- Waardering
- 11.982
De post die bovenstaande post citeerde is weg, stond een kaartje met allerlei kerken in Frankrijk die de laatste jaren zijn afgebrand.
Was het deze?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volg het forum via Google Nieuws
De post die bovenstaande post citeerde is weg, stond een kaartje met allerlei kerken in Frankrijk die de laatste jaren zijn afgebrand.
Ik denk het wel, blijkt een iets anders te liggen, niet veel beter, maar toch.
Doe dat dan ook maar niet.En dan ben ik ook niet eens over de H.J. Schoo-lezing begonnen. Die heb ik ook nog niet helemaal geluisterd, maar de fragmenten en reacties waren inspirerend.
Over Ierland gesproken, daar is de VvMU al lang kapot als.je niet meegaat in de hele Alfabet-mensen-religie.Voor degenen die dachten dat inperkingen van de VvMU en Two Tier Keir-beleid alleen iets zijn voor landen als Duitsland, het VK en Ierland zouden zijn.
GL-PvdA is ook een groot voorstander!
NB die BM van Arnhem is de (vermoedelijke) moslimbroeder Ahmed Markouch.
Van Nispen van de SP snapt het nog een beetje.
Vroeg mij bij het filmpje van z'n ouders al af of er een bron was waarbij de dienders of een officiële bron aangeven waarvoor hij wordt gearresteerd, want het geroep van familie dat het hier om is is wel makkelijk. En nu weer, maar in de comments staat:Over Ierland gesproken, daar is de VvMU al lang kapot als.je niet meegaat in de hele Alfabet-mensen-religie.
Deze man is leraar, een paar dagen geleden waren ze ook al bij z'n ouders thuis.
Waar zouden al die illegalen trouwens werken? Die zitten toch niet in de zorg of bij de post of appie heijn? Allemaal in de kassen te plukken dan?
Die context kende ik wel een beetje. Naar ik begrepen heb mag hij niet meer in de buurt van die school en zijn leerlingen komen omdat hij (als Katholiek?) niet de transgender-ideologie volledig uitdraagt. Hij lijkt een verantwoordelijkheid te voelen voor die leerlingen en/of te menen dat het verbod tegen allerlei vrijheden ingaat.Vroeg mij bij het filmpje van z'n ouders al af of er een bron was waarbij de dienders of een officiële bron aangeven waarvoor hij wordt gearresteerd, want het geroep van familie dat het hier om is is wel makkelijk. En nu weer, maar in de comments staat:
Poeh.... ik denk dat die school gaat leeglopen.Die context kende ik wel een beetje. Naar ik begrepen heb mag hij niet meer in de buurt van die school en zijn leerlingen komen omdat hij (als Katholiek?) niet de transgender-ideologie volledig uitdraagt.
Dat is wederom maar een deel van het verhaal. Ja, in 2023 had Italië een hoge instroom van migranten (en kreeg Meloni het verwijt dat ze haar beloftes niet nakwam). Maar de instroom van 2024 is volgens het Italiaanse ministerie van Binnenlandse Zaken op dit moment zo’n 65 procent lager dan in dezelfde periode van vorig jaar en meer nog: Meloni heeft wel degelijk een plan.
Ik stel me zo'n school voor in een ruraal gebied, dat er niet echt veel opties zijn.Poeh.... ik denk dat die school gaat leeglopen.
Als vervend voorstander van normaal doen, had ik mijn kinderen van zo'n enge school af gehaald.
Heb je het geluisterd en vind je dat een accurate beschrijving van zijn verhaal? Ik heb het niet geluisterd omdat ik de materie en de genuanceerde academische discussie eromtrend al wel ken, maar als ik de comments zo zie valt het wel mee met hoe sterk hij er volgens dat tegengeluid naast zou zitten.Voor iedereen die een tegengeluid wil of nodig heeft, nadat Tucker Carlson een historicus in de uitzending had die het Westen zo'n beetje de schuld gaf van de WO2 en dat het Hitler alllemaal maar zo'n beetje overkwam.
Het doet mij denken aan JBP's eerste sprong naar beroemdheid, hoewel hij i.t.t. deze leraar juist stelde wel de pronouns van studenten te respecteren/gebruiken. Meneer wil dat niet en is daarom in strijd met het schoolbeleid? Dan doet de rechter en politie slechts hun werk tegen "trespassing" en uit daar tegen ingaan resulterende dwangorder.Die context kende ik wel een beetje. Naar ik begrepen heb mag hij niet meer in de buurt van die school en zijn leerlingen komen omdat hij (als Katholiek?) niet de transgender-ideologie volledig uitdraagt. Hij lijkt een verantwoordelijkheid te voelen voor die leerlingen en/of te menen dat het verbod tegen allerlei vrijheden ingaat.
Het doet wat denken aan het feit dat is sommige Amerikaanse staten Christenen geen pleegouders meer mogen zijn, waar juist vanuit de Christenen daar uit naastenliefde veel animo voor was.
Klopt dat plan is om de komende jaren recordhoeveelheden migranten binnen te laten, was het niet 400k ofzo? Dat het nu wat minder is dan vorig jaar veranderd dat niet. Die 36k naar Albanië is enkel om ze daar te verwerken staat er, het gaat nog steeds om verzoeken naar Italië te komen. Nu staat er bij dat ze verwachten dat veel daarvan niet ingewilligd worden omdat veel uit veilige landen komen, maar hoe veranderd dat dan iets m.b.t. de beoogde 400k migranten die zij goedgekeurd en "nodig" heeft? Die komen er toch one way or another?Dat is wederom maar een deel van het verhaal. Ja, in 2023 had Italië een hoge instroom van migranten (en kreeg Meloni het verwijt dat ze haar beloftes niet nakwam). Maar de instroom van 2024 is volgens het Italiaanse ministerie van Binnenlandse Zaken op dit moment zo’n 65 procent lager dan in dezelfde periode van vorig jaar en meer nog: Meloni heeft wel degelijk een plan.
Ik heb fragmenten gehoord en op basis daarvan het zo weergegeven.Heb je het geluisterd en vind je dat een accurate beschrijving van zijn verhaal? Ik heb het niet geluisterd omdat ik de materie en de genuanceerde academische discussie eromtrend al wel ken, maar als ik de comments zo zie valt het wel mee met hoe sterk hij er volgens dat tegengeluid naast zou zitten.
JBP verzette zich tegen "compelled(?) speech", maar gaf aan in het interpersoonlijke verkeer daar tot op zekere hoogte best rekening mee te willen houden. Iirc.Het doet mij denken aan JBP's eerste sprong naar beroemdheid, hoewel hij i.t.t. deze leraar juist stelde wel de pronouns van studenten te respecteren/gebruiken. Meneer wil dat niet en is daarom in strijd met het schoolbeleid? Dan doet de rechter en politie slechts hun werk tegen "trespassing" en uit daar tegen ingaan resulterende dwangorder.
Dacht ik ook inderdaad. Ging hem om wettelijk compelled speech..JBP verzette zich tegen "compelled(?) speech", maar gaf aan in het interpersoonlijke verkeer daar tot op zekere hoogte best rekening mee te willen houden. Iirc.
Ik ben het ermee eens dat het qua omgangsprincipe een lastige kwestie is. Het ging mij specifiek om het onderscheid dat hij niet gearresteerd wordt voor wettelijk compelled speech. Wettelijk gezien voor tresspassing omdat zijn werkgever hem daar niet meer wil hebben. Wettelijk gezien is hij vrij om bij een (Christelijke?) school te gaan werken waar het beleid bij zijn opvattingen past.Deze man wil vanuit Evangelisch Christelijke hoek niet mee doen aan al die pronouns.
Ik vind het een lastige, in hoeverre moet je iemand verplichten aan vanuit zijn ogen deze gekte mee te doen, waar je zo'n kind mogelijk ook nog mee schaadt. Iemand die zich Napoleon noemt bieden we ook niet een steek en de Franse troon aan.
Wat ben je trouwens opeens positief rechtelijk ingesteld, je was toch zo'n vriend van het natuurrecht?
Hein heeft zeer waarschijnlijk gelijk met (alles) wat hij zegt, de toehoorder luistert alleen niet aandachtig genoeg.Hein heefteen beetje gejoktallerlei zaken weggelaten, onder andere over Giorgia Meloni en het Italiaanse beleid.
Hoezo zondebokpolitiek, meneer de Haas?
En waar is de olifant in de kamer nu weer geblevenwww.nijmansnieuwsbriefje.nl
Jan is het ook niet met alles eens.
Maar de instroom van 2024 is volgens het Italiaanse ministerie van Binnenlandse Zaken op dit moment zo’n 65 procent lager dan in dezelfde periode van vorig jaar en meer nog: Meloni heeft wel degelijk een plan.