AndroidHealthClinic

Woke, Klimaat, Cultuur, Westerse Hegemonie - de waanzin voorbij (psychological warfare)

Bezoekers in dit topic

Een journalist is veelal iemand anders dan degene die de kop maakt. De kop moet de aandacht trekken.

Wetenschappers hebben een belang bij aandacht rond hun onderzoek ivm financiering.

Onderzoek rond voeding is vaak lastig omdat je van een heleboel factoren en combinaties afhankelijk bent.

• Haha
Waarderingen: Vonk
Die headline van 'Protein is bad for you' is ook exact wat er mis is met nieuws en de denkwijze van veel mensen.

Stemmingmakerij en context-verkrachting is het.

Ik ben (bijna) op het punt gekomen, dat ik hoop dat er veel mensen zijn die daardoor inderdaad proberen te stoppen met eiwitconsumptie en daardoor spoedig zullen uitsterven.

Nee, dit is beter !

EDUKANS_ETHIOPIE_MADE-BY-JACCO-VAN-LAAR_1117.jpg

Stemmingmakerij en context-verkrachting is het.

Ik ben (bijna) op het punt gekomen, dat ik hoop dat er veel mensen zijn die daardoor inderdaad proberen te stoppen met eiwitconsumptie en daardoor spoedig zullen uitsterven.
Als individu kan je niet uitsterven, dat begrijp je toch instinctueel.

Als individu kan je niet uitsterven, dat begrijp je toch instinctueel.

Ik duidde op het uitsterven een collectieve sub-soort van "veel mensen", die op grond van hun rationele constitutie niet in staat is verder te kijken dan deze nieuwskop.

Evolutionair gezien zou jij dat -bovenal- toch moeten begrijpen. :trollface:

Laatst bewerkt:
Vrijstaand, met moderne strakke tuin, natuurlijke airco, nog weinig yuppen.
Dus waarom komen ze hier. Kan wel begrijpen dat als je daar woont, dat 51m2 te klein is

"I won't put myself in danger to defend the interests of people who would not risk themselves for me."

"Because this government and country don't care about me at any other point in time. They are the most corrupt government in generations and I won't serve them."

"My life is more valuable than being wasted in a war caused by rich people’s greed."

"Because the process would be an unfair process and the expectations would be on the working/lower/middle classes to serve and not the rich, royalty or the politicians making the decisions."

"Why should the youth fight the wars that the elderly politicians have created? I refuse to leave my son and family behind."

..

"The UK has seen people like myself as a danger to society. I have no nationalistic pride to protect my country. If my country treated me as an equal, not a minority I would be willing to serve."

"Because our borders are already allowing in thousands of men from countries who hate is anyway, so we’ve already lost before we begin."

"I wouldn't fight for a country that hates its native people. They don't care about the natives, insult the natives, put the natives on a scrapheap then want to use us as cannon fodder for their borderless economic zone (I can’t call it a country any more) well, forget it!"

Binnenkort mogen jullie alleen nog maar te voet of te paard.

Roep het al jaren. Its gonna be fabulous. Zit je daar met je 'groene' Tesla.

Pijnlijk dat honderden miljoenen Europeanen er met open ogen in tuimelen.

Wordt wel lekker makkelijk met lockdowns en dat soort dingen; gewoon even het stroomnet afsluiten en iedereen zit braaf thuis.
Klimaatlockdowns

Back
Naar boven