AndroidHealthClinic

Woont EricR hier nog? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
een pic poste van flowrrgrrl met kwak op haar smoel :roflol:

Zo is er ook ooit een topic geweest waarin pikante foto's werden gepost van ex'en. Na een paar uur werd het topic alweer verwijderd door de forumleiding als ik het goed herinner. :o
 
Ik weet nog dat ik een vrouwelijk member van dbb wat extra aandacht gaf door haar panorama reportage online te gooien, was lachen. Zelf hield ze toen ineens niet van de aandacht. Weet de naam niet meer is echt lang terug. Die dolfijnknuffelpoot van een Ryu ging toen met zijn hele arm in haar aarsje om te slijmen. Wat vond ik dat een kut mod zeg, met zijn 250kg squat op zijn 17e bij een gewicht van -60kg.

Was dat niet Miss_H ?
https://forum.bodybuilding.nl/media/miss_h1.6229/
 
Nee Miss_H was het niet, altijd vriendelijk trouwens.
Het was Flop. Maar het hele topic is verwijderd.
 
Yep! En die andere met Pools mokkel was Sisevano.
gLUjJuXh.jpg

Sisevano en zijn alexandraaaaaa in de telegraaf!

iP4Z9wBl.jpg


ah, daar is arnoldfan dus naartoe, gebanned...
 
Gelukkig hebben we nu deze man:

 
Wie is dit?
 
Heerlijk topic dit, eerlijk gezegd vind ik er tegenwoordig niet veel meer aan hier. Destijds was je ook dagelijks op zoek naar de volgende rel en waren we allemaal keyboard warriors. Heerlijke tijd. Om RobG te quoten “we worden oud”...
 
Maaruh EricR, die heeft nu dus enkel een rol achter de schermen? Wordt niet echt gepist vanuit zijn account. Jammer, hij wordt gemist in het Trump topic :D
 
Maaruh EricR, die heeft nu dus enkel een rol achter de schermen? Wordt niet echt gepist vanuit zijn account. Jammer, hij wordt gemist in het Trump topic :D
1 links gekkie is wel genoeg in dat topic toch?
 
1 links gekkie is wel genoeg in dat topic toch?
:roflol:
EricR was overigens niet zo gek op Obama, zover ik mij kan herinneren.

En sommigen trappen ook nog in die marketing. Het is gewoon the same old shit maar het volk krijgt wat leuke zaken als een health reform voorgeschoteld en dan lijkt het net alsof er veel veranderd. Alleen wel jammer dat die health reform juist de stoelpoten onder de economische opleving gaat zagen.

Same old shit, this time we call it 'Change' :roflol:

Nee maar het nieuwe gaat hooguit de economie verder slopen. Voor de rest is Obama een hoop lucht, maar vooral blijven geloven in 'Yes we can' en 'Change'.

Moet ik hier dan een Obamatopic van maken, wil best onderbouwen waarom het de same old shit is maar daar is het verder de thread niet voor.

Het health careprogramma werkt negatief uit voor de grootste groep werkgevers in de USA. De kleinere bedrijven hebben als geheel de meeste werknemers en worden nu verplicht om een verzekering aan te bieden of een belasting te betalen. Een belasting die gestaagt oploopt naar gelang de grootte van het bedrijf.

Bekijk bijlage 194746

Als je geen verzekering aanbiedt dan moet je dus de belasting betalen. Logischerwijs zullen bedrijven proberen om beneden een bepaalde omzet te blijven, ook al snijdt dat wel in de winst. Maar iedereen verzekeren doet net zo goed of het betalen van de belasting als je niemand verzekert. Bedrijven die hun omzetten limiteren zorgen voor minder groei op economisch vlak.

Moet ik het nog verder onderbouwen op dit gebied?

Voor de rest is Obama gewoon afhankelijk van oudgedienden bij de Democraten of figuren als Rahm Emanuel die gewoon hun weg naar binnen gekocht hebben met hulp van de financiele wereld. Same old shit, new name.

2008

en in 2010 :



Obama to Open Offshore Areas to Oil Drilling for First Time - NYTimes.com

**** up this country, yes we can! Lie, yes we can!

---------- Toegevoegd om 18:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:52 ----------


“I am not a nuclear energy proponent"

2007



2010

Obama offers loan to help fund two nuclear reactors

**** you in the ass, yes we can.

Obama's fifth-quarter Gallup approval slips, among worst 3 of modern presidents

2 na slechtste 'approval rating' ooit. Yep de Amerikanen zijn hem nu al zat. Maar vooral blijven geloven in the impossible dream.

Nee die holle frasen gaan veel bijdragen, welke goede stappen heeft hij gezet dan?
 
Dave Hawk is zelfs helemaal verdwenen na de reset. Alleen maar omdat ie zijn karma kwijt was. :roflol:

Ik gooi er af en toe nog een Robberts Tripple tussen en gebruik dagelijk L-Tryptofaan, de warming up is van groot belang.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven