MuscleMeat

Woopy returns (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Btn push press
5 x 60kg (Nieuwe vaste oefening in mijn schema (tweewekelijks)) PR
3 x 80kg (Heel easy nog)
2 x 100kg (Duidelijk zwaarder, maar vooral het vertrouwen dat direct wat minder was, en na de eerste rep de twijfel of ik hem terug in de nek zou opvangen of droppen op de blokken en terug uitsquatten ๐Ÿ˜…)
2 x 105kg (Iets meer vertrouwen al) PR
2 x 110kg (Tweede rep is telkens de betere geweest. Ik denk meer vertrouwen omdat ik weet dat ik die op het eind mag droppen. Volgende keer mss elke rep gewoon droppen. Die 110kg in de nek opvangen is niet alles ๐Ÿ˜…. Wel goeie reps. Volgende keer mijn 3x2 hier mee doen en van daar opbouwen.) PR

Incline log bench press

3 x 76kg (Ook nieuw. Makkelijker dan ik verwacht had)
3 x 91kg (Vlotjes)
3 x 96kg (Ook vlot. Vooral het zittend naar boven rollen is een beetje zoeken ๐Ÿ˜„)
3 x 101kg (Al een beetje doorduwen, maar nog veel over. Volgende keer verder stijgen) PR

Sandbag carry

110kg - 20m (Gek hoe enorm uitputtend dit is voor mij. Moesten 3 reeksen zijn maar dan kunnen ze mij bij elkaar rapen. Volgende keer misschien de 90kg zak nemen)

Sled pull (hand over hand)
100kg - 5m (Fuck, zwaar! Mijn lichte sled pulls doe ik al staand, maar hier gaat dat niet omdat ik mezelf dan vooruit trek ipv de slee. Heb dan getrokken met 1 voet tegen een trapje, maar is niet ideaal. Ga ik eens moeten over nadenken)

Sled drag
100kg - 5m (Dit is dan weer best ok. Moet normaal superset met de pull zijn, dus zal wel zwaarder zijn als dat meteen op elkaar volgt.)


Presses waren relax. De conditietraining erna is een ander verhaal ๐Ÿ˜…. Elke week een beetje opbouwen. Komt goed.
Let op met de btn press. Specifiek deze gewichten opvangen in de nek. Lijkt me vrij risicovol.


Nice train verder!
 
Deadlift (dl bar, straps)
3 x 100kg
3 x 140kg
3 x 170kg (Straps)
3 x 190kg (Voelt vrij zwaar al. Deadlift is geleden van de wedstrijd een maand geleden)
3 x 210kg
3 x 230kg (Evenaring volume PR maar erg zwaar)

Frame carry
210kg - 12m
260kg - 10m (Stappen was moeilijk. Er moest nog een 300kg poging volgen, maar dat zal voor een volgende keer zijn)

Schijtpauze
1 x 500g (darmen waren al van bij de deadlift lastig aan het doen)

Atlas stones
90kg - 1m20
110kg - 1m20 (Met hars. Niet licht maar goeie rep)
120kg - 1m20 (Fail. Niet hoog genoeg getrokken om op de benen te kunnen leggen)
120kg - 1m20 (Nog twee fails. Kreeg hem nog amper van de grond. Benen op denk ik)

Plank
1m00
20kg - 1m00 (Schijf aan dipbelt. Armen op 1 bankje en benen op een ander. Zwaar ๐Ÿ˜…)


Volledige training maar kracht was er niet helemaal. Laatste trainingen lijk ik er niet helemaal in te zetten.
 
Log press
5 x 76kg (Daar gaan we weer. Kortademigheid lijkt de laatste dagen terug iets erger te zijn)
5 x 91kg (Fucking cardio)
5 x 91kg
5 x 91kg (Ik twijfel toch sterk aan hoe gezond dit is ๐Ÿ˜…. Blij dat ik deze keer de 3 sets gehaald heb. Presses is niks moeilijk aan. Het moeilijkste is achteraf niet dood gaan...)

Goed half uurtje gedaan over deze 4 sets ๐Ÿ˜‚

Bench press
8 x 70kg
8 x 112.5kg
8 x 112.5kg (Pff zwaar ๐Ÿ˜„)
8 x 112.5kg (Triceps op. Weet niet of die triceps pushdowns straks nog nuttig zullen zijn ๐Ÿ˜„)

Pull up
5 x
5 x
5 x
5 x (Weer een setje van 5 meer dan vorige keer ๐Ÿ˜)
5 x (En nog eentje)
5 x (Heuj. Setje minder dan de vorige weken. Als ik er nog 1 setje kan afkrijgen, mag er 5kg aan de dipbelt.)

Triceps cable pushdown
10 x 20kg
10 x 20kg
8 x 20kg (Weer een repje meer dan vorige keer, en mooier ook. Die 3x10 moet binnenkort toch vallen. Dikke pump wel ๐Ÿ˜„)


Beetje doodgaan bij de log, en bench is zwaar tegenwoordig, maar op zich wel ok. Toch weer een complete training kunnen doen.
 
Squat
5 x 60kg
5 x 100kg
5 x 130kg
5 x 150kg
3 x 170kg
1 x 190kg
1 x 200kg (Goeie rep. 210kg zou pushen zijn maar zit er wel in denk ik. Zonder SBD's vandaag, dus tevreden mee)

Front Squat
6 x 125kg (Pfoe, stevig!)
6 x 125kg (Dat zullen geen extra reps worden vandaag ๐Ÿ˜„)
6 x 125kg (Weet niet hoe ver ik dit nog omhoog kan blijven pushen)

Stiff leg deadlift
8 x 100kg (Gecontroleerd zakken en explosief omhoog. Op aanraden van Orhan)
8 x 100kg
8 x 100kg (Interessant. Ga deze even op dit gewicht houden om zeker die explosiviteit er in te kunnen houden)

Farmers walk
105kg - 14m (Damn. Maanden geleden dat ik 'heavy' farmers deed. Had echt verwacht dat dit vlotter zou voelen. Had mss ook kunnen helpen had ik mijn platte schoenen aangedaan ipv mijn squatschoenen ๐Ÿ˜…)
105kg - 14m (Platte schoenen deze keer. Stappen ging duidelijk beter. Grip en mijn vel gaat hier hard terug moeten aan wennen. Had gehoopt meteen te kunnen verzwaren maar dat is nu nog niet aan de orde)
105kg - 14m (Snelheid zit wel goed. Volgende keer kan er wel wat bij)


Buiten adem van de farmers, maar is al erger geweest. Terug een volledige training. Gaat de goede kant op!
 
Kleine verandering in mijn schema. 2 april is er een kleine recordzetwedstrijd voor axle press, circus dumbbell, en deadlift. Ik ga de eerste twee events meedoen. Tijd dus om de axle er terug in te steken. Circus dumbbell is besteld en onderweg. Was gelukkig makkelijk in dit schema te steken zonder teveel om te gooien ๐Ÿ˜„

Axle press
3 x 60kg (Eerste keer dat ik het gewichthefplatform gebruik ๐Ÿ˜ ik voel nu al dat de kortademigheid weer parten gaat spelen. Axle is ook altijd een conditioneel onderdeel geweest voor mij)
3 x 80kg
3 x 90kg (Goeie reps. Vrij rustig kunnen blijven dus niet al te dood van ๐Ÿ˜…)
3 x 95kg (Ok deze was dodelijker! Derde set zag ik niet meer zitten. Maar kijk, ik was voor corona ook altijd half dood van axle, dus wil niks zeggen ๐Ÿ˜… dit zou PR kunnen zijn op axle clean & press, maar ben niet zeker doordat ik axle press zonder clean onder dezelfde oefening gelogd heb in het verleden)

Btn push press
2 x 90kg (Elke rep droppen ipv op te vangen. Is veiliger en geeft meer vertrouwen)
2 x 100kg (Vlotjes)
2 x 110kg (Goed)
0 x 115kg (Hmm, teleurstellend. Eerste rep net niet in lockout, tweede rep ver van lockout. Dit zou nochtans een gewicht moeten zijn dat ik goed aankan. Lijkt alsof ik bij die btn press niet goed de overgang kan maken van einde leg drive en begin press)

Me niet verder kapot op maken. Volgende keer mijn sets met 110kg doen en van daar verder opbouwen

Sandbag loading
90kg - 1m30 (x5. Die 5de was conditioneel serieus op het randje. Wel goeie lifts)
90kg - 1m30 (x5. Goed tempo er in deze keer. Ik ga pas verzwaren van zodra ik de zak 5 keer over de yoke krijg zonder te moeten naduwen. Deze set lag de zak de laatste drie keer op de yoke waarna ik hem er nog moest over duwen.)


Geen slee meer. Die laatste was qua conditie meer dan genoeg. Opruimen zal de afsluitende cardio zijn.
 
Yoke walk
80kg - 14m (Weinig motivatie vandaag. Ga de speed setjes op 1x14m houden ipv heen en terug)
120kg - 14m
160kg - 14m
200kg - 14m (Beetje hype muziek opgezet om wakker te worden, en helpt, maar mijn hartslag in rust lijkt er ook hoger door te zijn waardoor ik meer last van de kortademigheid lijk te hebben. Afwegingen ๐Ÿฅฒ)
240kg - 14m (Iets sneller dan 1m/sec, maar stappen voelt nog steeds wat onwennig)
240kg - 14m (Same speed. Eerste helft van de run was een goede manier van stappen, daarna begon ik weer wat side steps te maken)
240kg - 14m (Same speed. Ik ga de komende weken niet verzwaren tot dit als solid runs voelen. Ademhaling is eigenlijk nog best ok)
240kg - 14m (Beetje trager. Bij de start tegen een zandzak gebotst met de schijven en een stukje schuin moeten lopen.)

Licht slopend, maar nog vrij snel herstel tussen de sets door. Alle sets op ongeveer een half uur gedaan.

Car deadlift
5 x 320kg
5 x 400kg
5 x 460kg (Yesss. Verbetering van mijn 3RM. Maar fuck, bij die laatste heb ik er mijn ziel bijna uitgeperst ๐Ÿ˜…. Volgende keer kleine deload en dan opbouwen met 4 reps.) PR

Atlas stones

90kg - 1m20 (x2. Zonder hars. Grip blijft moeilijk)
90kg - 1m20 (x5. Allemaal one motion. Met hars deze keer. Ik ga mijn eerste set altijd zonder blijven doen omdat ik die grip wel wil, maar is ook niet de bedoeling dat mijn stones training daar onder lijdt terwijl het op wedstrijd altijd toegestaan is om hars te gebruiken.)
90kg - 1m20 (x5. Drie keer one motion en twee met lap. Korte pauze en geen hars bijgepakt, dus die was op het einde bijna opgebruikt.)

Hanging leg raise
10 x
10 x
10 x


Goeie training!
Een volledige strongman training zonder tussendoor het gevoel gehad te hebben dat ik ging sterven! Blij mee.
 
Log press
3 x 76kg
3 x 91kg
3 x 103.5kg (Voelt al zwaar? Wat?)
3 x 103.5kg (Betere set. Heb het gewicht wat serieuzer genomen deze keer. Denk dat ik nog wat legdrive mis van de best zware training gisteren)
3 x 103.5kg (Ook geen lichte presses, maar ok wel. Zal volgende keer toch beter moeten gaan)

Bench press
8 x 70kg
6 x 110kg
6 x 122.5kg
6 x 122.5kg
6 x 122.5kg (Heavy)
5 x 122.5kg (Zesde was wsl een fail geweest. Bench valt de laatste tijd zwaar. Mijn 6RM is 15kg meer dan dit. Volgende week beetje lichter maken.)

Pull up
6 x
6 x (Laatste rep was niet zo mooi. Maar hey, toch twee sets van 6 ๐Ÿ˜)


Ok training. Ga er nu wel mee stoppen, want voel dat mijn lichaam niet goed reageert op de kou.
 
Axle squat
5 x 85kg
5 x 105kg
5 x 125kg (Easy. Die deloadweek op squat is toch steeds erg welgekomen.)

Zercher squat
4 x 100kg (Aaaw ๐Ÿ˜‚. Geen idee hoeveel jaar het geleden is dat ik dit gedaan heb. 100kg leek me een mooi startgewicht, maar moest mentaal toch even een knop omdraaien om dat te kunnen ๐Ÿ˜‚. Bar start vanop de grond, zo op de knieรซn, en dan squatten maar)
4 x 105kg (Beter. Beetje meer vertrouwen al)
4 x 110kg (Nog beter. De pijn op de onderarmen went snel, of ze zijn al verdoofd. Kan volgende keer wsl nog verder verzwaren)

Die bredere stand die nodig is om mijn armen onder de bar te krijgen, doet precies toch iets met mijn benen die ze niet gewend zijn.

Axle deadlift (pronated)
1 x 80kg
1 x 90kg
1 x 100kg (Weet niet of de volgende nog lukt. Stomme kleine handen ๐Ÿ˜„) PR
0 x 110kg (Nope ๐Ÿ˜‚. Paar cm van de grond. Paar keer geprobeerd maar dit lukt niet)


Even opgezocht. Mijn laatste zercher squat is van februari 2010 ๐Ÿ˜„. En toen was het waarschijnlijk vanuit het rack.

Goeie training. Niets te zwaar. Morgen mijn gloednieuwe Monster Dumbbell uitproberen ๐Ÿ˜
 
Axle press
3 x 60kg (Even beltclean geprobeerd, aangezien dat toegestaan is op mijn volgende wedstrijd, maar lag helemaal niet goed op mijn riem. Denk dat die mss al wat te soepel geworden is. Oh well, ben toch geen fan van die techniek. Bellyclean dus ๐Ÿ˜)
2 x 80kg (Fucking koud ook in de zaal ๐Ÿ˜…)
1 x 90kg (Easy press. Wipje van buik naar schouders mocht beter)
1 x 100kg (Zwakke clean. Easy press. Nog eens opnieuw doen)
1 x 100kg (Goeie rep! Moet mezelf over de schrik voor deze oefening zetten. Die clean doet wat pijn en dat maakt me te voorzichtig. Mijn concurrentie postte onlangs een 120kg, dus ik moet aan het werk)
1 x 105kg (Moeilijker dan de laatste set, wel beter dan de eerste 100kg set. Schrik begint er beetje uit te geraken. Ga wel een tshirt moeten vinden die minder glijdt ๐Ÿ˜„)

Circus dumbbell
3 x 35kg (Easy, uiteraard (had hem gisteren na de training al eens strict gedaan), maar heb toch het gevoel dat ik er ook werk ga aan hebben. Als ik kans op winst wil maken op de wedstrijd, zal ik toch naar de 80kg moeten, denk ik)
3 x 50kg (Weer zo'n oefening waar je geen schrik mag van hebben ๐Ÿ˜„ goeie reps. Laatste niet 100% onder controle. Gecontroleerd laten vallen is altijd een uitdaging)
2 x 55kg (Misschien beetje overmoedig al willen verzwaren. Tweede rep beetje controleverlies. Derde rep nog tot op de schouder maar durfde er niet meer onder gaan)
2 x 55kg (Dju toch. Betere controle bij de tweede rep dan vorige set, maar derde ging niet meer goedkomen. Als de dumbbell meteen goed ligt, is het super easy press, maar als het goedleggen al een struggle is... Denk dat dit wel een oefening zou kunnen zijn waar ik vรฉรฉl beter op ben in singles. Of de techniek moet een beetje wennen. Heb dit de afgelopen 5 jaar misschien 3 keer gedaan.)

Sandbag carry
90kg - 20m
90kg - 20m (Dit valt best mee)
90kg - 40m (Nog wat kracht over, maar conditioneel was het wel klaar)

Sled pull (hand over hand) + Sled drag
100kg - 12m + 100kg - 2m (De hand over hand al staand begonnen, maar was meer een grip oefening aangezien de beste techniek was om touw te nemen en me te laten achteruitvallen. De tweede helft zittend gedaan. Daarna aan de drag begonnen maar ik kon niet meer ๐Ÿ˜…)


Ok training. Heel wat werk aan de axle en dumbbell. En aan mijn conditie.
 
Zerchers zijn goud.
 
Bodyweight
95.8kg (Heel langzaam terug naar beneden. Ideaal)

Een paar trainingen moeten skippen door onderrug/bilspieren die verkrampt zaten. Sportmasseur blijft zeggen dat er helemaal onderaan een wervel niet helemaal ok lijkt, en daar heb ik me jaren geleden ook eens goed op pijngedaan tijdens een car deadlift. Nooit echt pijn aan gehad nadien, maar de spieren in die regio verzuren wel extra snel en gaan dan pijn doen. Misschien toch eens verder laten bekijken. Maar ja, de vraag is dan, wat doe je er aan...

Axle squat
5 x 60kg
5 x 100kg
5 x 135kg
5 x 155kg
5 x 175kg (Niet licht)

Front Squat
3 x 100kg (Ik ga eens aan de lenigheid in mijn polsen moeten werken, want da's nog het moeilijkste hier)
2 x 135kg
1 x 155kg
1 x 165kg (Ging best goed! Denk dat een PR er in zit, maar heb geen zin in strain vandaag, dus ik laat het maar zo. Is goed :))

Pull up
1 x (Dik touw over een dakbalk gelegd en in elk hand 1 kant van het touw. Fucking moeilijk ๐Ÿ˜…)
2 x
3 x (Focus is vooral hard genoeg in het touw knijpen. Interessant!)

Hamstring raise
5 x (Met twee rode bands. Probeerseltje. Jaren geleden in mijn beginjaren heb ik die nog gedaan, en is best een heftige oefening. Ga ik mss vaker doen.)


Geen last gehad van de onderrug, dus is goed. Begon hem wel lichtjes voelen verzuren tijdens het opruimen van de squat...
 
Axle press
3 x 60kg
3 x 80kg (Meeste van de kracht is er duidelijk uit tegen de derde rep. Ga verder gaan met doubles)
2 x 95kg (Zwaarder dan ik zou willen..)
2 x 95kg (Veel betere set)
2 x 100kg (Ook goeie set. Begint er stilaan een beetje in te komen. Moet beetje agressie in om te lukken duidelijk ๐Ÿ˜„)

Circus dumbbell
3 x 35kg (Proberen de dumbbell wat meer naar achter te leggen, op mijn traps ipv schouder. Dat is waar de langere competitiedumbbell ook zal liggen. Voelt met deze kortere dumbbell wel minder stabiel)
2 x 50kg (Magnesium op de schouder gedaan. Ligt direct steviger. Goeie reps)
1 x 60kg (Kleine pressout maar verder goeie rep. Is ook weer beetje vertrouwen winnen met dit gewicht)
0 x 60kg (Bleef niet goed op mijn schouder liggen. Na wat proberen en kracht verspelen gedropt en opnieuw geprobeerd. Wel arm volledig gestrekt maar niet in evenwicht)
0 x 60kg (Ehm. Halve press. Wat gebeurt er? Nog 1 keer proberen. Denk dat mijn handplaatsing er iets mee te maken heeft)
0 x 60kg (Had hem voor 90%. Bovenaan mijn andere hand er aan gezet omdat ik balans leek te verliezen. Schouder is ook op denk ik. Volgende keer beter)


Ok training
 
Yoke walk
80kg - 2x14m
160kg - 14m (Lekker koud weer)
200kg - 14m
240kg - 14m
280kg - 14m (Zeker niet licht, maar om 280kg te zijn voelde het wel best ok)
320kg - 14m (Daaamn. Drop na een paar meter. Direct opgepikt en verder gestapt. Traag en zwaaaar. PR qua afstand. Met 330kg wel eens 10m gedaan.)

Kleine edit. Die 330kg voor 10m was met dezelfde yoke als nu, toen ik nog dacht dat die 90kg woog ipv 80kg. Dus toch wel mooi. Ik was toen ook helemaal dood na die run ๐Ÿ˜„

Car deadlift
5 x 320kg
10 x 410kg (Soms lijkt het echt alsof ik mezelf haat ๐Ÿ˜…) PR

Atlas stone to shoulder

1 x 80kg (Nieuwe oefening voor aangemaakt dus alles is sowieso PR. Ook weer lang geleden. Eerste nog best vlot. Tweede net niet) PR
3 x 80kg (Veel beter. Vertrouwen is er terug. Normaal nog een set maar mijn energie voor deze training is er al grotendeels uit) PR


En dan nog een poging tot dragon flag, maar dat ging geen cm meer. Gedaan ๐Ÿ˜„

Maar wel goeie training.
 
Log press
3 x 76kg
3 x 76kg
5 x 93.5kg (Beweging voelde erg efficiรซnt! Erg buiten adem, maar het voelt niet meer zoals het "ik overleef dit misschien niet" gevoel dat ik tot nu toe had. Ofwel is de corona-kortademigheid aan het verdwijnen, of mijn conditie is aan het verbeteren. Beide zijn ok)
5 x 93.5kg
5 x 93.5kg (Goed! Geprobeerd nog iets sneller te zijn door tijdens de laatste mini bounce na een drop de handvaten al weer vast te beginnen nemen.)

Bench press
6 x 70kg
6 x 115kg
6 x 115kg
6 x 115kg (Even een nieuwe cue geprobeerd om mijn spanning beter te kunnen houden: benen actief genoeg gebruiken dat mijn kont de bank nog raakt maar er eigenlijk helemaal niet meer op steunt. Lijkt te helpen)
13 x 115kg (Jep, helpt ๐Ÿ˜„) PR


Geen assistance meer. Ik ga even iets eten en dan de halve gym herordenen, dus dat zal assistance genoeg zijn.
 
IMG_20230130_173848.jpg
IMG_20230130_173858.jpg
IMG_20230130_173904.jpg
 
Squat
5 x 60kg
3 x 100kg
3 x 145kg
3 x 165kg
5 x 185kg (Dju. Voelde goed vandaag en had mezelf beloofd dat als ik een volume PR kon zetten (6 reps), dat ik de front squats mocht skippen. Met een dikke grind was het mss gelukt, maar ik hou liever nog wat over. Nu mag ik met extra vermoeide benen omdat ik 2 reps extra gedaan heb beginnen front squatten ๐Ÿ˜…)

Front Squat
4 x 100kg
4 x 132.5kg (Lekker zwaar)
4 x 132.5kg
4 x 132.5kg (Leukleuk ๐Ÿ˜„)

Stiff leg deadlift
8 x 147.5kg (Niet leukleuk ๐Ÿ˜‚) PR
8 x 147.5kg
8 x 147.5kg (Zijn zo toch net een paar repjes teveel altijd ๐Ÿ˜…)


Good train. Eerste keer in wsl meer dan een jaar dat ik meer reps squat dan wat in het schema staat. Goed teken.

De lichte farmers op snelheid die ik op het eind van deze dag gepland heb, zullen ooit wel eens lukken, beloofd ๐Ÿ˜‚
 
Goeie squat man! en die stifflegs zal je wel voelen vermoed ik haha
 
Axle press
3 x 60kg (Meer buiten adem van dan zou mogen)
2 x 80kg
1 x 90kg
1 x 100kg (Goeie rep!)
1 x 110kg (Evenaring PR. De eerste pull tot op de buik is het moeilijkste deel van de lift. Daarna gaat het wel vlot)
1 x 115kg (Clean was met twee hupjes op de buik. Press was wel even doorduwen. Maar PR dus ๐Ÿ˜. Er is hoop om tegen april de 120 te halen.) PR

De pijn van de continental clean is al grotendeels verdwenen. Bij die laatste was het hupje van de buik naar de schouders niet helemaal hoog genoeg, en dat was minder fijn, maar viel wel mee. Is goed. Zorgt dat ik met minder schrik/voorzichtigheid aan de lift kan beginnen

Circus dumbbell
2 x 35kg
2 x 45kg
1 x 55kg (Eerste net net onder controle. Voor de tweede beetje het vertrouwen kwijt denk ik)
0 x 55kg (Twee reps die net niet ok waren)
2 x 55kg (Ok. Ik heb het, denk ik. Zo komt het belang van filmen toch weer boven. Op het filmpje van de vorige set zag ik dat mijn handplaatsing op het handvat teveel off center was. Dat gefixt, en nu twee best mooie reps kunnen doen.)

Sandbag carry
110kg - 20m (Iets minder dood van dan vorige keren, maar pijnscheuten in mijn hand. Niet teveel pushen dus.)


Good train
 
Bodyweight
96.7kg (Woops. Ik ga proberen stilaan terug naar -90 te gaan. Vermoed dat een deel van mijn onderrugklachten door mijn gewicht komen)

Log press
3 x 76kg
3 x 96kg
3 x 106kg
3 x 106kg (Benen lijken moe)
3 x 106kg (Beetje snelheid proberen winnen door tijdens de bots op de kussens na de drop de handvaten al terug vast te nemen. Gaat goed)

Bench press
6 x 70kg
4 x 110kg
4 x 125kg
4 x 125kg
4 x 125kg
10 x 125kg (De setjes voelden vlot, dus huppa, volume PR poging ๐Ÿ˜ 11de rep zou fail kunnen geweest zijn) PR

Rope pull up + Triceps cable pushdown

4 x PR + 5 x 20kg (Pull ups met dik touw gingen al beter nu ik weet dat ik vooral heel erg moet knijpen ๐Ÿ˜)
3 x + 5 x 20kg
3 x + 5 x 20kg
3 x + 5 x 20kg (Doel is 20 reps totaal met de pull ups, en voor elke set die ik daarvoor nodig heb, volgt een superset pushdowns. Geweldig ๐Ÿ˜…)
4 x + 5 x 20kg (Extra repje uitgeperst op de pull ups, om een setje te kunnen besparen straks. De pushdowns worden zwaar ๐Ÿ˜„)
3 x + 5 x 20kg (En klaar. Heavy! Goeie pump)


Dit weekend terug training geskipt omdat mijn onderrug niet helemaal goed voelde, en mijn weekendtrainingen zijn op dat vlak wel heavy (stond frame carry, deadlift en heavy stones gepland) en momenteel minder belangrijk.
Ik hoop dat een beetje gewicht verliezen een oplossing biedt. De klachten zijn begonnen toen ik een tijdje boven de 90kg zat. Met mijn 1m65 is dat al een mooi gewicht natuurlijk..
 
Back
Naar boven