XXL Nutrition

Woke, Klimaat, Cultuur, Westerse Hegemonie - de waanzin voorbij (psychological warfare)

• Topic starter Vonk
  • Startdatum
  • Reacties 4K
  • Weergaven 90K
  • Volgers 44

Bezoekers in dit topic

• Bleh ik sprak laatste enthousiast uit dat ik mijn dochter voor het eerst Harry Potter heb laten kijken en toen werd ik in de stoute hoek gezet want J.K. Rowling blijkt gecanceld te zijn.

Harry Potter Girl GIF

Nou nou poe poe wat een daadkracht.

Maar toen men een holocaust museum aan het openen was en er een groep apen al springend op politiebusjes met het schuim op de mond stond te fulmineren dat alle joden aan het gas moesten was het allemaal koek en ei.

Lafaards
    Volgens de Amsterdamse Driehoek is zulks niet gebeurd en waren er slechts wat mensen die subtiel en beschaafd hun ongenoegen kenbaar maakten over de politieke en militaire keuzes van de Israëlische Entiteit. Dit ging gepaard met wat emotie en van progressieven en islamisten hoeven we volgens het racisme van de lage verwachtingen geen enkele beheersing daarvan te verwachten.
    :trollfacex:

Bleh ik sprak laatste enthousiast uit dat ik mijn dochter voor het eerst Harry Potter heb laten kijken en toen werd ik in de stoute hoek gezet want J.K. Rowling blijkt gecanceld te zijn.

Harry Potter Girl GIF
    Welkom thuis! Hier zijn alleen maar zwarte schapen. 3/4de heeft een strafblad en/of psychiatrische problemen. 🤭

Back
    Naar boven