Fitness Seller

Woopy's log (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Bench press dag

Bench press
10x20kg
5x60kg
3x80kg
5x90kg
5x95kg (volume PR)
4,5x100kg (volume PR!!) (5de rep half gezakt maar niet verder gegaan omdat ik voelde dat ik het niet ging halen)

Close grip bench
5x70kg
5x75kg
5x80kg (zou wel eens een PR kunnen zijn, besef ik nu pas :p)

Standing triceps extensions
10x blauwe band (easy)
5x groene band (zwaar!)
4x groene band

Pendlay row
5x60kg
3x80kg
5x95kg
5x95kg
5x95kg (zwaar!)

Reverse BB curl
10x35kg
10x40kg
10x40kg

Mooie training. 4 reps met mijn (ex)1RM op bench press en bijna een 5de. Nieuwe PR's komen er aan!
De rest van de training ging ook gewoon goed :)
 
Goeie training! Nice rows!
 
Deadlift dag

Deadlift
5x60kg
3x100kg
2x140kg
1x160kg
3x180kg (volume PR)
2x180kg (nog volume PRder)

Straight leg deadlift
5x120kg
5x130kg
5x130kg (zwaar!)

Side deadlift
1x links en 1x rechts met DB van 70kg. Nogal onhandig, dus niet verder gegaan.

Nice, zelfde volume op mijn deadlift als vorige week, maar dan met 2,5kg meer :D 2x3 had ik eigenlijk op gehoopt, maar misschien haal ik dat volgende week wel :p Ik merk alleszins dat ik goede vooruitgang maak, dus daar ben ik heel tevreden mee. Ik denk dat ik mijn PR van 190kg ondertussen wel al kan verbreken. 200kg tegen nieuwjaar mag geen enkel probleem zijn, dat moet zelfs meer zijn!

Deadlift filmpje
http://www.youtube.com/watch?v=X5oXBn0dG6A
 
Net geboekt, het is nu officieel: Ik ga binnen 2 weken naar Malta naar de WSM gaan kijken :D :D :D
 
Yeahhh woopies blote bast gezien!!! :hedbang:
Sterk bezig kerel en geniet van je vakantie. ;)
 
Net geboekt, het is nu officieel: Ik ga binnen 2 weken naar Malta naar de WSM gaan kijken :D :D :D

Damn! Wordt een zalige vakantie!
Nice PR op de deadlift!
 
Jep, ik kijk echt uit naar Malta :D

Press dag

Push press
10x20kg strict
5x60kg
3x70kg
3x82,5kg (volume PR)
1x90kg (nog best wel makkelijk)
0x95kg (net niet)
0x95kg (helemaal niet)

Press
5x60kg (dead stop)
5x60kg (dead stop)
3x60kg (geen dead stop)

Side raise (met plates)
10x5kg (easy)
6x10kg
6x10kg (allemaal heel zwaar, en toen bedacht ik dat ik de schijven op een nogal ineficiënte manier vasthad)
10x10kg (zwaar maar was goed te doen)

Pull up
5xBW
5xBW
5xBW

Hang
3 keer

Goeie training.
Push press was de bedoeling om 3x3 met 82,5kg te doen, maar die eerste set ging zo makkelijk dat ik even wilde maxen. 90kg ging nog vlot omhoog, 95kg wou niet lukken. Beetje jammer want op SB Barbell deed ik 95kg wel, en dan ook nog eens voorafgegaan door een squat clean. Zou wel kunnen dat ik toen een lichte split maakte, wat ik in mijn rek nooit doe (wegens een beetje een "gevangen" gevoel waardoor een split niet goed voelt). Ik had gehoopt om 100kg te kunnen proberen, maar ach. 90kg is ook niet mis :)
Side raise was minstens een jaar geleden. Schijven had ik slecht vast waardoor die 10kg enorm zwaar was, maar door ze een beetje anders vast te houden, was het ineens pakken gemakkelijker.
Pull up was ook weer even geleden. Laatste keer deed ik 3x5 met 10kg extra gewicht zag ik in mijn log, maar dat zat er nu niet in. Rustig weer opbouwen.
 
Event training

Chain yoke
100kg 15m
150kg 15m
190kg 15m
210kg 15m
240kg 5m ofzo

Ging best wel goed. Soms een beetje zoeken naar het evenwicht wel. Alleszins zwaarder kunnen gaan dan verwacht, aangezien ik bij Jimmy op de normale yoke 210kg veel te zwaar vond.

Tire flip
220kg 3 flips
220kg + 2x20kg 3 flips
220kg + 2x30kg 3 flips
220kg + 2x40kg 1 flip

Voelde echt wel zwaarder dan bv de band op "de sterkste krachtsporters" van 330kg. Respect voor Jan, die er aan elke kan 50kg bij kon hangen en dan nog 3 flips halen!

Medley
Biervat 65kg 10m dragen en op palet zetten
Steen 65kg 10m dragen en op biervat zetten (~1m55)
Zandzak 10m verdragen (eerst de zak van 100kg geprobeerd en 1m ofzo gedragen, dan kreeg ik hem niet meer goed gehoffen en dan maar de zak van 50-60kg gepakt)
Sled drag (palet op gras met daarop een Wauter van ~75kg) 10m
Tire flip 220kg 3 flips
Farmers walk 2x70kg 15m

Redelijk op het gemakje gedaan, niet teveel gehaast, maar toch helemaal kapot op het einde! Achteraf die zak van 100kg nog eens opgepakt en toch die 10m kunnen verdragen.

Car pull
paar keer 15-20m getrokken met verschillende handremstanden, maar het was eigenlijk veel te licht. Vanaf een bepaald punt met die handrem, was het dan ineens onmogelijk om hem in beweging te krijgen.

Fat bar deadlift (barbell op 1 palet)
5x110kg
5x140kg
10x160kg

Fat bar clean
60kg 1 power clean, terug op de grond, power snatch
70kg power clean & press
80kg squat clean & press, ging goed
80kg fail op clean, schijven zaten aan 1 kant los

En bij die laatste poging heb ik een gewrichtsband aan mijn rechterpols overbelast. Doet pijn bij elke beweging die ik maak :-/ Straks laten intapen en voorlopig heel veel oefeningen niet meer doen. Het zal weer een periode van enkel squatten worden. K*t want ik was goed bezig met deadlift en stond op het punt om nieuwe PR's te zetten op bench press.

Buiten dat, wel goeie training.

Foto's en filmpjes komen vanavond, als het niet te laat wordt voor ik thuis ben van de sterkste man van België straks. Ik weet nog niet of ik daar nu ga helpen of niet, zal er vanaf hangen hoe het voelt als mijn pols ingetaped is.
 
Die medley was echt insane :)

Wel minder van je pols.
 
Ik heb je nu vandaag je foto's/filmpjes niet meer kunnen geven :p als je wil zet ik ze wel ergens (privaat) online waar je ze kan downloaden. Pols voelt al iets beter, alhoewel mijn fiets heffen toch vrij pijnlijk aanvoelde. Ik hoop om tegen donderdag weer gewoon te kunnen benchen.
 
Mooie events weer bro'

Sterke yoke en imo brutale axle DL!

Ik verschoot me wel even toen ik daarstraks je ingebonden arm zag man :eek:

Snel herstel gewenst!!!
 
Men grip op een axle is niet veel slechter dan op een normale bar, en mijn grip is nochtans niet geweldig als ik naar men farmers kijk :p

Die arm ziet er spectaculairder uit dan het is :p Had bij men ouders geen wrist wrap ofzo, enkel verband, en ik wou toch iets van steun dusja. Morgen gewoon met een wrist wrap naar het werk :)
 
Ik heb je nu vandaag je foto's/filmpjes niet meer kunnen geven :p als je wil zet ik ze wel ergens (privaat) online waar je ze kan downloaden. Pols voelt al iets beter, alhoewel mijn fiets heffen toch vrij pijnlijk aanvoelde. Ik hoop om tegen donderdag weer gewoon te kunnen benchen.

Ja, sgoed. Stuur de links maar via pm door. Mercikes.

Ah, je weet dat ik bij die verzwaarde tractorband in de laatste poging serieus op mijn doos gegaan was.
Wel dit is het resultaat (gsm camera crap quality) op mijn linkerarm :) :
14sl4yp.jpg
 
DAMN! Prachtige bloeduitstorting man :D Zo eentje heb ik al lang niet meer gehad ^^

Korte squat dag

Squat
10x20kg
5x60kg
3x100kg
2x120kg
1x120kg
1x120kg (beetje zoeken hoe ik het minst mijn pols belast)
1x130kg
5x140kg
5x140kg
5x140kg (volume PR)

Press
10x20kg (even kijken hoe dat voelde aan de pols)

Korte training van gemaakt. Enkel de belangrijkste oefening gedaan (squat). Geen bijkomende oefeningen, om te vermijden dat ik iets raar doe met mijn pols en het daardoor erger maak. Met 120kg een beetje gezocht hoe ik de bar best kon nemen. Een paar manieren geprobeerd om de bar met 1 hand vast te houden, maar uiteindelijk bleek de meest comfortabele houding de gewone low bar positie te zijn. Ik had hierbij totaal geen last van mijn pols. Mooi dus.
Achteraf ook nog even gepressed met de lege bar om te kijken wat mijn pols daarvan vond. Ook hier geen pijn.
Pols is goed aan het herstellen. Bij normale dagelijkse activiteiten heb ik er geen last van, enkel als ik een rare bocht maak of als ik mijn onderarm ver roteer. Ook dingen heffen voelt nog pijnlijk, dus deadliften zit er voorlopig nog niet in. Pressen lijkt ook geen probleem te zijn, al zal ik overmorgen bij het bankdrukken toch voorzichtig zijn tijdens de opwarming.

Filmpje van de squat:
http://www.youtube.com/watch?v=POP4lUPsrDk
 
Dat lijken me wel heavy SM trainingen, zeker nu ik die foto erbij zie :o
 
Beetje squatten

Squat
10x20kg
5x60kg
3x100kg
3x120kg
2x140kg
1x150kg
1x160kg (PR!)
0x170kg (met knee wraps)

Box squat
3x60kg + blauwe bands doubled
3x60kg + lichtste bands doubled
3x90kg + lichtste bands doubled

Shit deze training niet gezien :D Ik hoop dat ik je Squat verbreek!
 
Pruts dag

Bench press
10x20kg
5x60kg
5x60kg
3x80kg
2x95kg (pfff)

Zercher squat
5x95kg

Bottom pin squat
5x95kg
4x120kg
1x120kg

Triceps pushdown
20xblauwe band
20xblauwe band
20xblauwe band

Reverse hyperextension (in squat cage)
10x
10x
10x

Tja. Bij de bench press niet echt pijn van mijn pols ofzo, maar ik miste toch duidelijk wat stevigheid er in. Of misschien was het gewoon mentaal. 2x95kg was al enorm zwaar, terwijl ik vorige week nog 4x100kg deed. Dat dit maar snel geneest!
Zercher squat sneed enorm in mijn onderarmen, vreemd. Vorig jaar deed ik nog 150kg zercher squat en voelde ik helemaal niets. Kwestie van gewenning zeker?
Reverse hyperextension: barbell op safeties leggen, rubberen matjes erop, daar gaan opliggen met de buik, de verticale baren vasthouden, en gaan. Had ik onlangs gezien in een filmpje, maar ik kan het niet terugvinden. Werkt goed, maar damn dat is pijnlijk aan mijn buik! Vooral die laatste set :p Volgende keer een kussentje erbij nemen.

Oja, ook nog een filmpje van mijn log lift in Zevenkamp, met dank aan Mark! Die "100kg" ging soepel als ik het zo zie, jammer dat die "105kg" niet lukte.
http://www.youtube.com/watch?v=1pH7ltwZj-I
 
Vanochtend dus naar Jimmy gereden en zijn blauwe log en yoke overgekocht. Daarna doorgereden naar Yannick en de band van 370kg die nog van Wim was meegenomen. Ik kan weer even verder :)

Nu ik wat serieus materiaal begin te hebben en er het komend half jaar toch geen wedstrijden zijn, ga ik mij de komende trainingen vooral concentreren op log lift, yoke, farmers walk en tire flip. 4 oefeningen die op toch best wel veel wedstrijden voorkomen en waar ik dus goed wat sterker wil op worden. Elke training dan mss nog 1 of 2 alternatieve oefeningen toevoegen. En proberen om tussendoor nog een paar keer bij Jimmy te geraken om daar een training mee te pikken natuurlijk.

Pols: nog steeds niet hersteld, maar het gaat steeds beter. Dinsdag probeer ik mijn bench press training nog eens opnieuw, maar als ik voel dat het niet goedkomt, maak ik er gewoon een squat training van. Donderdag mijn nieuwe materiaal eens uittesten. Afhankelijk van hoe mijn pols tegen dan is, kan het wel een korte training worden. Op de yoke wil ik alleszins voluit gaan, daar kan mijn pols mij niet dwarsliggen.

Cut: de eerste week is voorbij. Ik heb mijn dagelijkste inname met 500kcal verminderd, daarmee blijk ik ongeveer op onderhoud te zitten. Deze week daar nog 200kcal afprutsen dus. Aangezien ik binnenkort wel naar Malta vertrek, zal die cut dus nogal op het gevoel zijn, maarja daarna gaan we weer vrolijk verder :)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven