AndroidHealthClinic

Nieuws Wolf terug in Nederland (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ja dat haal ik er ook eerder uit. Maarja, die is dan ook zo gefokt om het op de wolf te laten lijken, en voor het karakter deels Duitse Herdershond erin

Maar het is toch al bevestigd dat het echt om een wolf gaat? Al dacht ik dat dit in Lemmer ofzo was, en dat is niet bepaald aan de grens?
Nee, Husky.
 
Wat een belachelijke praktijk. Als het zo moet dan liever helemaal geen wolven. Genoeg plaatsen in de wereld waar die beesten nog vrij kunnen leven.

Wie zijn wij om dieren die in Nederland oorspronkelijk thuis horen te weren?
 
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2664...-aangereden-wolf-een-aangereden-wolf-is.dhtml

Dat van die chip is trouwens ook waar. Bij honden is een chip pas sinds kort verplicht, maar bij rashonden met een stamboom was dat al veel langer. Aan het chipnummer kan je zelfs al zien dat het dier een stamboom heeft (heeft andere begincijfers). De Saarloze wolfshond is een relatief nieuw ras en de rasvereniging heeft veel zicht op de nestjes.

De Siberische Husky lijkt er wel op, maar zijn tekening is anders. Over het algemeen veel meer contrast in de vacht. De Malamute is veel grover en wolliger van bouw
 
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2664...-aangereden-wolf-een-aangereden-wolf-is.dhtml

Dat van die chip is trouwens ook waar. Bij honden is een chip pas sinds kort verplicht, maar bij rashonden met een stamboom was dat al veel langer. Aan het chipnummer kan je zelfs al zien dat het dier een stamboom heeft (heeft andere begincijfers). De Saarloze wolfshond is een relatief nieuw ras en de rasvereniging heeft veel zicht op de nestjes.

De Siberische Husky lijkt er wel op, maar zijn tekening is anders. Over het algemeen veel meer contrast in de vacht. De Malamute is veel grover en wolliger van bouw
Volgens mij is het gewoon een husky hoor
 
Ook het is een husky k*t pinda........
 
Wolven mollen je hard, tenzij je Neeson heet.
 
bij een wolf denk ik gelijk aan the grey
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Prima nieuws :)
 
goed nieuws...nederland krijgt weer enkele beestjes terug die het verloren heeft in het verleden...
 
Welke nog meer dan?

De beer, maar die is nog niet terug en komt waarschijnlijk ook niet meer terug.

Bevers zijn uitgezet in de jaren 80, waren al meer dan 150 jaar verdwenen

Wilde katten zijn sinds enkele jaren terug, wel heel sporadisch gespot.
 
De beer, maar die is nog niet terug en komt waarschijnlijk ook niet meer terug.

Bevers zijn uitgezet in de jaren 80, waren al meer dan 150 jaar verdwenen

Wilde katten zijn sinds enkele jaren terug, wel heel sporadisch gespot.
Ah op die manier :)
De aalscholver hoort dan denk ik ook bij het rijtje? Die was bijna uitgestorven en is er nu in overvloed? De ooievaar hetzelfde? En bepaalde vlindersoorten zijn geloof ik heeeeeeel langzaamaan ook weer aan de betere kant?


Beren uitgestorven, en dat zeg je op DBB? Jij hebt lef :D:o Oke flauw
 
Dacht dat het over Dennis Wolf ging, niet dus. I am out!
 
Potverdomme was ik mijn hond aan het uitlaten raak ik hem kwijt. Moet ik zo in de krant lezen dat hij is aangereden. Was altijd kicken hoe bang iedereen voor hem was in het bos.
 

Soortgelijke topics

Back
Naar boven