- Waardering
- 43.640
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 92kg
Soja aan vee voeren is ook zonde.Cannabis kweken is even zonde van landbouwgrond als zonneweides of windmolenparken, just say "no".
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Soja aan vee voeren is ook zonde.Cannabis kweken is even zonde van landbouwgrond als zonneweides of windmolenparken, just say "no".
Hoogstens zonde van het regenwoud
Die VOC-mentaliteit was anders ook niet mis.
Sojaschroot is een restproduct. Koeien in Nederland eten vooral gras en mais, aangevuld met krachtvoer (gemaakt van restproducten zoals bietenpulp, lupine of raapschroot).
pas nou op wat je aanhaalt…Sojaschroot is een restproduct. Koeien in Nederland eten vooral gras en mais, aangevuld met krachtvoer (gemaakt van restproducten zoals bietenpulp, lupine of raapschroot).
Beetje respect hè, ze heten vegetariërs.
Ik dacht altijd dat je uit Wallonië kwam.Ik ben Vlaming. De volgende keer rapporteer ik jullie! Mij een beetje uitmaken voor Belg... Dat is echt willen kwetsen! 😤
🤣
Hierdoor wil ik er tien tegelijk in de fik steken.![]()
Koranverbrander doodgeschoten: handlanger krijgt 1 jaar celstraf wegens "aanzetten tot moslimhaat"
In Stockholm werd Salwan Najem (50) maandag veroordeeld voorwww.nieuwnieuws.nl
Je wil toch niet dood?
It's about drawing a line in the sand, dude!
Fictie afdeling in de boekwinkelIt's about drawing a line in the sand, dude!
Waar kan ik die boeken vinden? De kringloop?
Gelukkig, binnenkort is stikstof niet meer ons grootste probleem...
![]()
Alarmerend signaal: Nederlandse wateren blijven te vervuild, snel actie nodig
Onze waterkwaliteit is zo slecht, dat Nederland snel meer maatregelen moet nemen om de vervuiling van oppervlaktewateren tegen te gaan. De regering moet volgens de Europese Commissie de vervuiling door landbouw en industrie veel harder en dwingender aanpakken. Het is een alarmerend signaal...www.rtl.nl
Was een grapje natuurlijk!🤣
Er is sowieso overlap als het op afkomst aankomt. Het Frankische Rijk, toch? Kan @tymboo even zijn encyclopedieën erbij nemen?
Hierdoor wil ik er tien tegelijk in de fik steken.
Ik probeerde intelligent over te komen met willekeurige feitjes.
Lees ook even verder:Iedereen dumpt hun zware industrie afval in de grote rivieren en wij zijn vervolgens de schuldige.