MuscleMeat

Woopy's log (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Totaal geen zin om te trainen, maar als ik het zou overslaan, zou ik er achteraf spijt van hebben...

Deadlift dag

Deadlift
10x20kg
5x60kg
3x100kg
3x120kg
1x140kg
1x160kg
1x180kg (PR)

Romanian deadlift
10x100kg
10x100kg
10x100kg

Good morning
5x80kg
5x80kg
5x80kg

Saxon bend
10x10kg plate
10x10kg plate
10x10kg plate

Woohoo, eindelijk nog eens een nieuw noemenswaardig PR gehaald! Stiekem had ik gehoopt op 2 reps met die 180kg (leek me wel realistisch na 2x5 160kg), maar na die ene lift was het wel duidelijk dat dat er niet inzat :D Op het filmpje kan je als je heel goed kijkt mijn benen zien trillen, en je hoort het ook wel aan de schijven dat ik aan het trillen ben :p Desalnietemin, eindelijk die 180kg gehaald!
Volgende keer nog eens platform deads doen, en daarna rustig opbouwen naar 185kg.
Volgende week ga ik het trouwens ook wat rustig aan doen door de trainingen te beperken, want ik begin te voelen dat een beetje rust wel nuttig zou zijn. Een hele week rust lijkt me overbodig, dus dan doen we het zo :)

180kg deadlift
http://www.youtube.com/watch?v=6nwcxiUroqo
 
Nette DL-pr, maar goed dat je toch gegaan bent!
 
Bench dag

10x20kg
5x50kg
3x60kg
2x70kg
5x80kg
5x90kg (volume PR) (laatste reps waren niet erg mooi maarja :p)
5x80kg

Triceps extensions
20xblauwe band (easy)
8xgroene band (zwaar)
8xgroene band (idem :p)

Front raise (met plates, zijkant van de plates vasthouden)
10x10kg
10x15kg
10x20kg (niet geweldig aan de polsen)

DB row
5x36kg
5x44kg
5x44kg

Excuses voor de 2derangs oefeningen voor triceps en schouders :p Had eens zin om het iets rustiger aan te doen.
Bench press was de bedoeling om 2x5 met 80kg te doen. Eerste setje voelde makkelijk aan, ik vond het maar flauw. Dus ik dacht, misschien lukt die 2x5 wel met 90kg. 1 set was echter al zwaar genoeg, en dan heb ik die 2de set met 80kg daarna maar afgewerkt.
Volgende keer 105kg aanvallen, ik denk wel dat dat geen probleem mag zijn. 110kg zal wsl nog te zwaar zijn, maar als het vlot gaat, probeer ik het wel.
 
Training deze ochtend:

Schijten (zonder riem of straps)
1x2kg (PR)

Lekker :)
 
Event training

Fat bar deadlift (met bar op 1 pallet = ~10cm?)
10x43kg
5x93kg
3x103kg
2x123kg
1x143kg
1x163kg
1x173kg

Fat bar clean & press
beetje opwarmen met 43kg
4x63kg op 1 minuut

Farmers walk
52m met 2x70kg (met drop na elke 25m)
Ik had een betere afstand gewild, maar die deadlift zat nog in mijn benen + grip :( Maarja toch PR

Medley: Sled drag (slee met zak van 60-70kg) 12m, zandzak terugdragen 12m en op platteau van 1m20/1m30 leggen, 2de zandzak van ~50kg op platteau leggen
Vermoeiend :)

Een paar tire flips, beetje een goeie techniek zoeken. Gewichthef-techniek was onsuccesvol (ik kwam onder de band terecht :p)

Sled pull hand over hand
Zandzak van 60-70kg + trainingsmaatje. De constructie was een beetje onhandig (voeten achter tractorband), niet heel ver geraakt. Trainingsmaatje is er dan afgestapt, maar ik was al leeg.

Tire flip estafette (elk om beurt een tire flip, we waren met 2). Goeie techniek gevonden, er zat een goeie snelheid in en het ging zonder veel moeite.

Crucifix met 2 schijven van 10kg
2 keer iets in de 20 seconden, stelde ook niet veel voor :p

http://www.youtube.com/watch?v=xGaJ0dbQpiY

Btw: Kan iemand me soms uitleggen waarom ik op de fat bar vrij gemakkelijk 173kg kan houden (grip), terwijl ik met een normale bar amper 160kg kan houden? :p
 
Laatst bewerkt:
Leuk filmpje weer, lekker bezig

Btw: Kan iemand me soms uitleggen waarom ik op de fat bar vrij gemakkelijk 173kg kan houden (grip), terwijl ik met een normale bar amper 160kg kan houden?

Freak :D
 
Hey Woopy,

Ik was er niet bij toen je bij Wim kwam trainen maar heb horen zeggen dat je best aardig sterk bent :thumbs:
Nice die fatbar DL!
 
Thanks :)
Ik kom binnenkort nog wel eens meedoen, de sfeer was dik in orde.
 
Mooie PR op je deadlift!
Zou leuk zijn als je nog eens kwam! Volgende week is het wel geen training en week erna is het bij Jimmy trainen en niet bij Wim!
 
Ah dat is jammer, volgende week had goed gepast voor mij :) De week daarna kan ik er niet geraken, dus dan zal het voor daarna zijn.
 
Ah dat is jammer, volgende week had goed gepast voor mij :) De week daarna kan ik er niet geraken, dus dan zal het voor daarna zijn.
Volgende week zijn het The Fungames hé.
Ik & Yannick doen mee, en Wim gaat coachen.
 
Ahja juist :)
Veel succes dan volgend weekend!
 
Deze week slechts 2 trainingen (vandaag en dan zaterdag event training) als soort van semi-rustweek :)

Squat dag

Squat
10x20kg
5x60kg
3x80kg
3x100kg
1x120kg
5x130kg
5x130kg (volume PR)

Full zercher squat
3x60kg
3x80kg
0x100kg

Pullthrough
3x10 met groene band

Leg raise
3x10 (benen tot aan handen brengen)

3x80kg zercher
http://www.youtube.com/watch?v=EkarOq3GiYg
 
Dat lijkt me eerder een zercher deadlift dan een squat hoor Woopy.
Ik leg de barbell niet iedere keer terug op de grond en ik neem hem ook vanop een hoogte.
 
Full zercher squat

:orly:

Volgens mij zijn dit zercherlifts en geen squats

Jammer dat klusmier banned is, hij zou het zeker kunnen vertellen :D
 
Mag ook, de naam interesseert me zo niet :p
Ik dacht dat je bij de zercher lift de bar eerst tot op je benen deadlifte, dan overnam in zercher positie, en dan verder squat.
 
Zo doe ik em ook meestal, maar het leek me leuk om es tot de grond te gaan :) Is denk ik wel nuttig voor stones enzo (alhoewel het gewicht wat tegenviel).
 
Goede DL en idd vreemd dat je meer moeite met de fat bar hebt als de normale.
Hoe lang zijn je handen? Het zou daar wat mee te maken kunnen hebben.
Gaat lekker.:D
 
Minder moeite bedoel je? :p Ik heb vrij kleine handen nochtans. Ik zou niet weten hoe het komt, ik vind het echt bizar...
Ik ga er voorlopig maar van uit dat het te maken heeft met dat ik de fat bar altijd buiten gebruik, en dat ik buiten minder gemakkelijk zweethanden krijg ofzo.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven