XXL Nutrition

Woke, Klimaat, Cultuur, Westerse Hegemonie - de waanzin voorbij (psychological warfare) (6 bezoekers)

• Topic starter Vonk
  • Startdatum
  • Reacties 3K
  • Weergaven 77K
  • Volgers 44

Bezoekers in dit topic

• 1707379768305.png

Is ook niet gek. 420wp Jinko paneel koop je al voor 69,- ex btw

Energie is de belangrijkste kostenpost bij de productie van panelen, maar daarbij worden de bedrijven niet geholpen.
    Als deze bedrijven dat zelf niet kunnen zijn ze het redden niet waard. ;)

Als je kijkt wat er nu in de VS gaande is op politiek gebied en ook in NL vooral de laatste jaren zou je toch echt gaan denken dat het beter is als je gewoon 1 persoon voor een paar decennia aan de macht hebt waar het overgrote deel van de bevolking het in principe wel eens is. Scheelt zo veel gedoe.

Als je kijkt wat er nu in de VS gaande is op politiek gebied en ook in NL vooral de laatste jaren zou je toch echt gaan denken dat het beter is als je gewoon 1 persoon voor een paar decennia aan de macht hebt waar het overgrote deel van de bevolking het in principe wel eens is. Scheelt zo veel gedoe.

Haha ja jij predikt nu natuurlijk wel voor eigen parochie. Democratie zoals we die kenden is al decennia niet meer van toepassing, zover zitten wij niet bij een dictatuur vandaan met de huidige techno/autocratie vorm. Zeker de EU is een moloch aan het worden die straks niet meer te houden is. Onderhand interesseert de vorm me niet meer waarin ik zou leven, als iedereen gewoon normaal zou doen dan zou dat al een hoop schelen, maar met de huidige impact van de media en control van bovenaf is dat wel echt reeds een utopie geworden en zal er echt een revolutie/opstand moeten komen. Vraag me af of ik dat nog ga mogen meemaken, als ik de nieuwe generaties een beetje om me heen zie, dan vrees ik het ergste.

He took a no-contest plea on the advice of his lawyer, who believed Banks would get probation instead of the maximum sentence.
    ..
    There was no biological evidence or DNA found to support the claim of rape.

Die advocaat mag je ook wel opstropen dan.

Al die gevallen van "agressie" tegen vrouwen met een hoofddoek waar na serieus onderzoek niets van overblijft.

Wat heeft de moslimgemeenschap toch slechte vertegenwoordigers, wat zoeken ze overal naar een slachtofferrol en wat klotst de onversneden Jodenhaat toch tegen de plinten.

Ik ben dankbaar dat ik verschullende moslims ken die gewoon lekker hun werk doen of hun bedrijf runnen.

Het is ook wel lastig slachtofferrol spelen van discriminatie als jouw groep ook voor minstens 90% van het geweld tegen homo's zorgt.

Zou je als homofiele jood met keppeltje worden aangenomen in door moslims gerunde zaken?

Ik kijk het nooit - is dit opmerkelijk voor Eurovisie, of voor Spanjaarden?

Back
    Naar boven