AndroidHealthClinic

Wolf of konijn?

Wolf of konijn

  • ik eet net zo snel als een wolf, maar vind dat niet erg

    Stemmen: 22 46,8%
  • ik eet net zo snel als een wolf en wil langzamer willen eten

    Stemmen: 11 23,4%
  • ik eet zo langzaam als een konijn en wil sneller eten

    Stemmen: 11 23,4%
  • ik eet langzaam als een konijn en vind dat prima

    Stemmen: 3 6,4%

  • Totaal stemmers
    47

Bezoekers in dit topic

Esperantisto

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
11 okt 2002
Berichten
6.844
Waardering
25
Eet je als een wolf of als konijn?

'k Was op reis met mijn broer, die vroeger net als ik erg snel at. In de tussentijd bleek hij tot langzame eter te zijn verworden en hij verweet me als een wolf te eten..

Nu ben ik benieuwd naar jullie eetgedrag!

Wat ik zelf al heb bedacht is dat bijna alle carnivoren vrij snel eten en de herbivoren langzaam.. beroemd is natuurlijk de herkauwende koe met maar lieft 5 magen.

Esperantistino

PS sorry voor de grammatica- cq sTfout, dat komt er van als je eerst wat anders had willen schrijven.. kan de moderator die even weg halen??
 
Laatst bewerkt:
ik redelijk snel maar kauw wel goed... das heel belangrijk.
 
Espi typt iig zo snel als een wolf .. Met te verwachten resultaat, want welke wolf kan nou foutloos typen :p

En ik hoor bij categorie drie, eet vervelend langzaam (vervelend zowel voor mezelf als voor anderen). Mja, mijn vriendje eet NOG langzamer (en minder, damn, die jongen moet ik echt aan het eten krijgen hoor! :D)
 
Ik eet véél te snel, kauw nauwelijks, langzamer is beter voor de vertering. Maar ja, ben het zo gewent en is moeilijk af te leren.
Zou voor m'n vrienden en familie wel gezelliger worden, ik ben meestal al klaar als zij aan de 6e hap toe zijn ;)

ciao
 
Eet zo snel als een wolf.
En kan ook niet langzamer eten, tenzij het niet lekker is dan eet ik traag, gaat er namelijk moeilijk in dan. :)
 
Ik ben een carnivor maar eet vrij langzaam.

Er zijn trouwens onderzoekn geweest die aantoonden dat er wel degelijk verschillen zijn. (ik dacht van Munro)

Mensen met relatief kortere darmen en hogere maagzuurproductie deden het beter op een veel vlees (lees dierlijk eiwit) dieet, terwijl mensen met een langer darmenstelsel en minder maagzuurproductie beter gingen op hoog plantaardig (lees koolhydraten) dieet.
 
Voorlopig komen mijn vermoedens uit dat onder BBers aardig wat stouwers zitten die ook snel eten..
Alleen als ik zeer aangenaam gezelschap heb laat ik het eten langer staan, ja zelfs koud worden. Dan heb ik het nl. drukker met kletsen dan met eten.
Gelukkig maak ik tegenwoordig afgepaste porties, dus het is niet erg als ik die opschrok omdat ik toch niet meer kan eten dan ik heb afgepast.
 
Hoe sneller je eett hoe meer je binnenkrijgt...doordat je later het signaal krijgt dat je genoeg hebt gegeten zal je minder snel verzadigd zijn.
Dus kan je stellen, tijdens bulk relatief snel eten en tijdens dieet relatief traag.
Maar voldoende kauwen blijft altijd belangrijk denk ik.
 
Ik eet vrij snel, heb ik altijd gedaan. Heb wel eens geprobeerd om langzamer te eten, maar dat lukt gewoon niet. Probeer het nu ook niet meer te veranderen.
 
hmmm... ik vreet als een beest.. voordat de anderen opgeschept hebben is de pan al leeg :D

ik eet redelijk snel.

@3xl een kennis van me die eet bijna geen groenten en weinig fruit, maar wel heel veel vlees. En hij draait daar heel goed op. zo gezond als een vis.
 
Heel goed mogenlijk, ik ben zelf ook een high meat fan (ca 500gr/dag) en voel me daar lekker bij
 
Originally posted by 3XL
Heel goed mogenlijk, ik ben zelf ook een high meat fan (ca 500gr/dag) en voel me daar lekker bij

Bedoel je met meat ook gevogelte en vis of echt alleen echte beef?
 
Beef, wat is dat? Rundvlees noemen we dat.
We zijn hier nog in NL of België hè!

Taalpurist Esperantisto (die weer als een wolf de shoarma met sla heeft verorberd en straks sla met gerookte zalm zal wegwerken)
 
Originally posted by RichardV


Bedoel je met meat ook gevogelte en vis of echt alleen echte beef?

Ja, gewoon beef, red meat, cow, enz....
 
ik eet snel en als ik het niet wegkrijg, spoel ik het weg. Deed ik ook al voordat ik aan BB deed.

overigens zie ik niet zo goed in dat een konijn traag eet, maar dat zal wel aan mij liggen ?
 
Back
Naar boven