Fitness Seller

Women logic (1 bezoeker)

bish heeft punt?

  • ja

    Stemmen: 5 27,8%
  • nee

    Stemmen: 13 72,2%

  • Totaal stemmers
    18

Bezoekers in dit topic

Wat ben je toch een homo.

haar uitspraak: "i dont think i should have to pay him back" is uiteraard verkeerd omdat ze zelf wel beschikt over de informatie dat zij de schuldige is. Dus is het vanuit haar standpunt wel het 'rechtvaardige' dat ze het terug betaalt, onafhankelijk van de onrechtvaardigheid hieronder beschreven.

Vanuit het standpunt van die kerel, die dus beperkte informatie heeft, was het in de eerste plaats onrechtvaardig om haar uberhaubt te dwingen hem terug te betalen. (afhankelijk van wat ze hadden afgesproken met "in charge of the coats" natuurlijk).
In die zin heeft ze dus wel een punt, namelijk als ze iets zou hebben gezegd in de aard van "he has no right to ask me to pay him back".
 
Laatst bewerkt:
Geen zin om mijn hoofd er over te breken. Ze is in elk geval niet echt volwassen en vrij vervelend.
 
Heb filmpje nog niet bekeken maar wil vooruitlopend alvast zeggen: niet mee eens.
 
Nee ze weet hoe de vork in de steel zit, dus ze mag flappen gaan tappen.




Allemaal spreekwoordelijk ofc.
 
cliffs? ga dat echt niet allemaal kijken
 
En toch, moet me van het hart, soms is vrouwenlogica enorm praktisch. Juist door niet te moeilijk denken een geweldige oplossing vinden voor een probleem.

Terug naar jullie
 
Heb hem dan toch bekeken, ik zeg: hard en anaal
 
Ik kan uit dat filmpje niet eens opmaken wat er nu precies gebeurd is, maar "Women logic" is een contradictio in terminis dus dat maakt het makkelijk: nee en /topic.
 
haar uitspraak: "i dont think i should have to pay him back" is uiteraard verkeerd omdat ze zelf wel beschikt over de informatie dat zij de schuldige is. Dus is het vanuit haar standpunt wel het 'rechtvaardige' dat ze het terug betaalt, onafhankelijk van de onrechtvaardigheid hieronder beschreven.

Vanuit het standpunt van die kerel, die dus beperkte informatie heeft, was het in de eerste plaats onrechtvaardig om haar uberhaubt te dwingen hem terug te betalen. (afhankelijk van wat ze hadden afgesproken met "in charge of the coats" natuurlijk).
In die zin heeft ze dus wel een punt, namelijk als ze iets zou hebben gezegd in de aard van "he has no right to ask me to pay him back".

Dit fenomeen bestaat toch al lang? Kort gezegd: Je bent onschuldig, tot het tegendeel is bewezen(of tot jij je schuld zelf toegeeft aan derden). Niks nieuws dus Angelus.
 
Vrouwenlogica is vaak heel hypocriet.

Wat een saaie serie is dat trouwens.
 
Ik kan uit dat filmpje niet eens opmaken wat er nu precies gebeurd is, maar "Women logic" is een contradictio in terminis dus dat maakt het makkelijk: nee en /topic.

:roflol::roflol:
 
Back
Naar boven