AndroidHealthClinic

Woopy's log

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Zo gaat da in de wereld, zo rap wordt ge aan de kant gezet als trainingspartner :sad:
inderdaad :(
maarja daan gaan wij bij elkaar trainen e :p
dan late we die oude manne is zien wa het jong geweld doet :roflol:
 
Jullie kunnen anders bij mij komen winterstoppen dan.
 
:heart: een geluk dat er nog goede mensen in de wereld zijn.


(nu gaan we stoppen met spammen ;))
 
:p
vind het ook jammer,voor hetzelfde geld regent het 3 weekends niet,maar het is woopy zn keus he mannen.
niemand weet beter hoe zijn lichaam zich voelt als hijzelf.
ik ben al blij dat ik gratis mocht komen trainen bij hem:thumbs:
ik ga tussendoor bij mn thuis wel wat soort event trainingen in mekaar knutselen,en gewoon als slecht weer is binnen:)
hopelijk dan terug na nieuwjaar terug eventstrainingen bij den woopy(kan dan ook nog slecht weer zijn natuurlijk):)
grtz
 
Squat training

Squat (met lage box die ik telkens lichtjes aantikte om de diepte te bepalen)
10x20kg
5x60kg
3x100kg
2x120kg
5x135kg (hierna box iets hoger gezet, want dit was te laag, met bij elke rep een mooie but wink tot gevolg waar ik niet veel aan heb)
5x135kg (perfecte diepte)
5x135kg (best wel zwaar allemaal..)

Front squat
3x100kg
3x110kg
1x120kg (PR)

Good morning
10x80kg (easy)
10x90kg (easy)
10x100kg (moeilijker, maar nog steeds easy, nice!)

Ok training. Ik denk dat ik langzaam aan terug deftige trainingen ga kunnen neerzetten, werd wel eens tijd.
Bij de squat had ik dus een lage box gebruikt om zeker te zijn dat ik diep genoeg ging, aangezien ik de laatste keer met 145kg de indruk had dat mijn diepte maar nipt diep genoeg was. Ik ging nu inderdaad iets dieper, maar dat verschil viel best wel mee, dus dat is goed nieuws. 135kg was desondanks toch enorm zwaar vandaag. Mede doordat het bijna een maand geleden is dat ik nog fatsoenlijk gesquat heb waarschijnlijk.
Ik was na de zware setjes squat toch weer duizelig telkens. Misschien geen slecht idee om mijn bloed nog eens te laten onderzoeken ofzo, want dit is best wel vreemd. Vroeger had ik dit nooit.. De supercharge dus ook nog maar niet weggooien, want veel kans dat die niets met mijn duizeligheid te maken had.

Front squat 120kg:
http://www.youtube.com/watch?v=zQR7XWAO0x8
 
Goeie squats ouwe but winker
 
Mijn junk maaltijd van de week:

ehlwev.jpg


American potatoes en buffalo hot wings "6 stuks".
 
Good stuff. Als PL'er mag je dat spul iedere dag eten.
 
*kwijl kwijl!*
 
Bench press training

Bench press
10x20kg
5x60kg
3x80kg (als een pluimpje)
5x90kg
5x90kg
5x90kg (lekker, had nog wat kracht over)
1x100kg (zwaar :p)

Close grip bench
5x70kg
5x70kg
5x70kg (licht, oefening gecontroleerd en strict uitgevoerd)

Triceps extension
20x blauwe band
20x blauwe band
20x blauwe band

DB row (strict)
10x22kg (pindanootjes)
5x42kg
5x47kg
5x50kg (nice)

Reverse BB curl
20x20kg
20x20kg
20x20kg

Nice, eindelijk nog eens een fatsoenlijke training. Ik zou zeggen dat ik op 95% van mijn kracht zit nu.
Na de 3x5 90kg bench wou ik nog even een nieuw PR zetten, had gehoopt op 105 of 110kg. Echter die 100kg ging al zwaar genoeg, ik heb het maar zo gelaten :p
Pendley row weer vervangen door dumbbell row. Ik had de laatste tijd steeds last van mijn polsen bij de pendlay, dan lijkt de dumbbell row mij een verstandige vervanging. Met een dumbbell kan je de rotatie van je polsen zelf bepalen, scheelt toch wel veel. Ik ga nog eens opbouwen en proberen om binnenkort mijn 70kg dumbbell te rowen :D
 
Deadlift training

Deadlift
5x60kg
3x100kg
2x140kg (dit was al zwaar :-/)
5x165kg (laatste rep maar net kunnen uitlocken, ging allemaal heel moeilijk, wtf?!)

Deze training slaat nergens op.. 165kg zou super easy moeten zijn. Ik denk dat ik misschien wat ziek aan het worden ben ofzo. Dat dit maar snel weer beter gaat..
 
wtf die maaltijd... :D

was het al een eind geleden dat je gedeadlift had?
 
gezonder eten mss(grapje):p
 
Ik heb waarschijnlijk een ontsteking aan mijn evenwichtsdinges. Vandaar de terugkerende duizeligheid (waar ik nu bijna de gehele dag last van heb) en onrechtstreeks de zwakkere prestaties.
Volgende training op de planning was push press, maar daar ga ik dus mee wachten tot het ergste voorbij is. Hopelijk kan ik daarna nog eens goed aan 1 stuk door trainen...
 
Ik heb waarschijnlijk een ontsteking aan mijn evenwichtsdinges. Vandaar de terugkerende duizeligheid (waar ik nu bijna de gehele dag last van heb) en onrechtstreeks de zwakkere prestaties.
Volgende training op de planning was push press, maar daar ga ik dus mee wachten tot het ergste voorbij is. Hopelijk kan ik daarna nog eens goed aan 1 stuk door trainen...
veel beterschap!zodat je weer lekker kan trainen:)
btw,morgen heb ik mogelijk een tire en zelfgemaakte farmers:D
 
Nice :) Zeker foto's van posten!
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven