Fitness Seller

Nieuws Wolf terug in Nederland (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Potverdomme was ik mijn hond aan het uitlaten raak ik hem kwijt. Moet ik zo in de krant lezen dat hij is aangereden. Was altijd kicken hoe bang iedereen voor hem was in het bos.
Haha ja dat heb je wel vaker met die husky's
 
Doe mij paar een paar Timbers...:cool:
 
Wie zijn wij om dieren die in Nederland oorspronkelijk thuis horen te weren?

Dat is echt zo'n PETA houding. :o Als mens kunnen wij onze omgeving vormen zoals die ons het beste uitkomt. Wie beweert dat de rechten van dieren boven die van mensen staan handelt per definitie onethisch tegenover zijn eigen soort.

Er is geen wet die zegt dat dier X hier thuishoort. So what dat een bepaald dier ooit in Nederland leefde. Er leefden ooit duizenden andere diersoorten die er nu niet meer leven.

Tijden veranderen en omgevingen veranderen. De idee dat je bepaalde situaties moet herstellen naar zoals ze vroeger waren alleen omdat het vroeger zo was heeft geen rationele en objectieve onderbouwing. Dat bepaalde mensen het zielig vinden dat een dier ergens niet meer kan leven is hun zaak. Als ze zo graag wolven zien, dan kunnen ze een stuk land kopen en daar wolven op laten rondlopen. Niemand houdt hen tegen.

De realiteit is dat de mens de tamme wolf (hond) een stuk handiger is gaan vinden dan de wilde. En dus zie je minder wolven waar meer mensen zijn, gewoon omdat het praktischer is voor de mens.

Ik heb trouwens niets tegen goede doelen die zich vrijwillig willen inzetten voor het voortbestaan van de wolf. Maar dat is wel wat anders dan de belastingbetaler dit soort gekke hobby's laten financieren.
 
De "grijze wolven" lopen hier toch al een lange tijd :D
 
Zet ze maar uit in Kanaaleiland.
 
In Flevoland is mogelijk een wolf doodgereden - Foto
[Link niet meer beschikbaar]

[Link niet meer beschikbaar]
Goed, dit schijnt dus wel een Wolf te zijn een vrouwtje...
ik hoor het net op het Journaal zo don't shoot the you know :p
 
Misschien is het een nobel idee om onze allochtonen terug in hun originele habitat uit te zetten?
 
Volgens TV Gelderland is het een woestijnrat die uit het lab is gevlucht. Ze zijn nog op zoek naar twee holtorren en drie reetkevers.
 
Ik heb trouwens niets tegen goede doelen die zich vrijwillig willen inzetten voor het voortbestaan van de wolf. Maar dat is wel wat anders dan de belastingbetaler dit soort gekke hobby's laten financieren.

De wolf is een beschermde diersoort en mag niet door de mens gedood worden. Dat heeft niks met gekke hobby's te maken. Dat is zo in Nederland afgesproken. En zoveel geld zal een wolf vast niet kosten want een lekker stuk wild als zwijn en ree vinden ze veel smakelijker.

Wat wel een hoop geld kost is dat nieuwbouwprojecten worden stilgelegd of geanulleerd omdat ergens in een weiland een bijzondere pad of korenwolf ( is een hamster) wordt aangetroffen en de ellenlange procedures die daar op volgen.

---------- Post toegevoegd 8 July 2013 om 16:37 ----------

Welke nog meer dan?

Lynx en otter
 
Laatst bewerkt:
Zou wel lachen zijn als ze hier giraffen zouden uitzetten.
 
Zou wel lachen zijn als ze hier giraffen zouden uitzetten.
Ben je lekker aan het masturberen in je flatje, kijk je je raam uit, zit er zo'n langnek je aan te kijken terwijl die je bloemetjes op je balkon aan het kaalvreten is. :thumbup:
 
Of Degrelles. O shit. Die zijn er al.

21ymw7.gif
 
Laatst bewerkt:
Ik ben geen kenner maar het lijkt 90% zeker om een wolf te gaan. (Geen Husky)
Ik ben ook geen gokker dus ik gok met 8% zekerheid dat het een wolf is. (92% geen Husky)
Conclusie 98% kans dat het inderdaad om een echte wolf gaat. (Geen Husky)
 
Dat is echt zo'n PETA houding. :o Als mens kunnen wij onze omgeving vormen zoals die ons het beste uitkomt. Wie beweert dat de rechten van dieren boven die van mensen staan handelt per definitie onethisch tegenover zijn eigen soort.

Er is geen wet die zegt dat dier X hier thuishoort. So what dat een bepaald dier ooit in Nederland leefde. Er leefden ooit duizenden andere diersoorten die er nu niet meer leven.

Tijden veranderen en omgevingen veranderen. De idee dat je bepaalde situaties moet herstellen naar zoals ze vroeger waren alleen omdat het vroeger zo was heeft geen rationele en objectieve onderbouwing. Dat bepaalde mensen het zielig vinden dat een dier ergens niet meer kan leven is hun zaak. Als ze zo graag wolven zien, dan kunnen ze een stuk land kopen en daar wolven op laten rondlopen. Niemand houdt hen tegen.

De realiteit is dat de mens de tamme wolf (hond) een stuk handiger is gaan vinden dan de wilde. En dus zie je minder wolven waar meer mensen zijn, gewoon omdat het praktischer is voor de mens.

Ik heb trouwens niets tegen goede doelen die zich vrijwillig willen inzetten voor het voortbestaan van de wolf. Maar dat is wel wat anders dan de belastingbetaler dit soort gekke hobby's laten financieren.

Waarom zou een wolf geen recht mogen hebben op een stukje land? enkel en alleen omdat hij niet kan participeren in een vrije markt economie? Klinkt een beetje absurd nee?
 

Soortgelijke topics

Back
Naar boven