XXL Nutrition

Woopy's log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Jij gaat veel punten pakken op die boom. Goed bezig dus.
 
Lichte training

Squat
10x20kg
5x60kg
3x100kg
3x3x120kg

Log lift (1 clean per set)
3x3x85kg (niet light light, maar de enige manier om de techniek nog eens te oefenen. Allemaal vlotte reps, dus no problem)

Bench press
5x90kg (broer was klaar met 50kg te benchen, dus voor de show er aan elke kant een 20kg schijfje aangehangen en een setje gemaakt :p ging vlot)

Stone schouderen
3x3x65kg
 
NSMB Newcomers Cup

Medley
tire flip 250kg 5 flips + duckwalk 120kg 15m + farmers walk 2x75kg 15m
Normaal kwam de duckwalk eerst maar dat is blijkbaar veranderd. Jammer voor mij, want duckwalk is mijn slechtste onderdeel in deze medley en daar heb ik dus liever al mijn kracht voor. De tire flip ging heel vlot. 4 flips in 1 beweging en de 5de met korte pauze op de knie maar die ging ook snel verder. Dan kwam de duckwalk, maar die ging slecht. Ik denk dat ik te snel probeerde te zijn en daardoor teveel naar voor hing. Ontelbaar keer dat ding gedropt en uiteindelijk was de tijd op (60 sec). Ik was nog een paar meter voor de streep en ben dus niet aan de farmers kunnen beginnen. Met het eerste onderdeel dus al meteen veel punten verloren.

Log lift
90kg - easy
100kg - easy! Niet verwacht.
105kg - fail, voelde ineens 20kg zwaarder.
Een makkelijke evenaring van mijn PR, dus wel tevreden. Vreemd dat die 105kg dan zo zwaar voelde, maar die komt binnenkort wel. Ik en Cor-Paul waren de enigen met 100kg na de 2de beurt (Koef haalde ook de 100kg maar in zijn derde beurt). Ik ging voor een safe 105kg, 110kg ging sowieso niet lukken. Cor-Paul ging voor 110kg. Ik hoopte dus dat mijn 105kg zou lukken en zijn 110kg niet, dan had ik het onderdeel gewonnen. Hij haalde inderdaad de 110kg niet, maar ik ook mijn 105kg niet, dus gedeelde eerste plaats met 3 man.

Laadrace
3 biervaten van 75kg + 2 droogkasten
Ging goed, maar alle tijden lagen heel dicht bij elkaar. Denk dat ik ergens middenmoot had ofzo. Beetje tijd verloren met de laatste droogkast, waar ik eerst een stuk vastpakte dat half los zat, zodat ik dus eerst nog even van kant moet wisselen. Had anders wel wat punten gescheeld, maarja.

Conan's wheel
200kg - 1 rondje en 3 kwart
Hier weer veel punten verloren. Vorige keren bij Jimmy was de hoogte niet echt een probleem, nu sleepte dat ding echter de hele tijd met de voorkant over de grond... Koste dus een pak energie en snelheid, en daardoor op een gegeven moment vastgeraakt. Klote want ik had nog veel adem en kracht over. Hier dus ook weer ergens achteraan geëindigd en veel punten verloren.

Atlas stones (alles op 1m30)
70kg - easy, 1 beweging
80kg - easy, 1 beweging
90kg - ook easy, korte pauze op knieën
110kg - viel eigenlijk ook nog wel mee, duurde wat langer maar nog vrij snel
125kg - kreeg hem amper los, fail dus
Niemand kreeg de 125kg er op. Ik heb met mijn tijd op de 110kg lang eerste gestaan, maar op het einde zijn er nog een paar gekomen die sneller waren. Toch weer wat punten ingehaald hier.

Uiteindelijk 11de van de 20 geworden. Tevreden met prestatie op de log en stones, maar over mijn algemene prestatie teleurgesteld. Mijn doelen lagen veel hoger dan een 11de plaats. Medley verdoet en raar gedoe met die conan's wheel. Voor de rest wel een deftige wedstrijd.
Ik moet dus eigenlijk gewoon nog pakken sterker worden :)

Organisatie was dik in orde overigens, en veel geluk gehad met het weer.

En nu op naar de voorrondes!!!
 
Erg netjes kerel, maar deed Vincent ( Falstyr ) niet mee ? Die had ik bij de loglift toch wel hoog verwacht .
 
Jammer van je 11de plek man, ik dacht echt wel dat je hoger zou eindigen, maak het nu maar dubbel en dik goed op de voorrondes!

By the way, die 100 log vloog echt omhoog!
 
Jammer van die 11e plek idd, ik zag je van te voren als een van de sterkeren daar. Ik vond het ook wel jammer dat de onderdelen en tijd ingekort werd, waardoor sommige events meer op snelheid dan op kracht gingen (laadrace vooral).
 
Achja, hoort er allemaal bij. Valt me wel op als ik jouw log lees, dat we beiden de medley k*t vonden gaan, maar dat jij wel even 5de wordt en ik ergens achteraan eindig :p
 
goed geknald. dat zeker
was een spannende wedstrijd
 
ik vind dat je toch een goeie wedstrijd hebt gedaan.je hebt op 2 odd punten verloren,omdat je lengte in je nadeel was.(duckwalk en conan)
maar de odd waar je pure kracht voor nodig hebt (log en stones)ben je telkens bovenaan geeindigd.
hoeveel rondes heb je nu gelopen met de conan?
veel succes op de voorrondes!

---------- Toegevoegd om 10:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:37 ----------

 
Had jou ook hoger ingeschat. Maar we hebben er toch weer een mooie strijd van gemaakt.
 
@Wim: 1 rondje en 3 kwart, staat toch in het verslagje? :p En ik weiger om lengte als excuus te gebruiken voor onderdelen die fysisch niet onmogelijk zijn voor mij. ;) Een stone op 1m80 leggen is een ander verhaal.
@Mark: Jep, 3-0 voor jou nu, maar dat had ik ook niet anders verwacht :p Geef me nog een jaartje ;)
 
@Wim: 1 rondje en 3 kwart, staat toch in het verslagje? :p En ik weiger om lengte als excuus te gebruiken voor onderdelen die fysisch niet onmogelijk zijn voor mij. ;) Een stone op 1m80 leggen is een ander verhaal.
@Mark: Jep, 3-0 voor jou nu, maar dat had ik ook niet anders verwacht :p Geef me nog een jaartje ;)
niet opgelet sorry:p
 
Squat training

Squat
10x20kg
5x60kg
3x100kg
2x130kg
1x150kg
1x170kg
1x170kg (eerste keer 170kg zonder wraps, PR dus, al moet ik 180kg ook wel kunnen. Had nog een paar singles kunnen doen maar dit was voldoende voor vandaag)

Front squat
3x90kg
3x100kg
3x110kg (mogelijk volume PR? Weet niet meer precies wat mijn PR hierop was. Ging ook nog vlot)

Good morning vanaf chains
10x60kg
10x80kg
10x100kg (lekker)

Leg raise
3x10

Helicoptertje spelen met bezemsteel
3x20

Nergens all out gegaan en toch mooie gewichten verzet, zo heb ik mijn trainingen graag :)

http://www.youtube.com/watch?v=uasRHhREMAw&feature=youtube_gdata

Dat zie je goed, ik squat (en deadlift) tegenwoordig met een riem :cool:
 
Steeds als ik je avatar zie denk ik dat je een steen aan het knuffelen bent. :roflol:
 
Steeds als ik je avatar zie denk ik dat je een steen aan het knuffelen bent. :roflol:

hij is aan het oefenen om mij te kunnen knuffelen de volgende keer :D
 
Als je graag een knuffel gekregen had, had je dat zondag gewoon mogen vragen hoor ;) ;) ;)
 
Bench training

Bench press
20x20kg
5x60kg
3x80kg
5x100kg (mogelijk volume PR)
1x105kg (****ing zwaar na die 5x100 :p)
0x110kg (5 seconden halfweg stilgestaan, dan ineens nog een cm naar boven gekomen, nog eens 5 seconden stilgestaan, en toen was ik leeg)

Pendlay row
5x60kg
5x80kg
5x100kg
5x100kg
5x100kg

Close grip bench
10x60kg
10x65kg
9x70kg (die laatste rep lukte ECHT niet meer :p)

Reverse BB curl
5x40kg (teveel cheat, lichter gewicht nemen en stricter uitvoeren)
5x30kg (beter)
5x30kg

Face pull
3x10x blauwe band

Bench voelde zwaar vandaag. Toch blij dat ik mijn PR bijna pakte na eerst 5x100kg te doen. Dat PR gaat er heel binnenkort aan!
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven