- Waardering
- 41.583
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 92kg
Allebei over het paard getild door volgers terwijl het 100% de verdiensten van hun vader zijn?Zo zie je maar dat Trump en Jezus verrassend veel overeenkomsten hebben!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volg het forum via Google Nieuws
Allebei over het paard getild door volgers terwijl het 100% de verdiensten van hun vader zijn?Zo zie je maar dat Trump en Jezus verrassend veel overeenkomsten hebben!
Stemming makelij. De NOS zegt er immers niets overSyriër draait door in Essen, 31 gewonden, kinderen in levensgevaar
GeenStijl: Syriër draait door in Essen, 31 gewonden, kinderen in levensgevaar
Is allemaal hysteriewww.geenstijl.nl
45min van ons vandaan pineapple1025
Die thread van Helen is voor mij best herkenbaar. Mijn studie was ook doordrenkt met postmodernistisch theorieën, feministisch theorieën en andere aanverwanten. Zo had ik voor een vak een essay geschreven waarbij ik vrij kritisch was op het immigratiebeleid en dat alles had ik netjes onderbouwd met cijfers en theorie. De rest van de klas en (zeker professor) waren ook kritisch op het Nederlands en Europees beleid, maar dan de andere kant op; de grenzen konden niet open genoeg (hij was nogal buddies met Leo Lucassen en hebben samen ook meerdere stukken gepubliceerd). Het zal je niet verbazen dat mijn essay een stuk lager werd gewaardeerd dan andere essays met een invalshoek die meer in zijn straatje paste. Ik heb mijn essay ook met die van medestudenten vergeleken en zij kwamen ook tot de conclusie dat het niet terecht was. Noem het geen ruggengraat hebben, maar sindsdien heb ik meer geschreven vanuit de theorie en invalshoek die zij graag wilde zien. Ik was in de klas tegen mijn medestudenten wel kritisch, maar ik wilde gewoon mijn papiertje hebben en had geen zin om iedere keer mijn bek open te moeten trekken tegen docenten die je opdrachten lager beoordelen, omdat je Foucault niet iedere essay pijpte (hij wordt trouwens niet gecancelled, ondanks dat hij zich vergreep aan kleine jongens).Waarom zijn al die wetenschappers doordrenkt met Kritische Theorie?
Ze moeten het gebruiken en kritiek op Kritiek levert minpunten op.
Draadje van een van de Sokal Squared mensen.
Sokal Squared aka Grievance Studies Affair.
Grievance studies affair - Wikipedia
en.m.wikipedia.org
Als evolutiebioloog kan ik "oikofobie" wel verklaren.Een draadje met een begin van een antwoord op woke en andere slechte ideeën.
N.B. Roger Scruton was een leermeester voor en proefschriftbegeleider van Thierry Baudet. Wat mij betreft heeft TB nadien een aantal andere afslagen teveel genomen, hoewel je sommige zaken nog wel terugziet bij TB en FVD. (dit voor de compleetheid en inVorm)
Als evolutiebioloog kan ik ook uitleggen waarom dit geen wetenschap is.Die thread van Helen is voor mij best herkenbaar. Mijn studie was ook doordrenkt met postmodernistisch theorieën, feministisch theorieën en andere aanverwanten. Zo had ik voor een vak een essay geschreven waarbij ik vrij kritisch was op het immigratiebeleid en dat alles had ik netjes onderbouwd met cijfers en theorie. De rest van de klas en (zeker professor) waren ook kritisch op het Nederlands en Europees beleid, maar dan de andere kant op; de grenzen konden niet open genoeg (hij was nogal buddies met Leo Lucassen en hebben samen ook meerdere stukken gepubliceerd). Het zal je niet verbazen dat mijn essay een stuk lager werd gewaardeerd dan andere essays met een invalshoek die meer in zijn straatje paste. Ik heb mijn essay ook met die van medestudenten vergeleken en zij kwamen ook tot de conclusie dat het niet terecht was. Noem het geen ruggengraat hebben, maar sindsdien heb ik meer geschreven vanuit de theorie en invalshoek die zij graag wilde zien. Ik was in de klas tegen mijn medestudenten wel kritisch, maar ik wilde gewoon mijn papiertje hebben en had geen zin om iedere keer mijn bek open te moeten trekken tegen docenten die je opdrachten lager beoordelen, omdat je Foucault niet iedere essay pijpte (hij wordt trouwens niet gecancelled, ondanks dat hij zich vergreep aan kleine jongens).