XXL Nutrition

Wonder van paus Johannes Paulus II erkend

  • Topic starter bart82
  • Startdatum
  • Reacties 10
  • Weergaven 619
  • Volgers 2

Bezoekers in dit topic

bart82

DBB Goeroe
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
12 mei 2003
Berichten
8.593
Waardering
13
Wonder van paus Johannes Paulus II erkend

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

In het proces tot zaligverklaring van Johannes Paulus II zou volgens de Poolse pers een wonder van de Poolse paus erkend zijn. Het gaat volgens de krant 'Gazeta Wyborcza' om een meisje dat na een zwangerschap van slechts zes maanden met een keizersnede ter wereld was gekomen en dat volgens de artsen geen overlevingskansen had. De baby was maar 37 cm groot en woog slechts 860 gram. De nieren functioneerden niet en het kind had zware problemen aan het hart.

Kerngezond
De moeder, die tijdens haar verblijf in het ziekenhuis een foto van Johannes Paulus bij zich had, heeft dan naar verluidt in haar gebeden de overleden paus om hulp gevraagd. Tegen alle medische prognoses in bleef het kindje in leven en is het nu kerngezond.

De ouders signaleerden het geval aan de commissie van het Vaticaan die voor de zaligverklaring van Johannes Paulus II bevoegd is. De vader en moeder kregen nu het bericht dat het als bewijs voor een wonder in het proces is aanvaard. (belga/hln)



halleluja, het is een mirakel... :rolleyes:
 
K*t Christenen ook altijd.
 
Gelovigen die het over bewijzen hebben moet je meestal niet serieus nemen :D
 
Het kind bleef in leven door de goede medische technologie. Maar dat wordt er niet bij gezet.
 
Ik print ook wel even een foto van die ouwe relPool. Elke keer als ik een PR haal spam ik dat wel even naar het Vaticaan. :rolleyes:
 
Jammer dat ze geen islam was, had weer een nieuwe rel op dbb geweest.

Gekke christenen ook.
 
Back
Naar boven