Fitness Seller

Woke, Klimaat, Cultuur, Westerse Hegemonie - de waanzin voorbij (psychological warfare)

Bezoekers in dit topic

• Haha
    Waarderingen: Arminius, apfelstrudel en Gremlin
    Gelukkig, binnenkort is stikstof niet meer ons grootste probleem...

• Haha
    • Wow
    Waarderingen: apfelstrudel en chrisk
    Ik dacht altijd dat je uit Wallonië kwam.
    🤣

Er is sowieso overlap als het op afkomst aankomt. Het Frankische Rijk, toch? Kan @tymboo even zijn encyclopedieën erbij nemen?
    Hierdoor wil ik er tien tegelijk in de fik steken.

• Haha
    • Like
    Waarderingen: Portonia1 en apfelstrudel
    Gelukkig, binnenkort is stikstof niet meer ons grootste probleem...

Iedereen dumpt hun zware industrie afval in de grote rivieren en wij zijn vervolgens de schuldige :roflol:.

🤣

Er is sowieso overlap als het op afkomst aankomt. Het Frankische Rijk, toch? Kan @tymboo even zijn encyclopedieën erbij nemen?

Hierdoor wil ik er tien tegelijk in de fik steken.
    Was een grapje natuurlijk!

Iedereen dumpt hun zware industrie afval in de grote rivieren en wij zijn vervolgens de schuldige :roflol:.
    Lees ook even verder:
    - In andere landen zijn de waardes goed, maar zodra het over de grens komt gaat het fout;
    - Het ligt meer aan de medicijnen, dan aan de landbouw.

Over dat eerste, en wat jij zei, dat lijkt een beetje op het stikstofverhaal. Ook geen problemen aan de andere kant van de grens en de stoffen van anderen zorgen deels voor onze waardes.

Over dat laatste, je hoort zo'n Groen Links vrouw natuurlijk nooit zeggen dat het medicijngebruik omlaag moet, behalve als het gaat om het laten sterven van bejaarden.

• Like
    Waarderingen: apfelstrudel
    Terug
    Naar boven