MuscleMeat

Woopy returns (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Weinig motivatie vandaag, maarja, let's go 😅

Deadlift
4 x 110kg
4 x 150kg
2 x 170kg
4 x 190kg
4 x 190kg
4 x 190kg (T'is zeker stevig, maar voelt wel nog best ok)
4 x 190kg (Aight!)
2 x 215kg (Good!)
8 x 190kg (Dead again 😄 deze deadliftsessie vooral gelet op een grip vinden waarbij mijn handen niet al te veel pijn deden, en leek toch wat te helpen. Enkel die laatste set was dodelijk)

Weight for height
20kg - 3m10 (x3. Techniek zit al beter dan vorige keer. Derde ik 1 zwier proberen doen en mss wel goed van hoogte, nipt, maar niet genoeg achteruit om over de bar te gaan)
20kg - 3m10 (x3. Eerste rep goed. De twee erna minder. Er zit al goed wat vermoeidheid in mijn lijf)
20kg - 3m10 (x3. Wel ok)
20kg - 4m05 (x2. Eerste keer net niet. Op video zag ik dat de zak er voor 3 kwart over was, maar de lat dus geraakt. Tweede was zonder lat omdat die er afgevallen was, maar zou net onder de lat geweest zijn. Toch. Vooruitgang waar ik blij mee ben!)


Good train nog om niet veel zin te hebben. De kracht is er nu wel uit
 
Screenshot_20220807-164027.jpg
 
Log press
3 x 76kg (Blijft me verrassen hoe ik bij die eerste set zo duizelig kan zijn 😅)
3 x 76kg (Beter)
3 x 96kg (Weer wel duizelig 🤨)
4 x 108.5kg (Goed. Duizeligheid beperkt. Vlotte reps)
4 x 108.5kg (Vlot. Dit is mijn oude 4RM trouwens)
6 x 108.5kg (Jepla 😁) PR

Bench press

6 x 70kg
4 x 110kg
4 x 122.5kg (Is toch al lichter geweest)
4 x 132.5kg
4 x 132.5kg
4 x 132.5kg (Vorige twee sets waren stevig. Deze was best ok. Speciaal)
4 x 132.5kg (Mijn handdoek lag dubbelgevouwen op de spotter, waardoor mijn arm die raakte en ik het gevoel dat ik schuin aan het pressen was. Helpt niet 😂)

VK powerlifting deelname is geschrapt door slechte agendaskills mijnentwege. Nu eens wat zwaarder gaan, nu het goed voelt

Bench press
1 x 142.5kg (Goeie rep)
1 x 152.5kg (Zware rep. Genoeg voor vandaag. Mogelijk wel trainingsPR. WedstrijdPR is 155kg. Denk dat ik dat wel kan breken als ik niet eerst een hele press training doe 😄)

Sled pull (hand over hand) + Triceps cable pushdown
50kg - 10m + 12 x 20kg
50kg - 10m + 12 x 20kg (Vreselijke combo 😂)
50kg - 10m + 12 x 20kg (Done)


Good train!
 
Gaat lekker, die duizeligheid heb ik ook nog steeds met 1e set log
 
Squat
5 x 70kg
3 x 110kg
3 x 140kg (Ik hou niet van al die geluidjes die mijn knieën maken 😅)
3 x 160kg
3 x 180kg (Best heavy toch)

Front Squat
6 x 115kg
6 x 115kg (Even moeten reracken voor de eerste rep omdat er een boertje met aquarius (van nu) en pinda (van 3u geleden) smaak meekwam 😂)
10 x 115kg (Ging goed, dus ik dacht, ik doe wat verder 😅 had nog reps over. Goed!) PR

Stiff leg deadlift

10 x 130kg (Welke rotzak zet deze ook in mijn schema?)
10 x 130kg (Ohja.. ik)


Toch maar stoppen voor vandaag. Die laatste twee sets vroegen net iets teveel recovery. Wil niet weten hoe ik me zou voelen na een derde...
Verder wel goeie training. Last van de warmte kunnen beperken door een ventilator 1m voor mij kop te zetten tijdens de rust.
 
Squat
5 x 70kg
3 x 110kg
3 x 140kg (Ik hou niet van al die geluidjes die mijn knieën maken 😅)
3 x 160kg
3 x 180kg (Best heavy toch)

Front Squat
6 x 115kg
6 x 115kg (Even moeten reracken voor de eerste rep omdat er een boertje met aquarius (van nu) en pinda (van 3u geleden) smaak meekwam 😂)
10 x 115kg (Ging goed, dus ik dacht, ik doe wat verder 😅 had nog reps over. Goed!) PR

Stiff leg deadlift

10 x 130kg (Welke rotzak zet deze ook in mijn schema?)
10 x 130kg (Ohja.. ik)


Toch maar stoppen voor vandaag. Die laatste twee sets vroegen net iets teveel recovery. Wil niet weten hoe ik me zou voelen na een derde...
Verder wel goeie training. Last van de warmte kunnen beperken door een ventilator 1m voor mij kop te zetten tijdens de rust.
Je zou maar 10x130kg stiff leg deadlifts kunnen.
 
Press
10 x 20kg
5 x 60kg
3 x 82.5kg (Beetje stijfheid in mijn bovenrug)
5 x 92.5kg (Toch wel heavy 😅) PR
5 x 92.5kg (4de uit balans geduwd maar met een stap vooruit kunnen redden. Vijfde rep was beetje extra zwaar daardoor)
5 x 92.5kg (Gelukt, maar duidelijk tijd voor een deload. Al heel de tijd beetje misselijk ook. Denk van de warmte. Heb er vandaag precies wat extra last van)


Normaal nog weight for height en zandzakken (schema is wat aangepast) maar buik doet te lastig. Beetje rust.

Morgen rugmassage. Zit er al van voor de verhuis op te wachten. Gaat deugd doen.
 
Yoke walk
80kg - 2x10m (Gaat tegenvallen vandaag... Warmte zit nu al in mijn lijf)
160kg - 2x10m
240kg - 10m (Damn, dit viel al zwaar...)
280kg - 10m (Lelijk. Vanalles mis. Yoke stond iets te hoog waardoor die soms de grond tikte. Naar het einde toe ook nog wat zijwaarts moeten stappen omdat ik in een gootje liep. Verder lijkt mijn onderrug na de massage vrijdag het moeilijk te hebben om de load te dragen en had ik een paar keer het gevoel te moeten droppen, maar toch kon ik hem houden. Denk dat het gevoel niet helemaal klopt met de kracht die er is.)

Het doel voor vandaag was een run met 320kg. Op zich denk ik dat het zou kunnen, maar dan ben ik op voor de rest van de training.
Deadlifts vandaag ook skippen, en straight naar car deadlift gaan. Op car deadlift heb ik geen specifiek doel buiten "even kijken vanaf welk gewicht het zwaar wordt", dus is nog wel ok. De gewone deadlift zie ik niet meer zitten... Kutwarmte

Car deadlift
3 x 360kg (Tractorband + barbell van 60kg er bovenop)
3 x 400kg
3 x 440kg (Ik hou wel van car deadlift 😁)
0 x 480kg (Nope 😂 het vorige gewicht was zwaar maar doenbaar, maar dit was duidelijk te veel)
3 x 460kg (Okay dit was ZWAAR 😅 vierde rep nog een paar cm van de grond maar dan was het klaar) PR

Gewichten op car deadlift zeggen weinig, maar ik log deze wel even als PR zodat ik records heb om in de toekomst naar te werken. Ik ga de komende jaren wsl toch vooral deze exacte setup gebruiken.


Niet de doelen van de training gehaald, maar wel geamuseerd met de car deadlift :)
 
Begonnen met een kwartiertje op de wc zitten, wachtend op een drolletje, voor ik tot de conclusie kwam dat mijn maag wsl gewoon wat gek doet door zenuwen voor de komende training 😅

Log press
3 x 76kg
3 x 76kg
3 x 91kg (Presses zijn vlot. Wel wat last van de drukkende warmte)
3 x 101kg (Goeie set)
1 x 111kg (En nu komt het..)
3 x 121kg (YESSSSSS 😁 eerste rep was echt goed. Derde was zwaar. Weet niet of ik het nog een keer haal. Only one way to find out!) PR
2 x 121kg (Twee eerste reps voelden beter dan in de eerste set. Derde rep wat teveel achteruit en armen min of meer locked maar moeten droppen. Had evengoed kunnen lukken. Heel blij mee 😁)

Bench press
10 x 70kg
6 x 110kg
6 x 125kg (Easy)
6 x 125kg
6 x 125kg
6 x 125kg (Moesten toch niet veel meer reps zijn)

Pull up
8 x (Kramp in rug 😅)
6 x
6 x


Er zijn twee mensen aan het meetrainen en het tempo is er wat uit, dus die accesories voelt nutteloos door de lange pauzes 😅

Blij met de log!
Volgende week nog een 3x4 en daarna een deload en opbouwen naar de 130kg log op wedstrijd eind oktober!
 
Squat
5 x 70kg
5 x 110kg
5 x 150kg
3 x 170kg
1 x 190kg (Pff. Wel ok maar de drive mist precies een beetje vandaag)
1 x 200kg (Zag er op film nog ok uit, maar voelde traag en zwaar)


Stoppen voor vandaag. Niet veel zin.
Blij dat ik 200kg ook op een mindere dag met vrij grote zekerheid haal. Had ook mijn SBD's niet aangedaan.
 
Strict log press
5 x 47kg (Schema beetje aangepast. Strict log press er terug in 😁)
3 x 67kg
3 x 77kg
3 x 87kg (Goeie set, maar blij dat ik vandaag nog besloten heb om het startgewicht van deze cycle 5kg te verlagen. Ging anders na een paar weken al gedaan zijn met vooruitgang maken. Ik was origineel van plan om de 3x3 opbouw te starten met wat nu mijn 3RM blijkt te zijn. Beetje bescheiden blijven misschien 😂)
3 x 87kg (Met een feesttoetertje in mijn mond. Omdat.)
3 x 87kg (Good. Bovenrug is wat lastig aan het doen, maar goeie sets. Kan hier wel even op verderbouwen. Gaat wsl wel snel zwaarder worden)

Axle press
3 x 60kg
3 x 80kg
3 x 90kg (Kan er nog steeds niet bij hoe conditioneel axle voor mij steeds voelt 😅 de kracht is er wel)

Atlas stone clean
3 x 90kg
1 x 110kg (Op zich niet echt moeilijk, maar moet er mij precies wat over zetten om er aan te beginnen telkens. Terug wat regelmatiger doen en dan komt dat wel goed)


Good train. Ook leuk dat elke stones training een stap verder is in het opbreken van de schuine betonvloer in de stalling 😂
 
Waarom wat? 🤷‍♂️
 
Axle block pull (suited)
3 x 120kg (Half suit)
3 x 170kg
3 x 210kg (Met gewone straps. Gleden weg. Vanaf hierna figure 8 straps)
3 x 240kg (Heavy)
1 x 260kg (Full suit. Minder druk dan vorige keer. Ook minder hulp precies. Suit zal wat gerokken zijn 🤷‍♂️)
1 x 280kg (Heavy. Genoeg voor vandaag)

Beetje weight for height. 4m05 deze keer qua hoogte gehaald, maar niet genoeg achteruit om over de lat te zijn. Zat wat overschot op dus moet wel kunnen

Tire flip
5 x 300kg
2 x 320kg (Schijfje van 20kg bijgestokken. Direct een pak zwaarder)


Good train!
 
Ik had vorige keer een schijf van mijn barbell afgenomen en het was direct een pak lichter 🤯
 
Log press
3 x 76kg
3 x 76kg
3 x 91kg
3 x 101kg (Valt tegen vandaag)
3 x 111kg (4F. Voelt echt niet goed vandaag. Moe, last van de warmte...)


Gewoon stoppen voor vandaag.
Beetje jammer, maar heb het gevoel dat ik mezelf anders ga overdoen...
Dit was de laatste log training voor ik een deload zou doen. Die deload komt dus niets te vroeg.

Morgen is het lichte squattraining. Is ook geen slechte timing, denk ik.
Mag wel es gedaan gaan zijn met die warmte.
 
Ja lekker rustig aan doen is ook benauwd vandaag.
 
Back
Naar boven