XXL Nutrition

Woont EricR hier nog? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Van Flop hadden we vcard gedownload. Weet alleen de naam niet meer van Flop.Opgezocht op google. Bleek dat ze fotoshoot in de panorama had gedaan. Hadden we hier die foto's gedumpt. Mods vonden het ook grappig behalve 1 zo een slijmbal van wie we kaarten kregen.
 
behalve 1 zo een slijmbal
Die sprong gelijk op zijn witte paard om de moraalridder uit te hangen. Zelden zo'n slijmerige kereltje meegemaakt op dbb. Werd al langer in de PL sectie belachelijk gemaakt :roflol:
 
MacB. Hadden we ook ontmaskerd als een rood knuppeltje die ontzettend scrawny was.
 
Dat was Marjolein46 (% bf.) Flop had wel een aanhang hier. Direct daarna kwamen toen vaak Loca en Leaf of Synthia.
Ja dat weet ik, maar in mijn herinnering was Flop ook best dik.
 
Die sprong gelijk op zijn witte paard om de moraalridder uit te hangen. Zelden zo'n slijmerige kereltje meegemaakt op dbb. Werd al langer in de PL sectie belachelijk gemaakt :roflol:
Welke mod was dat? Sepirothsnake ofzo? :roflol:
 
Goochelaars ontmaskerd

Zo was er ook iemand die twee of derde was geworden v.d. BB Forum Contest met geleende foto's. :roflol:
 
Van Flop hadden we vcard gedownload. Weet alleen de naam niet meer van Flop.Opgezocht op google. Bleek dat ze fotoshoot in de panorama had gedaan. Hadden we hier die foto's gedumpt. Mods vonden het ook grappig behalve 1 zo een slijmbal van wie we kaarten kregen.

Ik heb dat vcard-privacy probleem gevonden... Zo echt veeeeel mensen gespookt, onder ander met een fake Federale Politie-mail adres :roflol:
 
Luppie zijn adres was op een gegeven ook bekend, weet niet meer of hij het zelf gepost had, maar die was toen ineens lid van allemaal organisaties. :roflol:
 
En hoe Adon1s Trickolutions trollde was ook episch.
 
Toen maakte die nog een topic aan, dat er mensen aan de deur kwamen voor jonge poesjes via marktplaats. Beest uit Beilen.

28gj3CVl.jpg

jnLo6sll.jpg

kghifeRl.jpg

---------
- Er was toch ook zo'n (anabolen) dude uit Amsterdam geloof ik die ineens in de Televaag stond met zijn Poolse vriendin?
- Of hoe heet die gast die trainde met zijn veel te korte afgeknipte spijkerbroek uit Den Haag en ineens een pic poste van flowrrgrrl met kwak op haar smoel :roflol:
 
Toen maakte die nog een topic aan, dat er mensen aan de deur kwamen voor jonge poesjes via marktplaats. Beest uit Beilen.

28gj3CVl.jpg

jnLo6sll.jpg

kghifeRl.jpg

---------
- Er was toch ook zo'n (anabolen) dude uit Amsterdam geloof ik die ineens in de Televaag stond met zijn Poolse vriendin?
- Of hoe heet die gast die trainde met zijn veel te korte afgeknipte spijkerbroek uit Den Haag en ineens een pic poste van flowrrgrrl met kwak op haar smoel :roflol:
Animallegs?
 
SniperX zijn voetbaldate en zelfmoord redding(wegh, dit is niet goed) blijven ook mooie topics.
 
Sissevano was wel een mafketel. Ik weet nog dat hij gorill0r had opgelicht met anabolen. :roflol:
 
Gorill0r, waar hangt die uit tegenwoordig. Hij had een programma waarmee die onzorgvuldig weggepainte pics kon terugbrengen naar originele staat :roflol:
En hoe Adon1s Trickolutions trollde was ook episch.
Met die bandopname zeker?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven