MuscleMeat

Woonwagenbewoners krijgen 1miljoen om te verhuizen

Users who are viewing this thread

apfelstrudel

Massive Warrior
+10 jaar member
Lid geworden
15 nov 2008
Lengte
1m86
Massa
103kg
Vetpercentage
20%
Miljoen voor verhuizing woonwagenbewoners

MAASTRICHT - Een vader en zijn twee zonen op woonwagenkamp de Karosseer (het vroegere Vinkenslag) in Maastricht hebben van de gemeente een miljoen euro aan verhuiskosten gekregen.

m1nx52wan5e2_sqr256.jpg
Foto: ANP
Met het geld konden drie enorme chalets verhuisd worden. De werkelijke verhuiskosten bedroegen echter slechts ruim 90.000 euro, plus drie keer 60.000 euro voor fundering en verwarming.
Dat zegt het Maastrichtse gemeenteraadslid Roxanne van Wunnik naar aanleiding van berichtgeving van het tv-programma Nieuwsuur, dat in het bezit is van contracten. De verplaatsing gebeurde binnen de grenzen van de Karosseer.

http://www.nu.nl/binnenland/2979034/miljoen-verhuizing-woonwagenbewoners.html

Het moet toch gvd niet gekker worden. Hoe de **** kunnen ze dit verantwoorden?

TheUnknownKnown

Freaky Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
1 mrt 2009
Het kan wel gekker, denk aan de zigeunerfamilie Nicolich in Utrecht.

De gemeente Utrecht heeft de Romafamilie Nicolich de afgelopen dertig jaar minimaal vier huizen, twee hotelovernachtingen en zeven keer een bungalow of staplaats op een camping aangeboden. De woningen van de familie werden zeker vijf keer ontruimd “wegens overlast of huurachterstand.”

De familie, bestaande uit twee gezinnen, werd landelijk bekend toen ze in 2010 van de gemeente Utrecht bijna kosteloos een vervallen landhuis aan de A2 in De Meern kreeg toegewezen.

En dan krijgen we van Sire te horen dat we......toleranter moeten zijn:

http://www.youtube.com/watch?v=o74mjUU8HnE

rob91

Freaky Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
16 feb 2010
Lengte
1m87
Kan toch niet waar zijn? Ik geloof het eigenlijk niet.

kidmonster

Ripped Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
16 okt 2010
Lengte
1m80
Massa
88kg
Vetpercentage
10%
kan dit ook niet gelovern, hier ind e buurt word wss een weg verbreed waardoor verschillende mensen hun huis verliezen. die krijgen wss 70% van de waarde als ze dat alr krijgen dus dit lijkt me erg sterk. beter steken ze gewoon die caravans in de fik ben je gelijk van dat tuig af...

FlyingNederland

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
22 apr 2012
Lengte
1m89
Massa
101kg
Vetpercentage
16%
Die artikelen op nu worden steeds waardelozer geschreven. "De werkelijke verhuiskosten bedroegen echter slechts ruim 90.000 euro." Bitch please.

OT:
Wat een k*tland.

Musculo

Adolescent bodybuilder
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
2 jan 2009
Lengte
1m80
kan dit ook niet gelovern, hier ind e buurt word wss een weg verbreed waardoor verschillende mensen hun huis verliezen. die krijgen wss 70% van de waarde als ze dat alr krijgen dus dit lijkt me erg sterk. beter steken ze gewoon die caravans in de fik ben je gelijk van dat tuig af...

Wait. Wut? Hoe is dat uberhaupt mogelijk..

---------- Post toegevoegd Mon 10 Dec 2012 om 18:29 ----------

Die artikelen op nu worden steeds waardelozer geschreven. "De werkelijke verhuiskosten bedroegen echter slechts ruim 90.000 euro." Bitch please.

OT:
Wat een k*tland.

Misschien 'slechts' om aan te geven dat het weinig is in vergelijking met gekregen bedrag. Toch is het wat meer dan 90.000 euro en dus 'ruim' 90.000 euro. :trollface:

FlyingNederland

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
22 apr 2012
Lengte
1m89
Massa
101kg
Vetpercentage
16%
Blijft één van de minst esthetische zinnen ooit. @ Muskel

De familie, bestaande uit twee gezinnen, werd landelijk bekend toen ze in 2010 van de gemeente Utrecht bijna kosteloos een vervallen landhuis aan de A2 in De Meern kreeg toegewezen.

