Fitness Seller

Woopy's log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
was een zeer leuke ervaring:)
al bij al tevreden voor de eerste keer.
en het smaakt naar meer:D
thx!
 
Haha, mijn bovenarmen zijn helemaal zwart aan het kleuren van die tire flip gisteren :p Ze zullen weer vragen stellen op het werk..
 
Event training

Yoke
110kg 75-100m
110kg 2x15m
160kg 2x15m
210kg 15m
210kg 15m
210kg 15m
210kg 15m
Schenen voelden in het begin zwak en onstabiel aan, nog niet helemaal hersteld van het speed-werk van vorige week vermoed ik. Na een tijdje werd het echter beter. De laatste 2 runs met 210kg waren beter dan de eerste 2. Plan is om hier elke event training 10kg bij te doen en te kijken hoever ik kom.

Log lift
clean opwarming met 65kg biervat
press opwarming met 60kg fat bar
2x85kg (3F, press ging niet heel goed)
3x85kg (press ging beter)
3x85kg (press ging goed)
0x95kg (gemakkelijke clean, te lang gewacht om te pressen, press mislukte)
0x95kg (kreeg hem niet meer gecleaned)
Blijft jammer dat hij niet wat lichter is. Mijn push press gaat veel beter na een aantal reps. Mijn laatste reps waren makkelijker dan mijn eerste, puur door techniek die tegen dan er weer inkwam. Anyway volgende keer proberen volume maken met 90kg.

Regenpauze

Farmers walk
2x50kg 15m
2x50kg 15m (superspeed)
2x80kg 30m (turn na 15m, wou 60m doen maar zat er echt niet in. Vorige week had ik nochtans nog overschot toen ik hetzelfde deed)
2x60kg 15m (superspeed, iets trager dan de 2x50kg)
2x70kg 15m (weer iets trager, getimed, was iets tussen 8 en 9 seconden)

Accutillen (met een farmer)
10-15kg 30sec
10-15kg 33sec

Door de regen hebben we de tire flip en atlas stones maar achterwege gelaten.
 
Deadlift training

Deadlift
5x60kg
4x100kg
3x140kg
2x160kg
3x175kg
5x60kg

Damn... Bedoeling was om 5x175kg te doen. Echter bij de derde rep trok mijn rug al helemaal bol, en dan stop ik er liever mee dan iets te forceren. Na die derde rep ook helemaal duizelig, heb ik nooit eerder gehad. Ik moest even liggen, want als ik zelf niet ging liggen, zou ik vanzelf wel op de grond beland zijn. Ik wou toen nog aan een 2de set beginnen, maar terwijl ik mezelf in positie zette, werd ik al weer helemaal duizelig. Leek me dus verstandig om ermee te kappen voor vandaag. Bij het opruimen nog even 5x60kg gedaan, wat uiteraard makkelijk ging, maar toch voelde ik ook hier een lichte duizeligheid. Vreemd...
Vandaag trouwens voor het eerst Supercharge geprobeerd. Zou die duizeligheid daar iets mee te maken kunnen hebben? Graag de meningen van mensen die ook al Supercharge of iets gelijkaardigs geprobeerd hebben.

Overmorgen push pressen, hopelijk gaat het daar beter.
 
Lijkt me wel dat het aan de supercharge ligt, miss teveel genomen of te weinig gegeten icm supercharge wat de duizeligheid bezorgt.
 
Maaltijd van 900-1000kcal gegeten waarmee ik ongeveer half uur voor mijn training mee klaar was, zoals ik gewend ben. Supercharge een kwartier voor de training ingenomen, zoals op de verpakking stond, 1 scoop (keuze tussen 1 of 2 scoops).
Ik had in het begin van de training wel een beetje een opgejaagd gevoel (al dan niet placebo), verder niet echt iets van gemerkt.
 
Deadlift training

Deadlift
5x60kg
4x100kg
3x140kg
2x160kg
3x175kg
5x60kg

Damn... Bedoeling was om 5x175kg te doen. Echter bij de derde rep trok mijn rug al helemaal bol, en dan stop ik er liever mee dan iets te forceren. Na die derde rep ook helemaal duizelig, heb ik nooit eerder gehad. Ik moest even liggen, want als ik zelf niet ging liggen, zou ik vanzelf wel op de grond beland zijn. Ik wou toen nog aan een 2de set beginnen, maar terwijl ik mezelf in positie zette, werd ik al weer helemaal duizelig. Leek me dus verstandig om ermee te kappen voor vandaag. Bij het opruimen nog even 5x60kg gedaan, wat uiteraard makkelijk ging, maar toch voelde ik ook hier een lichte duizeligheid. Vreemd...
Vandaag trouwens voor het eerst Supercharge geprobeerd. Zou die duizeligheid daar iets mee te maken kunnen hebben? Graag de meningen van mensen die ook al Supercharge of iets gelijkaardigs geprobeerd hebben.

Overmorgen push pressen, hopelijk gaat het daar beter.
lol,mn training geeft je blijkbaar geinspireerd om ook de dl-en:thumb:
al zijn die gewichten wel iets hoger dan bij mij:p
dienen supercharge,is dat een spierversterkend middel of iets wat je opfokt ofzo?
mss kwamen die draaiingen daarvan,is dat wel een veilig product?
toch sterke deadlifts:thumb:
 
Stond gewoon op de planning hoor ;)

http://www.xxlnutrition.nl/get_product/250/Labrada/Super-Charge-New
Niets om je zorgen over te maken alleszins :)
Volgende keer een halve scoop proberen, zoals SanderG me daarnet adviseerde. Als ik het dan nog heb, zal ik helaas een bijna volledige pot moeten weggooien.. Of aan iemand geven die er wel iets mee kan.
 
