Fitness Seller

Woopy's log (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Scheelde niet meer veel, had je nog bijna kunnen uitgrinden, jammer
 
Deadlift training

Deadlift
5x150kg

Ziek, zwak en niet veel zin. Toch maar met licht gewicht een setje gemaakt (met opwarming uiteraard). Beter dan niets doen he.
Was meteen een goeie kans om nog eens extra op techniek te letten.

Tijdens de lifts steeg mijn lichaamstemperatuur naar ongekende hoogtes, tijdens de rust koelde ik tegen sneltempo af. Leuk..

Donderdag snatchen normaalgezien, maar we zien wel. Als ik me niet beter voel, hou ik wel rust tot zaterdag.
 
lol, vandaag deadlift training terwijl we zaterdag ME deadlift gaan doen :p
 
Ik ga mijn training daar niet voor aanpassen ze :p Normaal ging ik vandaag 5x180kg proberen, wat moeilijk ging zijn.

In het weekend heb ik meestal event training, waar ik meestal pas op de dag zelf weet welke oefeningen we doen, en waar meestal ook wel het hele lichaam getrained wordt. Als ik daar in de week rekening moet mee houden, kan ik niets meer trainen ;)
Daarbij, dinsdag deadlift en zaterdag deadlift, zit toch wel meer dan genoeg rust tussen, nee ???
 
dat zeg je tegen iemand die 1 maal per maan deadlift :roflol:
 
Hehe.
Don't worry, zelfs al had ik wel zwaar kunnen gaan vandaag, tegen zaterdag weet ik of mijn lichaam daar niets meer van ;) Ik heb meer schrik dat ik misschien nog ziek zal zijn, dat zou k*tter zijn. Maar ik verwacht dat dat tegen donderdag wel al voorbij is.
 
Nieuw materiaal ten huize Woopy:

2rz3z2f.jpg


24kg kettlebell en 1 olympische dumbbellstang van 5kg.

Ook vandaag mijn autowielen passend gemaakt voor mijn barbells. Met in het achterhoofd "if you can't fix it with ducktape, you're not using enough ducktape!".
De wielen kunnen nog wel wat kantelen, maar niet meer dan met mijn vorige oplossing en dat werkte ook perfect.
Meteen getest en in een filmpje gegoten :p

http://www.youtube.com/watch?v=giSxMHIHtkI

Dat ding botst gewoon terug tot aan mijn hoofd :D
 
kan tegen een stootje te zien:D
hoeveel gooi je daar zo in de lucht?
kettlebelt en stang bij fitnesseller gekocht?
 
Dunno, ik ga ze zo meteen even wegen. Hopelijk ongeveer hetzelfde gewicht als mijn vorige banden. Vorige wogen 12kg elk, maar daar hing dan wel een 1,25kg schijfje aan.
Van fitness-seller inderdaad. Exact 14 dagen moeten wachten op mijn bestelling. Valt best mee als ik hun topic op DBB zo lees :)

---------- Toegevoegd om 21:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:28 ----------

Heb ik even geluk, deze banden wegen ook 12kg elk :D Ik had al het idee dat ze iets zwaarder waren dan mijn vorige banden, dus dat ze ongeveer op hetzelfde gewicht zouden uitkomen als ik het zonder schijfje kon doen. Scheelt een hoop gedoe als ik moet gaan denken hoeveel gewicht er op moet vergeleken met mijn vorige banden. :)
12kg elk + 2 sluitingen van 0,5kg = 25kg. Handig gewicht om mee te werken :)
 
sorry vergeten vragen,hoeveel weegt die kettlebelt:p
 
24kg, staat onder de foto :p
 
Een bumperdumbbell had ik nog nooit gezien :D
 
Ik vond het er wel leuk uitzien :p Was omdat ik buiten met die banden bezig was, en het was handiger om even die dumbbell mee te nemen ipv een barbell van 2m20 door het huis te sleuren en alles omver te stampen :p
Rolt ook lekker over je borst btw :D
 
Snatch training

Snatch
2x3x45kg
2x1x55kg
2x65kg
2x65kg (beide fails, geraakte er niet onder)
2x65kg (nog even goed geconcentreerd en het ging weer, al was het zwaar. Volume PR)

Clean + Push press
2x65kg + 5x65kg
2x65kg + 5x65kg

Log press (eerste rep clean, dunne log)
2x90kg (nog 2 keer een 3de geprobeerd. Benen leeg van de snatches, slechte clean en slechte leg drive bij de press)
2x90kg (geen 3de geprobeerd)
3x90kg (leg drive was terug, eerste 2 gingen vlot dus nog een 3de erbij, en er zat nog in, volume PR)

Savickas press
8x50kg
8x50kg
5x50kg (leeg :p)

Normaal nog pull ups en biceps, maar was leeg en sowieso al veel te lang bezig. Veel te veel rust tussen mijn setjes snatch.
Volgende keer bij de opwarming oefenen om na de second pull goed door mijn benen te gaan. Zal hopelijk weer wat schelen in gewicht. Een BW snatch binnen een maand of 2-3 zou nice zijn :)

Fimpje log press:
http://www.youtube.com/watch?v=qqQ8TuomJPM

edit:
Ik zie al dat ik weer veel te laat met mijn kop onder die log ga... Moet ik echt aan werken.
 
Laatst bewerkt:
Training van gisterennamiddag

Deadlift training met Team Brutal!!!

Reverse band deadlift (choked blue band, op de grond rond de 20kg hulpspanning denk ik, bovenaan niets)
5x100kg
3x140kg
1x180kg
1x200kg (easy)
1x220kg (goeie hitch bovenaan :p dacht dat ik hem niet meer zou halen)
3x200kg (easy)
0x200kg (sumo geprobeerd na het in eeuwen niet meer gedaan te hebben, dikke fail :p)

Squat
5x60kg
3x100kg
3x120kg
3x140kg
1x135kg (bottom pin squat, kon er met moeite onder, fail van Wauter terug in het rack leggen :p)
3x150kg
0x150kg (bottom pin squat, zelfde hoogte, fail van gerre deze keer, maar dit was te zwaar voor deze diepte :p)
2x160kg (3F)

Good morning (van chains)
8 of 10x60kg
8x80kg
8x100kg
8x100kg

Push crunch
10x60kg
10x60kg
10x60kg

En dan nog 1 dragon flag. Maanden geleden maar het leek mij een leuk idee om het nog eens te proberen :p
 
Haha mijn foto hangt dus echt aan uwe muur!
 
Uiteraard :p
 
die squat zien er easy,ben daar toch wel jaloers op:(
leuke t-shirt ook:D
push crunch?wat is dat voor iets?
edit:al gezocht en gevonden op:google::D
 
Laatst bewerkt:
Zou je mijn pic niet beter kunnen vervangen voor die van corpaul? :D
Echt lol dat ze er nog steeds hangen. :lol:
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven