XXL Nutrition

Women logic

bish heeft punt?

• ja

Stemmen: 5 27,8%
  • nee

Stemmen: 13 72,2%

• Totaal stemmers
    18

Users who are viewing this thread

OP
A

Angelus

Gargantuan Beast
+10 jaar member
Lid geworden
4 feb 2008
Lengte
1m86
Massa
100kg
Vetpercentage
8%
Wat ben je toch een homo.

haar uitspraak: "i dont think i should have to pay him back" is uiteraard verkeerd omdat ze zelf wel beschikt over de informatie dat zij de schuldige is. Dus is het vanuit haar standpunt wel het 'rechtvaardige' dat ze het terug betaalt, onafhankelijk van de onrechtvaardigheid hieronder beschreven.

Vanuit het standpunt van die kerel, die dus beperkte informatie heeft, was het in de eerste plaats onrechtvaardig om haar uberhaubt te dwingen hem terug te betalen. (afhankelijk van wat ze hadden afgesproken met "in charge of the coats" natuurlijk).
In die zin heeft ze dus wel een punt, namelijk als ze iets zou hebben gezegd in de aard van "he has no right to ask me to pay him back".

Laatst bewerkt:

Corleoné

Monstrous Giant
+15 jaar member
Lid geworden
22 mei 2004
Lengte
1m77
Massa
85kg
Geen zin om mijn hoofd er over te breken. Ze is in elk geval niet echt volwassen en vrij vervelend.

mesoectosaurus

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
22 okt 2012
Lengte
1m80
Massa
82kg
Heb filmpje nog niet bekeken maar wil vooruitlopend alvast zeggen: niet mee eens.

fiezefur

Huge Freak
+10 jaar member
Lid geworden
20 okt 2008
Lengte
1m87
Massa
91kg
Vetpercentage
7%
Nee ze weet hoe de vork in de steel zit, dus ze mag flappen gaan tappen.

Allemaal spreekwoordelijk ofc.

jimbooo

Ripped Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
26 apr 2008
Lengte
1m88
Massa
92kg
Vetpercentage
15%
cliffs? ga dat echt niet allemaal kijken

mesoectosaurus

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
22 okt 2012
Lengte
1m80
Massa
82kg
En toch, moet me van het hart, soms is vrouwenlogica enorm praktisch. Juist door niet te moeilijk denken een geweldige oplossing vinden voor een probleem.

Terug naar jullie

mesoectosaurus

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
22 okt 2012
Lengte
1m80
Massa
82kg
Heb hem dan toch bekeken, ik zeg: hard en anaal

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
+15 jaar member
Lid geworden
7 okt 2002
Ik kan uit dat filmpje niet eens opmaken wat er nu precies gebeurd is, maar "Women logic" is een contradictio in terminis dus dat maakt het makkelijk: nee en /topic.

Hoody

Massive Warrior
+10 jaar member
Lid geworden
12 aug 2010
Lengte
1m77
Massa
83kg
Vetpercentage
10%
haar uitspraak: "i dont think i should have to pay him back" is uiteraard verkeerd omdat ze zelf wel beschikt over de informatie dat zij de schuldige is. Dus is het vanuit haar standpunt wel het 'rechtvaardige' dat ze het terug betaalt, onafhankelijk van de onrechtvaardigheid hieronder beschreven.

Vanuit het standpunt van die kerel, die dus beperkte informatie heeft, was het in de eerste plaats onrechtvaardig om haar uberhaubt te dwingen hem terug te betalen. (afhankelijk van wat ze hadden afgesproken met "in charge of the coats" natuurlijk).
In die zin heeft ze dus wel een punt, namelijk als ze iets zou hebben gezegd in de aard van "he has no right to ask me to pay him back".

Dit fenomeen bestaat toch al lang? Kort gezegd: Je bent onschuldig, tot het tegendeel is bewezen(of tot jij je schuld zelf toegeeft aan derden). Niks nieuws dus Angelus.

erwin280

Huge Freak
+10 jaar member
Lid geworden
3 mrt 2007
Vrouwenlogica is vaak heel hypocriet.

Wat een saaie serie is dat trouwens.

Sayer

Monstrous Giant
Lid geworden
22 okt 2011
Lengte
1m78
Massa
82kg
Vetpercentage
12%
Ik kan uit dat filmpje niet eens opmaken wat er nu precies gebeurd is, maar "Women logic" is een contradictio in terminis dus dat maakt het makkelijk: nee en /topic.

:roflol::roflol:

Naar boven