Gremlin, Portonia1 en chrash
Ik weet niet wie Riasa is en wat voor beeld zij schetst. Ik heb het over dergelijke voorbeelden:

Ronduit debiel. Je gaat je eigen kind van 48 levensmaanden daar toch niet naar laten kijken. Wat een waanzin.

• Like
Waarderingen: RookworstXL, Portonia1 en Vonk

Ja das niet oke, laat dat lekker in een nachtclub of andere 18+ setting. Maar geloof niet dat de algehele tendens is, verre van juist.

Je eerste link gaat over Engelse scholen. Ik denk dat je tweede link juist laat zien dat men het hier wel probeert, maar er hier geen ruimte is voor zulke ideologie

Terug
Naar boven