Moest het daaraan liggen kan ik er nog wel iets mee :D
 
Bij deze is hij dan gereserveerd :p

Pff, ze voorspellen regen voor zaterdag. Weer de zware tractorband niet flippen dus :(
 
Ik heb weer wat knutselplannen :) Ik wil dit maken:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik heb al 6 identieke wielen gevonden die ik 2dehands kan overkopen. Dan moet ik enkel nog een lange 30mm buis vinden. Goed lang, want het is bij deze oefening uiteraard de bedoeling dat hij goed doorbuigt, anders kan je evengoed gewone deadlifts doen. En dan nog een soort van schijven ofzo om aan die wielen te hangen, zodat ze goed op de buis passen.
Ga ik me de komende weekends eens proberen mee bezig te houden :)
 
de openingen van die wielschijven zullen wel ook 30mm zijn zeker.
tja voor zaterdag weer geen geluk blijkbaar:mad:
nuja we zullen zien,bij echte strontregen zal het homegym worden denk ik
khou je op de hoogte;)
 
Zou me verbazen dat een vrachtwagen-as niet dikker dan 30mm is :p de gaten in de autobanden die ik heb liggen in mijn homegym, waren iets tussen de 50 en de 60mm.
 
wat wegen die wielen?mss kun je gewoon een schijf van 30mm aan begin en uiteinden hangen?
dus;schijf-wiel-wiel-wiel-schijf bvb?
of buis van 50mm(zoals je al enen hebt,maar dan langer)
 
De wielen moeten wel los van elkaar zijn, kwestie van te kunnen opwarmen, en dat niet iedereen hetzelfde gewicht aankan ;)
Maar het zal inderdaad wel zoiets worden, per afzonderlijk wiel dan. In de doe-het-zelf eens zoeken naar ijzeren schijven ofzo. Desnoods inderdaad 30mm gewichtschijven kopen, maar dat gaat dan duurder uitkomen.
Geen idee wat die wielen wegen. Mijn autowielen wegen ongeveer 10kg/stuk. Die vrachtwagenwielen zullen wel een pak meer wegen. Desnoods verzwaar ik ze nog. Het is natuurlijk de bedoeling dat het grootste gedeelte van het gewicht uit die wielen bestaat, en niet dat ik er nog 100kg+ aan schijven moet bijhangen :)
 
Press training

Push press
10x20kg
5x60kg
5x60kg
3x70kg
2x80kg (3F, bij de 2de rep wat uit evenwicht geraakt en tegen het rack gestampt, wat veel kracht kostte)
2x80kg (3F, exact hetzelfde)
1x80kg (pff)

Push press tegen bands (helpt om te leren onder de bar te duiken zodat je het gewicht meer overhead squat dan presst)
3x60kg+lichtste bands
3x60kg+lichtste bands
3x60kg+lichtste bands

Side raise met schijven
10x5kg (precies of ik had niets vast)
10x10kg (zwaarder)
10x10kg (volume PR, k*toefening eigenlijk :p)

Pull up
5xBW (suppinated)
5xBW (pronated) (veel te zwaar :-/ en gestopt omdat pols het niet leuk vond)

Weer een flauwe training. Bedoeling was een easy 3x3 op 80kg push press, is niet veel van in huis gekomen. Wat ik wel merkte, is dat mijn schenen nog wat pijnlijk aanvoelen. Ze moeten duidelijk nog wennen aan trainingen met zowel yoke als farmers walk. Mijn push press techniek leed hier wel wat onder, omdat het moeilijk was om echt te springen.
Van mijn pols zo goed als geen last gehad, behalve bij die pull ups. Suppinated ging dat wel, pronated was lastiger, omdat je polsen dan toch nogal gedraaid zitten, en dat vinden ze niet fijn.
Hopelijk volgende week eindelijk eens serieus kunnen trainen...

Overigens vandaag een halve scoop Supercharge gepakt voor de training. Ging beter, alhoewel ik tijdens de gehele training toch een vage duizeligheid voelde. Dat, plus dat ik in het begin van de training last had dat het nogal op mijn maag lag. Vanaf halfweg de push press tegen bands, was dat wel voorbij.
Verder niets positief aan dit product ondervonden, behalve een licht opgejaagd gevoel aan het begin van de training, waar ik niets mee kan, want als ik opgejaagd ben, kan ik me niet deftig concentreren.
Sanca, de volgende keer dat ik je zie, breng ik je die pot mee.
 
Push press valt idd wat tegen, maar iedereen heeft wel eens een slechte dag, no worries ;)
Ben benieuwd naar je tiredeadliftpic :D
 
Zal nog wel even duren voor die af is :)
 
Supercharge deed bij mij ook geen zak, en vind het amper te zuipen :D
 
Ik heb weer wat knutselplannen :) Ik wil dit maken:

[Link niet meer beschikbaar]

Ik heb al 6 identieke wielen gevonden die ik 2dehands kan overkopen. Dan moet ik enkel nog een lange 30mm buis vinden. Goed lang, want het is bij deze oefening uiteraard de bedoeling dat hij goed doorbuigt, anders kan je evengoed gewone deadlifts doen. En dan nog een soort van schijven ofzo om aan die wielen te hangen, zodat ze goed op de buis passen.
Ga ik me de komende weekends eens proberen mee bezig te houden :)
buigt dat niet door omdat het 1100pond is :D?
koop een olympische barbell tot 250-300 kg dan zal hij ook wel buigen denk ik :)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven