Fitness Seller

Woke, Klimaat, Cultuur, Westerse Hegemonie - de waanzin voorbij (psychological warfare)

Bezoekers in dit topic

Waarschijnlijk ben ik ook extreemrechts, in het kwadraat zelfs. Ik post hieronder een tweet van een FVD'er met een filmpje van een PVV'er en ik ben het nog met ze eens ook.

Zijn ze in Den Haag helemaal gek geworden of zien we de eerste resultaten van het gebrekkige Nederlands dat de scholen afleveren? Deze jonge PVV'er wordt aangesproken op zijn "verschrikkelijke taalgebruik".

Werkelijk alles wordt politiek gemaakt omdat ze irrelavant zijn geworden. Laatste stuiptrekkingen.

Op Nu.nl

"In Essen zijn zaterdagavond 31 mensen gewond geraakt bij drie branden. Onder de gewonden zijn drie kinderen, van wie er twee in levensgevaar zijn. De politie heeft een 41-jarige verdachte opgepakt.'

Komt niet helemaal overeen met de beelden die je op GS ziet. Verder in het artikel wordt gemeld dat hij ook nog een "mes" bij zich had. Een mes. Zo een heb ik er niet in mijn la liggen.

Schermafbeelding 2024-09-29 141400.png

Voor dit conflict en de uitwerking ervan is amper aandacht. De etnische zuivering begon al met het "vrijwillige vertrek" van etnische Armeniërs uit de enclave, nu wordt hun herinnering uitgewist. Waar een kerk stond wordt een moskee geplaatst.

Laatst bewerkt:
Qatar, dat is ook sponsor en gastland van Al Jazeera.

De Moslimbroederschap is ook druk met het islamiseren van Islamitische Nederlanders. Denk aan dat boekje wat kleine zustertjes over de hoofddoek leert in openbare bibliotheken en de hoofddoek bij de politie. In mijn ogen leidt dit tot grotere segregatie en het ontwikkelen van parallelle samenlevingen in plaats van een divers samenleven.

Een draadje met een begin van een antwoord op woke en andere slechte ideeën.

N.B. Roger Scruton was een leermeester voor en proefschriftbegeleider van Thierry Baudet. Wat mij betreft heeft TB nadien een aantal andere afslagen teveel genomen, hoewel je sommige zaken nog wel terugziet bij TB en FVD. (dit voor de compleetheid en inVorm)

Waarom zijn al die wetenschappers doordrenkt met Kritische Theorie?

Ze moeten het gebruiken en kritiek op Kritiek levert minpunten op.

Draadje van een van de Sokal Squared mensen.

Sokal Squared aka Grievance Studies Affair.
Die thread van Helen is voor mij best herkenbaar. Mijn studie was ook doordrenkt met postmodernistisch theorieën, feministisch theorieën en andere aanverwanten. Zo had ik voor een vak een essay geschreven waarbij ik vrij kritisch was op het immigratiebeleid en dat alles had ik netjes onderbouwd met cijfers en theorie. De rest van de klas en (zeker professor) waren ook kritisch op het Nederlands en Europees beleid, maar dan de andere kant op; de grenzen konden niet open genoeg (hij was nogal buddies met Leo Lucassen en hebben samen ook meerdere stukken gepubliceerd). Het zal je niet verbazen dat mijn essay een stuk lager werd gewaardeerd dan andere essays met een invalshoek die meer in zijn straatje paste. Ik heb mijn essay ook met die van medestudenten vergeleken en zij kwamen ook tot de conclusie dat het niet terecht was. Noem het geen ruggengraat hebben, maar sindsdien heb ik meer geschreven vanuit de theorie en invalshoek die zij graag wilde zien. Ik was in de klas tegen mijn medestudenten wel kritisch, maar ik wilde gewoon mijn papiertje hebben en had geen zin om iedere keer mijn bek open te moeten trekken tegen docenten die je opdrachten lager beoordelen, omdat je Foucault niet iedere essay pijpte (hij wordt trouwens niet gecancelled, ondanks dat hij zich vergreep aan kleine jongens).

1727891517598.png

Een draadje met een begin van een antwoord op woke en andere slechte ideeën.

N.B. Roger Scruton was een leermeester voor en proefschriftbegeleider van Thierry Baudet. Wat mij betreft heeft TB nadien een aantal andere afslagen teveel genomen, hoewel je sommige zaken nog wel terugziet bij TB en FVD. (dit voor de compleetheid en inVorm)
Als evolutiebioloog kan ik "oikofobie" wel verklaren.

Die thread van Helen is voor mij best herkenbaar. Mijn studie was ook doordrenkt met postmodernistisch theorieën, feministisch theorieën en andere aanverwanten. Zo had ik voor een vak een essay geschreven waarbij ik vrij kritisch was op het immigratiebeleid en dat alles had ik netjes onderbouwd met cijfers en theorie. De rest van de klas en (zeker professor) waren ook kritisch op het Nederlands en Europees beleid, maar dan de andere kant op; de grenzen konden niet open genoeg (hij was nogal buddies met Leo Lucassen en hebben samen ook meerdere stukken gepubliceerd). Het zal je niet verbazen dat mijn essay een stuk lager werd gewaardeerd dan andere essays met een invalshoek die meer in zijn straatje paste. Ik heb mijn essay ook met die van medestudenten vergeleken en zij kwamen ook tot de conclusie dat het niet terecht was. Noem het geen ruggengraat hebben, maar sindsdien heb ik meer geschreven vanuit de theorie en invalshoek die zij graag wilde zien. Ik was in de klas tegen mijn medestudenten wel kritisch, maar ik wilde gewoon mijn papiertje hebben en had geen zin om iedere keer mijn bek open te moeten trekken tegen docenten die je opdrachten lager beoordelen, omdat je Foucault niet iedere essay pijpte (hij wordt trouwens niet gecancelled, ondanks dat hij zich vergreep aan kleine jongens).

1727891517598.png
Als evolutiebioloog kan ik ook uitleggen waarom dit geen wetenschap is.

Back
Naar boven