Daar was inderdaad ook grote ophef over. Is die familie inmiddels het land uitgezet?

kidmonster

Ripped Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
16 okt 2010
Lengte
1m80
Massa
88kg
Vetpercentage
10%
Wait. Wut? Hoe is dat uberhaupt mogelijk..

---------- Post toegevoegd Mon 10 Dec 2012 om 18:29 ----------

:trollface:

geen idee, zover ik weet is het nog steeds niet uitgevoerd wegens protest. was nog in tijd dat goed ging en hier veel industrie is gebouwd dus zal wel weer geen geld voor izjn

erwin280

Huge Freak
+10 jaar member
Lid geworden
3 mrt 2007
De werkelijke verhuiskosten bedroegen echter slechts ruim 90.000 euro

Ik sta eigenlijk al te kijken van deze achterlijkheid. Hoe kom je in godsnaam op 90.000 euro om drie chalets te verhuizen. Al gingen ze naar Australie verhuizen ben je nog niet zo veel geld kwijt.

En dan komen we bij het volgende 1.000.000 euro:eek:

Ach ja met een grote bek in dit land krijg je alles voor elkaar.
Hoeveel rolators voor ouderen kunnen er wel niet vergoed worden voor een miljoen.

Amped

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
21 aug 2009
Gaat nergens over dit.

SjaakadeliC

Ripped Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
14 aug 2006
Lengte
1m81
Massa
115kg
Vetpercentage
22%
Kampers zijn nog erger dan Marokkanen. Dat vind ik nog groter uitschot. Werken niet, geen belasting willen betalen, iedereen zit in de drugshandel EN DAN ALSNOG KLAGEN.
Nu krijgen die ratten ook nog een miljoen euro toegeschoven. Die kregen een miljoen euro als ze zelf maar dat rotte huisje op wielen gingen trekken met z'n drieën. Maar allicht zijn ze daar zelfs te lui voor.

• Like
Waarderingen: CoD

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
+15 jaar member
Lid geworden
7 okt 2002
Onbegrijpelijk inderdaad maar dit is wat je krijgt als je een bende onbekwame bureaucraten met andermans geld laat spelen.

CoD

Colossal Veteran
+15 jaar member
Lid geworden
12 jan 2005
Kampers zijn nog erger dan Marokkanen. Dat vind ik nog groter uitschot. Werken niet, geen belasting willen betalen, iedereen zit in de drugshandel EN DAN ALSNOG KLAGEN.

De meeste werken wel gewoon hoor, alleen niet voor een baas. Verder moet iedere kamper die ik ken wel gewoon belasting betalen hoor. En dat ze allemaal in de drugshandel zitten is ook onzin.

Drugs kopen? :roflol:

TheRay

Massive Warrior
Elite Member
Lid geworden
9 sep 2011
Weet ik in ieder geval waar me geld heen gaat.

MissNuke

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
11 nov 2012
Lengte
1m70
Massa
70kg
Vetpercentage
23%
Nu krijgen die ratten ook nog een miljoen euro toegeschoven. Die kregen een miljoen euro als ze zelf maar dat rotte huisje op wielen gingen trekken met z'n drieën. Maar allicht zijn ze daar zelfs te lui voor.

Hahahahah geweldig toch weer.... je hoeft hiervoor echt geen "kamper" te zijn hoor..
In elke cultuur zitten rotten appels..
Jij hebt wel een heel verkeerd beeld in je hoofd zitten...
Jammer

WWWilco

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
27 apr 2009
Ben wel eens geholpen door een kamper die hielp mijn auto los te duwen uit de modder. Prima kerel maar verder geen ervaring met deze mensen. Wel weer diep triest natuurlijk om zoveel geld te geven. Werden ze soms afgeperst ofzo?

erwin280

Huge Freak
+10 jaar member
Lid geworden
3 mrt 2007
Kampers moet je behandelen zoals ze jou behandelen, dan is er niets aan de hand.

Naar boven