Fitness Seller

Woohoo eindelijk in google!

Bezoekers in dit topic

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
15 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
55.010
Waardering
3.205
Zo dan zal het binnenkort wel druk worden hiero,niet?
Trouwens wie zou 'supplementen dutch' intikken?? Nederlands en engels door elkaar?? :P
 
Ik hoop dat het z'n vruchten afwerpt.... :thumb:
 
Laatst bewerkt:
Dus het gaat echt druk worden hiero?:rolleyes:
 
Lijkt me logisch ja, begrijp die rolleyes niet zo goed?
 
Ik bedoel het niet negatief, maar ik bedoel daarmee als je hier duizenden leden hebt dan word het zo onpersoonlijk. Nu ken je elkaar dan wel een beetje, omdat het steeds dezelfde zijn die posten enzo. Dan komen er hier veel van die eendagsvliegen of mensen die hier stennis gaan lopen schoppen nu heb je toch een soort sociale controle. Misschien overdrijf ik een beetje, maar zo denk ik erover. That's all.:)
 
Hmja..meestal blijft er maar een bepaalde vaste kern over hoor, zelfs op de grootste fitness boards.
Maar eendagsvliegen bijv. heb je nodig om er leven in te houden.
Ik denk niet dat hier plots 1000 nieuwe leden komen..zou er niet mee inzitten :D
 
Ja over die vaste kern heb je wel gelijk inderdaad. We zien het wel of het hier storm gaat lopen.
 
en is die al aangemeld bij bijv. Alta Vista? Stond daar iig niet in de top 50.

Ook is de site nog niet aangemeld bij bijv. bodybuilding.startkabel.nl
of bodybuilding.pagina.nl
of bodybuilding.startinbelgie.com

gewoon wat ideetjes.

In Yahoo wordt de site wel perfect gevonden!
 
Hmz heb de site praktisch overal aangemeld..duurt alleen oneindig lang eer men de url indexeert.
 
hehe nu hopen dattet wat drukker wordt :)
 
Ik denk dat we de meeste kans hebben op nieuwe leden na de feestdagen. Dan heeft iedereen zich te goed gedaan aan al het lekkere eten en willen wat gewonnen kilo's kwijtraken. :D :D :D :D
 
Back
Naar boven