AndroidHealthClinic

Woke, Klimaat, Cultuur, Westerse Hegemonie - de waanzin voorbij (psychological warfare) (6 bezoekers)

• Topic starter Vonk
  • Startdatum
  • Reacties 3K
  • Weergaven 77K
  • Volgers 44

Bezoekers in dit topic

• Welk label heeft de zolder van je moeder?
    Heb deze voor op de deur gekregen

1708622482432.png

Agenten in Nederland mogen niet eens schieten :D Als ik een crimineel was wist ik wel waar mijn uitvalsbasis zou zijn; een walhalla voor boeven.

Maakte u zich al zorgen over uw eiwitrijke dieet?

Wellicht valt het mee.
    Dat plaatje ook echt. Man man man. Hoe bedoel express negatieve beeldvorming.

Natuurlijk weer uitgezocht door zo'n linkse vegan stinkhippie.
    Sterfff

Ps. Stel ze hadden een neger zo uitgebeeld die kip eet. Inb4 shitstorm.

Die headline van 'Protein is bad for you' is ook exact wat er mis is met nieuws en de denkwijze van veel mensen.

Onderzoek wordt gedaan naar een specifieke omstandigheid waarin X een rol speelt, waarbij in sommige gevallen een bepaald effect van X wordt waargenomen. En dan ineens DIT EFFECT VAN X IS NU ALTIJD HET ENIGE WAT X DOET!!

Opeens kunnen mensen de context van een onderzoek nooit meer zien of begrijpen en is die ene headline de absolute en enige waarheid.

Eiwit is ongezond? Komop... Hoe kan je jezelf als journalist nog met enige trots in de spiegel aankijken als je dit soort dingen neerzet.

Maarja 'Eenzijdig onderzoek van bedrijf met extreem grote belangen bij de uitkomst van het onderzoek toont aan dat overmatige consumptie van eiwitrijke voeding potentieel negatieve gevolgen kan hebben' krijgt natuurlijk minder aandacht.

In ander nieuws, overmatige consumptie van alles kan negatieve gevolgen hebben, dat weten we al zo'n, naja eigenlijk is dat iets wat we instinctueel al weten...

Laatst bewerkt:
    Hoe kan je jezelf als journalist nog met enige trots in de spiegel aankijken als je dit soort dingen neerzet.
    Dat is afhankelijk van de inkomsten die dat soort dingen genereren. :D

Back
    Naar boven