XXL Nutrition

Woke, Klimaat, Cultuur, Westerse Hegemonie - de waanzin voorbij (psychological warfare)

Bezoekers in dit topic

Laten we wel zijn, veel roomblanke studenten praten hun diefstal nog goed ook.

Die van henzelf of die van hun nieuwe medelanders?

Ja, gezwel van de samenleving die twee.

Het was mij al opgevallen dat jij steeds filmpjes weet te vinden van blanke dieven, terwijl ik zelf/elders altijd donkere zie.
Voor mezelf sprekend, ik ga daar in ieder geval niet naar op zoek.

Veelal zijn het in mijn geval ook van die roomblanke extreemlinkse terrorristen, zoals Exctinction Rebellion, Genocidale Antisemieten of Blankenhatende Racisten die zichzelf "wit" noemen. Kort samengevat: aanhangers van GroenLinks en D66.

Zijn het nou de echte schilderijtjes die overal hangen of kopieën?
Best wel vaak gewoon nog echte hoor, dat kan namelijk gewoon in een normaal functionerende maatschappij. Het idee van een museum is dan ook dat iedereen begrijpt dat er unieke, waardevolle en zeldzame spullen met culturele, historische of wetenschappelijke waarde bevinden waar we zuinig op moeten zijn.

Alleen extreem waardevolle of kwetsbare werken zitten achter glas.

Ik was toevallig laatst in Den Helder bij het marinemuseum, daar hangen ook echt mooie unieke schilderijen uit onze geschiedenis gewoon open en blood zonder enig toezicht.

20240201_142749.jpg

Aanradertje wel.

Laatst bewerkt:
Best wel vaak gewoon nog echte hoor, dat kan namelijk gewoon in een normaal functionerende maatschappij. Het idee van een museum is dan ook dat iedereen begrijpt dat er unieke, waardevolle en zeldzame spullen met culturele, historische of wetenschappelijke waarde bevinden waar we zuinig op moeten zijn.

Alleen extreem waardevolle of kwetsbare werken zitten achter glas.

Ik was toevallig laatst in Den Helder bij het marinemuseum, daar hangen ook echt mooie unieke schilderijen uit onze geschiedenis gewoon open en blood zonder enig toezicht.

Bekijk bijlage 615570

Aanradertje wel.
Breng "ze" nu niet op ideeën!
:trollfacex:

Terreur daarintegen komt vaak uit dezelfde hoek. Uit de hoek van mensen die gillen over tolerantie en inclusie. Mensen uit hetzelfde team weten de eigenlijke schuld altijd naar een blanke schuldige(n) te verplaatsen.

De politie is er gelukkig mee bezig: de juiste pronouns.

Reactie van de sane vs de woke.

Laatst bewerkt:
In B4 women's physique met alleen een boardshort.

What the fuck did i just watch :roflol:

Of Dommelsch, Hertog Jan, Jupiler. De festivalganger krijgt het bier dat hij verdient.

Hertog Jan zou wel een stap vooruit zijn, maar de genoemde festivals bezoek ik toch niet.
Pils drink/dronk ik niet voor de smaak eb dan heeft een flesjes Bud meer voor dan nadelen.

Niet dat je op een festival een flesje krijgt.

Back
Naar boven