MuscleMeat

Woopy's log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
zoals g-men het vertelde
-veel gewicht
-voorovergebogen quartersquat positie
-met belt
-liefst van pins/chains
 
Good morning van pins heb ik al veel goeds over gehoord, misschien toch maar eens proberen :)
 
Maar hoort daar het zakken door je benen ook bij?
 
kijk naar de filmpjes van WSB of team supertraining, die doen vaak wel eccentric GM's van pins/chains, hun benen zijn ook quartersquat positie
 
Ik denk dat een powerlifter ook vanuit een ander standpunt deze oefening doet dan een strongman. De GM is heel belangrijk voor stones en dan maak je toch wel een flinke rom.
 
True.
Ach, ik probeer volgende keer nog wel een en ander :) Zien wat me bevalt.
 
Geen trainingen meer ivm NCC? :D ale geen posts meer van trainingen
 
Geen zin meer om alles te zitten loggen.
Zoals je ziet, verschijnen de highlights nog wel in de vorm van filmpjes :)
 
Je traint dus stiekem events? Gemeen van je woop!
 
lol,die gm's lijken meer op quarter-squats:rolleyes:
ach geheimhouderij voor de concurrentie?:p
ik heb vandaag voor het eerst terug onderdelen gedaan,zwaar maar leuk:)
 
yo woopy, zondag is het event training bij mij thuis, Sanca en Tito komen ook dus als je wil mag je ook komen (mits je tijd/zin hebt)
 
Waar is dat precies? En om hoe laat? Ik kan misschien wel :)
 
1 uur in landen. (details vraagt ge maar aan gerre)

Be there!
 
Kzal er zijn :) Eerste strongmantraining van het jaar een week vroeger dan geplanned, maar goed. Zal een soort van opwarmtraining zijn dan. Tenzij ik mij niet kan inhouden om zwaar te gaan :D

Nu net klaar met squattraining. 3x5 150kg squat, voelde zwaarder dan de laatste keer (techniek zit wel weer goed, wou de vorige weken niet goed lukken). Komt denk ik doordat ik sinds deze week, na maanden/jaren geen cardio te doen, ineens elke dag 8km naar het werk fiets, waarvan geen meter plat is maar constant bergop en bergaf, en op het eind van de dag nog eens hetzelfde parcour terug. Het komt natuurlijk ook mooi uit dat ik telkens op het eind van de rit het meeste bergop moet. Vandaag de rit zelfs 2 keer moeten doen (4x8km dus, volume PR) door medisch onderzoek onder de middag.
Op zich is het een kleine afstand natuurlijk, maar als je het niet gewend bent en dan ineens elke dag, dan voel je dat wel. Mijn opwarmsets met 60kg voelde ik al een beetje :p
Voor de rest dus enkel nog wat buik getrained. Nu zien dat ik genoeg herstel tegen zondag, al zal dat met de (laatste) verhuis van morgen mss tegenvallen :p
 
haha,leuke cardio:D
kzou toch eens voor een rijbewijs gaan he,toch handig een auto:p
 
Ach, beetje conditie kan ik wel gebruiken tegen de komende wedstrijden :) Zolang het mijn bodyweight maar niet negatief beïnvloed. (Ik zit al een paar weken rond hetzelfde gewicht, maar mijn voeding is dan ook nog maar 90% in orde.)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven