XXL Nutrition

Woopy's log (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Vannacht goed geslapen (weer met ZMA begonnen en dat heeft blijkbaar onmiddelijk effect), dus ik twijfelde even om toch bij Jimmy te gaan trainen, maar ik merkte al snel dat het toch maar een zwakke training zou zijn.

Ik loop nu dus al weken vermoeid en half ziek rond, en bovendien zit ik nu al een week met een hoest die mij zo hard uitput dat ik niets meer kan. Lijkt mij dus het verstandigste om nog maar eens een week rust te nemen, of misschien zelfs langer. Ik wil pas terug gaan trainen als ik weet dat ik 100% in orde ben.
Ik vind het heel lastig, zeker zo vroeg voor de NCC, maar het lijkt mij beter om me niet nog een paar weken kapot zitten te trainen..
 
Potverdomme maat, dat is toch niet normaal meer?!

Je kunt toch antibiotica oid nemen of staat dat ook al op die k*tlijst?
 
Mja ik weet ook niet wat het is, is volgens mij elke week wel iets anders :p
Momenteel ben ik niet echt ziek, alleen die k*thoest die me enorm vermoeit (zijn geen kleine kuchjes die ik maak :p). Zit nu aan de hoestsiroop en het lijkt te minderen. Daarna niet er meteen weer invliegen maar mezelf even de kans geven om volledig te herstellen...
 
Net een rol van een ruime 10m rubbermat ontvangen. Zal goed zijn om het terras hier wat te beschermen tegen vallende farmers enzo :)
Ik had gedacht dat het misschien ook handig zal zijn als ik binnenkort weer verhuis en op gras zal moeten trainen, maar dat is toch nog steeds niet erg stabiel. Als het zover is, eens op zoek gaan naar planken om op het gras onder die mat te leggen.
 
kun je niet sanca z'n tuinman inhuren om een mooi vloertje te storten? :)
 
Ik doe zo'n dingen niet zonder de goedkeuring van de huisbaas, vooral aangezien dat iemand is die we kennen :p
 
Crap ben er net achter dat ze wsl te smal zijn voor farmers (die dingen zouden er net naast vallen) :p
Maar maakt niet uit. Als strongman kan je nooit rubber teveel hebben. Kan er nog steeds matjes om op te deadliften van maken, beschermingslaagje voor stone platforms, op de grond voor stoneplatforms,...
 
Maar maakt niet uit. Als strongman kan je nooit rubber teveel hebben. Kan er nog steeds matjes om op te deadliften van maken, beschermingslaagje voor stone platforms, op de grond voor stoneplatforms,...

I second that :wanker: :D
 
:roflol:
 
kun je de matten niet gewoon in de lengte doorsnijden/zagen trouwens? dat je tussen 2 matten in loopt zeg maar
 
kun je de matten niet gewoon in de lengte doorsnijden/zagen trouwens? dat je tussen 2 matten in loopt zeg maar

Das geen slecht gedacht imo
 
Zei 515 me ook al, is inderdaad geen slecht idee. Maar is volgens mij echt niet makkelijk :p en dan kan ik ze ook voor geen andere dingen meer gebruiken omdat ze dan zeker te smal zijn.
 
dan kun je ze weer over elkaar leggen...

en als het makkelijk moet zijn ga je maar voetballen :P
 
Hehe :p

Ik heb 1 van mijn matjes van fitness seller van 2m ooit in 2 gesneden over de lengte, en dat was niet makkelijk en vooral allesbehalve recht :p En deze zien er uit alsof ze nog wat moeilijker door te snijden zijn :p
 
Ken je niemand met een tafelzaag ofzo? Anders een plank oid erop vastklemmen en met de flex er langs af
 
anders ergens laten doen?

je kan de mat ook in stukken zagen, en die dan een kwartslag draaien en neerleggen...
als je dan bijv om de 1m een mat legt, hoef je steeds maar een klein stukje te lopen nog voordat je farmers mag laten vallen :D
 
word er hier nog getraind?(met of zonder matjes):D
of nog steeds ziek?:(
 
Ik neem "rust" tot ik eindelijk weer volledig in orde ben.

Met rust bedoel ik dat ik deze donderdag met een oude schoolmaat naar een fitnesszaaltje ga superduden en veel isolatierommel op toestellen en kabeltjes doen. Allemaal licht op het zenuwstelsel en herstel, maar mijn spieren blijven dan tenminste toch wat bezig. En in de gemiddelde gym voel je je zelfs als je half ziek bent de sterkste van de wereld tussen al die ecto's, dus dat is ook weer goed voor mijn ego.
Verwacht je alleszins maar aan een hilarische log, want ik ken al die namen van die oefeningen niet echt :p
 
Hehe :p

Ik heb 1 van mijn matjes van fitness seller van 2m ooit in 2 gesneden over de lengte, en dat was niet makkelijk en vooral allesbehalve recht :p En deze zien er uit alsof ze nog wat moeilijker door te snijden zijn :p

Train het door midden breken van dikke telefoon boeken. Daarna is zo'n matje easy :P
 
ben benieuwd:D
beetje isolatie oefeningen is ook niet mis he,beetje massa kweken:p
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven