Fitness Seller

Woopy's log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
mooi gedaan kerel, je cardeadlift ging je ook erg goed af zeg ! :thumb:

over je log over de cardeadlift: Tim had niet evenveel reps als jij, maar dat was ik :)

Ah echt? Verkeerd onthouden dan :p Ik wist wel dat jij er ook veel had, was al aan het twijfelen.
 
Lol, ik op het moment dat ik hoorde dat de timer niet liep tijdens de truck pull en dat ik opnieuw zou moeten:

3497176882_b2302cb1c4.jpg


Ik lijk het nog grappig te vinden ook :p
 
lol, nice picture
 
Foto's die ik zelf van anderen heb:

(Die smile op Alex zijn gezicht bij 130 en 135kg log is machtig :p )

IMG_0235.jpg


IMG_0245.jpg


IMG_0246.jpg


IMG_0247.jpg


IMG_0248.jpg


IMG_0249.jpg


IMG_0250.jpg


IMG_0251.jpg


IMG_0252.jpg


IMG_0253.jpg
 
En de rest:

IMG_0254.jpg


IMG_0255.jpg


IMG_0256.jpg


IMG_0257.jpg


IMG_0258.jpg


IMG_0259.jpg


IMG_0260.jpg


IMG_0261.jpg


IMG_0262.jpg
 
Squat dag

Box squat (hoogte ongeveer parallel, bij elke rep onderaan volledig tot stilstand komen)
4x140kg
4x140kg

Zercher squat (startpositie net boven parallel, bij elke rep deadstop)
5x120kg
5x120kg
5x120kg

Hamstring raise (met kleine band)
3x ofzo

En toen besloot ik dat dit toch niet zo'n fijne oefening was voor mijn knieën, die nog vol blauwe plekken staan van vrijdag :p Het was me net iets te pijnlijk.
Het had ook geen zin om kuiten te trainen, aangezien die ook nog belange niet uitgerust zijn.
En aangezien mijn polsen ook nog wat lastig doen, leken dragon flags me ook niet zo'n goed idee.

Misschien had ik beter nog wat kunnen rusten ipv te trainen, maar soit ik heb me toch weer even uitgeleefd :p
 
OL Dag

Clean (met verbeterde techniek tegenover vorige keer, alhoewel nog lang niet perfect :) )
5x44kg + 1x44kg clean & press
3x54kg
2x64kg
1x74kg (nog steeds easy)
1x79kg (zwaarder maar geen probleem)
1x84kg (PR) + 1xpress (PR clean & press!!!)
1x89kg (PR!) (bar kwam wel maar NET ver genoeg om niet van mijn schouders te glijden, meer zat er dus niet in) + press fail

Push press met eerste rep telkens clean (of toch een poging)
1x84kg enkel clean, clean ging zwaar, press ging niet meer
1x74kg clean ging zwaar, positie van de handen stond slecht, toch gepresst, 1 keer gelukt, 2de keer niet meer, zwak

DB press dan maar
DB van 34kg paar keer opgenomen, maar kreeg hem zelfs met leg drive niet 1 keer gepressed. WTF?!

Dan toch maar tot de conclusie gekomen dat ik toch nog steeds vrij moe ben en mss beter een paar dagen extra had gerust na de wedstrijd. Een paar pull ups moesten er toch nog afkunnen

Pull up (handpalmen weg van gezicht)
5x
5x
5x

Plate pinch
Met elk hand 3 keer afwisselend zonder rust ertussen zo lang mogelijk met 2 (dikke) schijven van 5kg

Soit, toch tevreden met de cleans :)

Filmpje van 2x64kg, 1x74kg, 1x79kg, 1x84kg, 1x89kg

http://www.youtube.com/watch?v=QXShbP6sEwY

Ook net de resultaten van mijn bloedtest gehoord. Alles in orde. Nieren, cholesterol, zout, ijzer,.. Schijnt is mijn "slechte" cholesterol wel iets te hoog in vergelijking met mijn "goede", maar (nog) niets om me zorgen om te maken. Mooi dus.
 
Event training

Eerst en vooral hebben we het water eens uit het biervat gelaten en het vervolgens opgevuld met een soort van grof zand (afkomstig uit een kapotte zandzak). Het biervat zit quasi vol, en heeft een mooi gewicht nu :) Volgende week misschien eens wegen.

Fat bar clean & jerk
met lichte gewichten wat geoefend op techniek. Ik heb het filmpje ondertussen een paar keer in slow motion bekeken. Enkele pogingen waren zeer mooi, andere waren minder. De jerks gingen allemaal wel mooi.
Ik heb het bij lichte gewichten gelaten, dus niets noemenswaardig om hier te vermelden

Sled pull
slee over gras met zandzak & trainingsmaatje. Ik kreeg om een of andere reden mijn handen niet in een goeie positie, en kreeg de slee niet in beweging. Door een beetje te snokken bewoog ze wel, maar aangezien er geen wielen onder staan, heb je daar niet veel aan :p Daarna zonder trainingsmaatje op snelheid de afstand gemaakt.

Tire flip
3 keer 5 flips zo snel mogelijk. Mijn snelste tijd was 32 seconden. Eigenlijk niet echt tevreden van. Er waren telkens maar 1 of 2 flips die echt goed gingen, bij de rest moest ik te veel moeite doen. Ook altijd veel tijd nodig om grip te krijgen op die band.. Je krijgt er je handen niet echt onder dus moet je altijd ergens een plaats zoeken waar je hem een beetje kan vastnemen.

Laadrace (Zandzak, fat bar dumbbell van 55kg, biervat)
eerste poging: iets rond de 35 seconden denk ik
tweede poging: 30 seconden ofzo denk ik
derde poging: 25 seconden
Ik wou het eigenlijk maar 1 keer doen, maar mijn trainingsmaatje bleef mijn tijden maar verbeteren, dus wou ik steeds nog eens :p
De zandzak die we gebruikten is trouwens gescheurd na de laatste beurt. Van de 4 zandzakken blijft er nu nog 1 over :(

Biervat stoten (na elke herhaling terug op de grond)
1x
3x (4F)
3x (4F) (als ik het me goed herinner)

Conan's trampoline
110kg 1 ronde
120kg 1 ronde
130kg 1 ronde (hier wou ik eigenlijk al stoppen, maar aangezien men trainingsmaatje wou verdergaan, kon ik natuurlijk niet onderdoen)
140kg 1 ronde
150kg 3 kwart van een ronde

Toen wou ik weight for height doen, maar de rugzak gevuld met zand die ik daarvoor gebruik, bleek gescheurd te zijn. Jammer. Ik ga zo snel mogelijk voor vervanging zorgen. Ik dacht aan een kettlebell van 25kg, maar ik weet niet of dat sterk genoeg is. Zou jammer zijn als na een paar worpen dat handvat er af breekt bij het landen.

Toen heeft mijn broer van 13 jaar even een fat bar clean & press gedaan met 60kg, en met relatief gemak :p
Die 60kg heb ik daarna ook even gesnatched, maar wel met enorm veel nadrukken, dus alles behalve reglementair :)

Goeie training, dat wel.

Overigens ook eens gesproken met mijn vader over Atlas stones, hij ziet het wel zitten om er zo een paar zelf te maken. Zou leuk zijn als we die hebben, aangezien die zandzakken toch rommel blijken te zijn. Ik zou misschien 1 (zware) zandzak overhouden en die in verschillende zakken steken, kwestie van een beetje stevig te zijn.

De filmpjes komen morgen.
 
Die squatcleans zullen wel ingekickt hebben :thumbs:

Ook weer lekker bezig geweest bij je thuis :) Jammer van je zandzakken maar als je vader stones kan maken zijn die zakken zo vergeten denk ik :D
 
Deadlift dag

Deadlift
10x20kg
5x60kg
3x100kg
2x140kg
1x160kg
2x175kg
1x185kg (PR!)

Straight leg deadlift
5x100kg
5x100kg
5x100kg (best wel easy eigenlijk)

Good morning
5x80kg
5x80kg
5x80kg (ook niet echt superzwaar)

Saxon bend
3x10 in elke richting met een schijf van 10kg

Woohoo, eindelijk nog es een PR, het was even geleden :) Then again, het is ook wel even geleden dat ik op een belangrijke oefening gemaxed heb. Ik wou eigenlijk 2x2 met 175kg deadliften, maar die eerste set ging zo vlot, dat ik besloot om 185kg eens te proberen. Mijn rug trok wel een klein beetje bol, maar het was nog aanvaardbaar. Techniek zat alleszins beter dan toen ik mijn PR van 180kg trok.

De rest van de training niet te zwaar gemaakt, dat PR was vrij uitputtend :) Vooral omdat ik eigenlijk met weinig energie aan de training begon.

http://www.youtube.com/watch?v=jc1l2BE1dBE
 
je mag mijn prestaties bij de uitleg houden hoor :p
 
Ha, jij hier :p
 
Ik ben al langer aangesloten maar zal pas nu gebruik maken van mijn account, je mag in het vervolg mijn uitleg er bij laten, dan hoef ik de moeite er niet voor te doen op een log te openen ;)
 
Komt in orde :)
 
Lekker gezaktilt man!
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven