AndroidHealthClinic

Woke, Klimaat, Cultuur, Westerse Hegemonie - de waanzin voorbij (psychological warfare)

• Topic starter Vonk
  • Startdatum
  • Reacties 4K
  • Weergaven 90K
  • Volgers 44

Bezoekers in dit topic

• Witte mannen zijn toch wel een heel kwetsbare groep. Al zou het wel gaan om redelijk stabiel plaque.

Was dat waarschijnlijk door de correlatie met kuren bij mensen met veel gym tijd? Meen mij zo'n verklaring van iemand te herinneren.

Laatst bewerkt:
    Witte mannen zijn toch wel een heel kwetsbare groep. Al zou het wel gaan om redelijk stabiel plaque.

Poe, gelukkig train ik maar 7,4 uur per week.
    Close call

Laatst bewerkt:
    1712363238000-1712607570093.jpg

Vrijheid van Meningsuiting, kent u die uitdrukking?

In de hoofdstad van het land dat niet bestaat en de zetel van het 4e Rijk zijn ze dat vergeten als je niet links genoeg bent.
    1712631548000-1712778296350.jpg

Cloud seeding werkt. :thumb:

Ik hoor veel kritiek hier op, met name van mensen die op dezelfde dingen kritisch zijn als waarop ik dat ben.

Maar ik snap dat niet zo, als dit kweekvlees dezelfde voedingswaarde heeft als dierlijk vlees is dit toch alleen maar win-win?

De Meatable-worst is gemaakt met 'echt' varkensvet, maar dan uit het lab. Het bedrijf gebruikt stamcellen van echte varkens en kan die vervolgens zo opkweken en vermenigvuldigen dat ze vet- of spiercellen worden. Voor de eerste producten wordt alleen met de vetcellen gewerkt.
    En hoe komen ze aan die stamcellen?

"I'm just like the fetuses Chuck, I wasn't born yesterday either."
    :roflol:

Ik hoor veel kritiek hier op, met name van mensen die op dezelfde dingen kritisch zijn als waarop ik dat ben.

Maar ik snap dat niet zo, als dit kweekvlees dezelfde voedingswaarde heeft als dierlijk vlees is dit toch alleen maar win-win?
    Ik snap dat ook niet. Heb wel m'n bedenkingen dat het de stoffen die de dieren via hun voeding binnen krijgen mist, en misschien nog andere bij-stoffen, of dat moet allemaal weer kunstmatig toegevoegd worden. Maar dat zal niet de reden zijn dat zij er kritiek op hebben.

Geldt dit ook voor kip toevoegen aan rundergehakt, ander spul toevoegen aan vlees voor meer eiwitten en insecten als het maar dezelfde voedingswaarden heeft?

Geldt dit ook voor kip toevoegen aan rundergehakt, ander spul toevoegen aan vlees voor meer eiwitten en insecten als het maar dezelfde voedingswaarden heeft?
    Heb alleen maar over insecten een mening, die mag jij van me hebben.

• Like
    Waarderingen: GruX
    Back
    Naar boven