Fitness Seller

Wonderbaarlijke genezing (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

saint

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
5 jan 2004
Berichten
1.673
Waardering
1
Lengte
1m78
Massa
94kg
Ik snap er helemaal niks meer van. Woensdag plaatste ik nog dit topic over mijn onderrug blessure. Ik liep er al een tijdje mee rond en die ochtend voelde ik het niet aankomen; de pijn schoot er gewoon in tijdens de legpress. Het gekke was dat ik daarna wel een soort verlichting in mijn rug voelde, waar ik verder overigens geen aandacht aan besteed hebt.

Maar wat nu? Gisterochtend sta ik op en ik heb totaal geen last meer van mijn rug. Wel voorzichtig gedaan, maar vanmorgen voelde ik dus ook niks meer. Kan gewoon bukken en zitten en opstaan en zo. Ik snap er geen hout van, maar ik klaag natuurlijk niet. Maar kan het zijn dat er iets klem zat of zo? En dat dat nu is los geschoten? Iemand anders een soortgelijke ervaring?

Tnx, alvast
 
Je heet niet voor niets Saint........:D
 
ja ik had bijvoorbeeld last van mijn pols door overbelasting door tafeltennis, is natuurlijk niet te vergelijken met dit hier maar toch...ben toen naar een soort van kraker gegaan die heeft verschillende delen in mijn rug gekraakt zeg maar en paar dagen later niks last meer aan men pols. Bij mij was het een wervel die een stukje naar voor of achter staat, je voelt dat zelf niet maar door het te laten kraken komt die terug op zijn plaats waar door de zenuwen en pezen en alles dat erbij hoort terug een normale gang kunnen gaan, misschien is het hetzelfde, misschien ook niet.
 
als er zenuw of zo gekneld zit of iet anders en je gaat naar een chiropractor (een kraker) dan kan dat ook zo gaan dat je echt vast zit en dat de man zn werk doet en dat je op 2 sec verlost bent.. jij had hier geen kraker nodig blijkbaar..
misch speciaal standje bij je laatste nummer gedaan waardoor et er uitgeschoten is..... hehe
 
ja ik had bijvoorbeeld last van mijn pols door overbelasting door tafeltennis, is natuurlijk niet te vergelijken met dit hier maar toch...ben toen naar een soort van kraker gegaan die heeft verschillende delen in mijn rug gekraakt zeg maar en paar dagen later niks last meer aan men pols. Bij mij was het een wervel die een stukje naar voor of achter staat, je voelt dat zelf niet maar door het te laten kraken komt die terug op zijn plaats waar door de zenuwen en pezen en alles dat erbij hoort terug een normale gang kunnen gaan, misschien is het hetzelfde, misschien ook niet.

Dude wervels staan niet te ver naar voren achter of opzij of wat dan ook! De gewrichten tussen die wervels bewogen niet goed (konden niet goed verglijden tov elkaar), dat is wat er "gekraakt" is...verschoven wervels komen alleen bij ernstige afwijkingen voor en kunnen niet even terug op hun plaats gekraakt worden!
 
Dus mijn straling over je bericht heeft gewerkt? Fijn om te horen dat ik het nog steeds kan.
 
@TheNose sorry dat ik verkeerd overkwam ofzo maar het kwam er gewoon op neer dat door het kraken wel de pezen en dergelijke terug vrij kwamen waardoor ik dan wel verlost was van de pijn in mijn pols, misschien dat er hetzelfde is gebeurd met saint.

Idd je kan geen wervels zomaar rechtzetten door te kraken, als ze al verkeerd staan ga je al richting scoliose wat niet valt op te lossen met "kraken", sorry voor het slecht formuleren!

:o bij deze mijn verontschuldiging
 
@TheNose sorry dat ik verkeerd overkwam ofzo maar het kwam er gewoon op neer dat door het kraken wel de pezen en dergelijke terug vrij kwamen waardoor ik dan wel verlost was van de pijn in mijn pols, misschien dat er hetzelfde is gebeurd met saint.

Idd je kan geen wervels zomaar rechtzetten door te kraken, als ze al verkeerd staan ga je al richting scoliose wat niet valt op te lossen met "kraken", sorry voor het slecht formuleren!

:o bij deze mijn verontschuldiging

En bij een scoliose staan wervels "slechts" gedraaid (waardoor het lijkt dat er een S in zit). Ik dacht meer aan een lystesis... ;)

No hard feelings, maar ik zit dit dagelijks mensen uit hun kop te lullen in mijn praktijk...wat is uw klacht? Nou meneer de therapeut ik denk dat mijn wervels scheef staan... :treuren:
 
ik heb je het toch verteld om m'n mankwak erover te wrijven ;)
 
nou dat is goed nieuws dan, suc6 met trainen.
 
Back
Naar boven