Fitness Seller

Woopy's log (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
jij hebt zeker een behoorlijk nadeel met je lengte met die duckwalk? heb hem nog nooit gedaan maar kan me dat zo voorstellen..
 
ik heb al eens 15m gedaan met 125kg duckwalk,tis ****ing zwaar:eek:
die zwaar gaat zwaar op de adem trappen,ik vrees,dat er veel gaan zijn die hem niet zullen uitlopen.
lange benen is idd een voordeel met de duckwalk
 
Jep, hoe korter de benen, hoe wijder je moet stappen.
@strong: die band daarna is ook nog een echte k*tband, ik zal blij zijn als ik aan de farmers ben :p
 
Jep, hoe korter de benen, hoe wijder je moet stappen.
@strong: die band daarna is ook nog een echte k*tband, ik zal blij zijn als ik aan de farmers ben :p
eigenlijk had ik beter bij jimmy die band geprobeerd ipv dienen van 310kg:rolleyes:
 
Een van de komende zondagen nog eens gaan he :)
 
jij hebt zeker een behoorlijk nadeel met je lengte met die duckwalk? heb hem nog nooit gedaan maar kan me dat zo voorstellen..

Met een 1.85 valt het wel mee. Ik als dwerg krijg het gewicht met elke stap keihard tegen de binnenkant van me knieen :P
 
Met een 1.85 valt het wel mee. Ik als dwerg krijg het gewicht met elke stap keihard tegen de binnenkant van me knieen :P
na het trainen met de duckwalk zijn de binnekant van mn benen ook blauw.
enne woopy is geen 1m85:p
@woopy,ge gaat uw stats nekeer moeten veranderen he:D
 
Event training bij Jimmy

Conan's wheel
2 rondjes met leeg toestel
1,5 rondje 200kg
1,25 rondje 200kg

Tire flip
310kg 3 flips back to back met Jurgen (daarna leeg, was half aan het wegdraaien enzo)
310kg 6 flips back to back met de mighty Bill Kazmaier, per 2 flips

NCC medley
15m 125kg duckwalk + 4 250kg tire flips + 15m 75kg farmers (doodgaan, die duckwalk vraagt veel)

Forward hold
12,5kg 1min40 (met 6 personen gedaan, tweede plaats na Jurgen ^^)

Stones
0x90kg 1m55
1x90kg 1m55
0x110kg (opgehoffen maar niet op knieën kunnen leggen)
0x110kg (idem)

Gezien de omstandigheden (nog steeds last van hoest dus veel ademhalingsproblemen + benen nog helemaal stijf van donderdag, van een trap gaan doet nog pijn :p) een goeie training. Proberen om vanaf dinsdag of woensdag er weer in te vliegen.
Ik heb een goed oog op de NCC :)
 
nice,dat is tenminste een training zie,naar de ncc toe!
die medley en die conan,kan me er me bij voorstellen dat het zwaar is!
was dienen anderen stekste man van belgie er ook?:phij ging ook komen
 
Dat is volgende week pas heb ik begrepen.
Als ik met de NCC gezonder ben, hoop ik alles wat beter te doen dan ik vandaag deed, en dan komt dat dik in orde :)
 
Decent shit :cool:
 
Dont forget the farmer deadlift ;)

Good train, sterk !
 
Mijn steenharde traps vandaag herinnerden mij daar inderdaad net aan :p

Dus:
Farmer deadlift
4x75kg
4x105kg
2x125kg
0x135kg (2 keer net niet los van de grond)
 
cool filmpje :) damn die stone woopy! al nagedacht over hoe je een stone op 1m70 gaat krijgen? :D
 
Mooie edit van het filmpje, leuk om naar te kijken.

Jammer geen conanwheel erop, had deze wel eens willen zien. Weet jij zo snel op welke hoogte het draaipunt van de stang staat?
 
Pressen? :p Ik hoop dat tegen de voorrondes te kunnen met de 80kg stone :p

mcchick: de cameraman kwam pas na de conan's wheel :)
Als ik ermee loop slaat dat ding de hele tijd op de grond, maar het gaat nog net. Vrij hoog dus.
 
Laatst bewerkt:
haha die logpress PR van Jimmy... echt bijna 0 legdrive en gewoon puur schouder/tricep power :D en dan daarna tegen de auto aan :roflol:
 
Vet filmpje!

En die logpress van Jimmy is gewoon af :roflol:
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven