MuscleMeat

Woke, Klimaat, Cultuur, Westerse Hegemonie - de waanzin voorbij (psychological warfare)

Bezoekers in dit topic

Van die generatie zou ik alvast niet te veel verwachten.
Ze zijn makkelijk te beïnvloeden en dus ook vatbaar voor onderstaande, levensgevaarlijke denkwijzen.

Het is niet zo dat de "denkers" van XR geweld afkeuren, het is zelfs moreel te verdedigen. Ze maken de afweging dat geweldloosheid hen op dit moment op de langere termijn meer resultaat oplevert. Al hoor je ook wel geluiden dat geweld tegen objecten helemaal niet erg zou zijn.

Wat als de gedachte wordt dat dit geweld nodig is om het laatste verzet tegen de Groene Heilstaat te breken?

Zie je Stijn en Vlinder op de elektrische step al vanuit de villlawijk waar hun ouders wonen met gesubsidieerde zonnepanelen, warmtepompen en Tesla's naar een wijk met sociale woningbouw trekken om daar van de smerige auto's en busjes die mensen gebruiken om naar hun werk of klus te rijden de banden lek te steken of suiker in de tank te doen? Zie je ze al zorgen dat de toevoer van het smerige fossiele gas waar die huizenblokken mee verwarmd worden en waarop gekookt wordt saboteren?

Het zijn immers "maar" spullen en dan had de politiek of overheid dat maar moeten regelen

Die generatie heeft een zware hongerwinter of 2 nodig.

Alleen betreft het elitaire kutjes die dan gewoon ergens anders (zie de amazone) overwinteren.

Is dienstplicht en oproepplicht mogelijk een idee? Vanaf je 18e minimaal 6 maanden het leger in. Zo raken ze die linkse faggotry wel kwijt.

"Kerl, weten de Russen wel hoeveel CO2 er vrijkomt als de landmijn waar ik nu op sta eenmaal ontploft? Echt A-relaxed dit."

Kap die staat gewoon af van de olie, aardgas en aardolieproducten. Eens kijken hoeveel dagen ze dat volhouden. Plak er vervolgens nog een maand aan vast tot ze jankend op hun knietjes smeken om olie, terwijl de grote stede branden door alle hongerige rellende negers.

En laat dit meteen een voorbeeld zijn voor alle andere woketards.

De wakker worden revolutie leiden door:
For example, you can say something like "I haven't made up my mind yet" or "On the one hand, I can see the value of x, but on the other.." You can also suggest other options by saying things like "I have a friend who.." or 'I read somewhere that.."
Doing this gives you plausible deniability while retaining your sense of control. It also offers an escape hatch for others who have been afraid to speak up. Often all it takes is a single spark of ambivalence or mixed opinion. Once you crack open the door, others can gain the courage to follow.

Geen idee of dit echt is, maar waar is de vlag voor veruit de meerderheid van de mensen, vroeger hadden we daar een woord voor... normaal heette dat.

Met als aantekening dat nogal wat holebi's ook niet zoveel van een heleboel van die andere vlaggen moeten hebben.

Geen idee of dit echt is, maar waar is de vlag voor veruit de meerderheid van de mensen, vroeger hadden we daar een woord voor... normaal heette dat.

Met als aantekening dat nogal wat holebi's ook niet zoveel van een heleboel van die andere vlaggen moeten hebben.
Dat is zo'n rode met van die zwarte..

Oh darn, ben m kwijt.

Zou een plaatje zijn van een school in Amerika waar alle afwijkingen en mentale sroornissen op staan (ik pararfraseer) vergezeld van de bijbehorende vlag.

Laatst bewerkt:
Kzou dan toch wel infraroodcamera's rondom mijn huis plaatsen welke ik op mijn telefoon kan volgen. Bewegingsdetectiesoftware.

En een AR15 onder mijn kussen :D.

Ready for the hunt.

Back
Naar boven