Fitness Seller

Woopy returns

  • Topic starter Woopy
  • Startdatum
  • Reacties 623
  • Weergaven 40K
  • Volgers 19

Bezoekers in dit topic

Zercher squat
5 x 60kg
5 x 100kg
5 x 140kg (Godver setjes van 5 zijn niet leuk hierop) PR
5 x 140kg
5 x 140kg (Elke set ging wel iets beter)

Sinds de wedstrijd zondag last in mijn rechterknie, en sinds gisteren ook in mijn rechter lies. Heel blij dat die zerchers toch pijnvrij gelukt zijn. Dat was het belangrijkste vandaag.
Begonnen aan front squats, maar 70kg voelde al sketchy. Niet mee verder gaan dus.
Algemene energie is er ook niet helemaal. Enkel nog een kleine assistance oefening proberen die me is aangeraden voor mijn knieën.

Tibialis anterior band pull
10 x Dubbelgevouwen groene band (Per been)
10 x Dubbelgevouwen groene band
10 x Dubbelgevouwen groene band
10 x Dubbelgevouwen groene band (Voelt alsof na elke set mijn knieklachten wat meer verdwijnen. Goeie tip geweest. Ga ik blijven doen. Ik begin stilaan mijn status als oudere lifter te aanvaarden 😅)


Geen spectaculaire training, maar ben blij dat de zerchers gelukt zijn volgens plan, en dat mijn pijntjes nu zelfs wat minder zijn dan voor de training!
 
Log press
5 x 76kg (Knieën willen nog niet helemaal mee. Zal mini legdrive worden vandaag)
5 x 88.5kg
5 x 98.5kg (Ok dit gaat stevig worden)
5 x 98.5kg
5 x 98.5kg
5 x 98.5kg
5 x 98.5kg (Laatste rep strict. Positief dat dat lukte, want waren uitputtende setjes. Volgende week nog eens hetzelfde met 101kg. Ik ga toch wat meer legdrive nodig hebben dan)

Bench press
5 x 70kg
5 x 117.5kg
3 x 127.5kg
1 x 137.5kg (Nog steeds duim die beetje gekneusd aanvoelt (alles is kapot tegenwoordig 😅) dus was niet heel fijn. Press kracht was ook al redelijk op zijn einde. Bench zal binnenkort eens deload moeten zijn)

Pull up + Triceps cable pushdown
10 x + 10 x 25kg (10 pull ups? Da's een verrassing 😄)
7 x + 10 x 25kg (Ok, triceps op)

Side raise against bands + Reverse grip axle curl
10 x Groene bands + 10 x 20kg (Side raises zijn nieuw. Beweging start al halfweg de baan van een normale side raise door de lengte van de bands, maar ik trek door tot helemaal bovenaan)
10 x Groene bands + 10 x 20kg
10 x Groene bands + 10 x 20kg (Die side raises begonnen easy maar die laatste reps waren doorbijten 😅)


Daarna nog wat met nieuwe grip speeltjes geëxperimenteerd.

Good train!

IMG_20240424_19303694.jpg
IMG_20240424_19310239.jpg
 
Vanwaar heb je die Saxon bar?
 
Gods of Grip uit de UK
 
Back
Naar boven