XXL Nutrition

Woopy's log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Had na het avondeten ineens zin om te pressen. Morgen squattraining, dus why not.

Press
10x20kg
5x40kg
3x60kg
2x70kg
1x75kg
1x80kg (PR!!! zat nog redelijk goeie snelheid in)
0x85kg (kwam amper los, vooral mentaal omdat het niet meer "moest" denk ik)

Hoera :) Nog een dikke 5kg erbij en ik heb mijn BW press.

http://www.youtube.com/watch?v=wj-ENS4mBIQ
 
Gratz met je press man! Ook wel lekker dat je nu consequent de 100 log pakt :)
 
Jep die 100kg log is nu ook doenbaar op slechte dagen dus dat is wel fijn :D Dunne log wel, presst iets makkelijker, maar toch :) Volgende keer goed uitgerust, minder warm en met vaste ondergrond moet die 110kg er aan!!!
 
Squat training

Squat
10x20kg
5x60kg
3x100kg
3x140kg
3x160kg (zwaar!)
5x140kg

Front squat
5x100kg
5x100kg
5x100kg

Leg raise
3x10

Valt een beetje tegen qua kracht, wellicht omdat het al weken geleden is dat ik een fatsoenlijke squat training neergezet heb. Hopelijk komt hier snel terug verbetering in. Al denk ik dat de event training van zondag er ook nog wel voor iets tussen zit.
Verder wel heel goed op techniek kunnen letten. Knieën verder naar buiten geduwd dan ik gewend ben, maar voelt wel goed. Ook goed op de rugspanning gelet, zat goed. Als ik met deze techniek terug kan opbouwen, komt dat goed.
Daarna quads helemaal leeggekregen met de front squat, die nochtans ook niet zo gigantisch zwaar is naar mijn doen.
Donderdag of vrijdag deadliften, hangt er vanaf wanneer ik hersteld ben :)
 
Tussendoor training

Bench press
20x20kg
5x60kg
3x80kg
1x100kg
1x110kg
1x115kg (PR! heel zwaar)

Pull up (handpalmen weg van gezicht)
3x5

Had na het eten ineens zin om te bench pressen :p Mijn nieuw schema zit wel goed, biedt heel veel ruimte voor korte tussendoortrainingen als deze (en de press training van enkele dagen geleden). De volgende keren tijdens dit soort trainingen niet meer maxen en gewoon wat volume maken, en dat komt helemaal goed.
Een nieuw PR voor de bench press zat er al een tijdje in, al viel het op dat ik al een tijd geen zware gewichten meer gebenched heb. Techniek zat nog wel ok, behalve het laten zakken wat veel te traag ging en mij teveel energie kostte. Heb ik altijd als ik een tijd niet deftig gebenched heb. Het plan was 120kg proberen, maar na die 110kg voelde ik al heel duidelijk dat dat niet zou lukken. 115kg ging maar net, dus mezelf goed ingeschat.

http://www.youtube.com/watch?v=rjNz9yAnU48

Morgen deadliften!
 
Deadlift training

Deadlift
5x100kg
3x140kg
2x160kg
2x180kg
2x190kg

Farmer deadlift
5x(2x55kg)
5x(2x95kg)

Seated band pulldown abs gedoe
3x10 blauwe band

Pff wat een omstandigheden om in te trainen... Nog voor de training begon was ik al helemaal duizelig van de warmte. Training 10 minuten uitgesteld maar dan toch maar begonnen. Al snel merkte ik dat mijn magnesium ook niet zoveel meer hielp. Mixed grip en magnesium bij de 140kg deadlift, en ik voelde al dat mijn grip het zwaar had. Had de indruk dat door de warmte de magnesium niet goed aan mijn handen bleef hangen ofzo. Even gedacht aan straps, maar uiteindelijk toch niet nodig gehad.
De deadlift ging verder op zich wel goed. Techniek zat goed, goed langs de benen geschuurd met de bar (wat met zweterige benen wel vlot glijdt :) ). 180kg voelde echter al enorm zwaar. Even gedacht om op veilig te spelen en de 190kg een volgende keer te doen, maar ik wou geen pussy zijn dus toch gedaan. Was ook zwaar, maar denk dat een 3de rep nog gelukt zou zijn, wat wil zeggen dat ik terug op mijn oude niveau zit. Ik hoop binnenkort een paar reps op de 200kg te kunnen maken en daarna mijn PR te verpulveren!
Daarna farmer deadlift. Was nog niet zwaar, maar het voelde alsof een eeltscheur er zat aan te komen, dus gestopt. Volgende keer meer volume.
Zondag event training, in de namiddag ipv s'avonds zoals nu, dus nog wat warmer... Gaat plezant worden.
 
Event training @the beast

Tire flip
310kg, 3 setjes van 6 tot 8 flips, niet echt geteld.
Waarschijnlijk volume PR. Wijdere grip genomen dan ik gewend ben, ging goed.

Yoke
180kg 2x15m
230kg 15m
300kg 3m (PR, uittillen voelde light as a feather)
Na de tire flip probeerde Didier mij te overhalen om mee te doen met de sterkste man van Vlaanderen. Ik zei "ik probeer straks de yoke van Vlaanderen en als ik 1m loop schrijf ik me in". Dat is dus blijkbaar gelukt :p Ik zal wel op de reservelijst komen maar goed.

Axle
opwarmen met lege axle 40kg
3x70kg easy, strict press
1x90kg continental, moeilijk, mogelijk PR
1x100kg continental, moeilijk, riem aangedaan hiervoor, zeker weten PR, easy press
dit zit er ook in voor Vlaanderen, op reps. Onderdeel dat ik niet zag zitten, maar heb er nu wel vertrouwen in. Als het moest hadden 2 reps ook nog gelukt denk ik, en ik heb nog wel even tijd om hier op te oefenen.

Stones
110kg op 1m30
110kg op 1m30
geleden van de voorronde dat ik stones gedaan had (en toen ging ik niet zwaarder dan 90kg), en dat merkte ik. Die 2 reps waren beide zwaar. Zal wel snel verbeteren als ik het weer meer kan doen, moet eens aan stenen geraken.

Goeie training, niet veel last gehad van de warmte. Blij dat ik een stukje met de 300kg yoke gelopen heb, tijdje geleden was mijn PR 2m met 280kg :)
Nu 5 keer op 1 week getrained, ook een PR denk ik :p
 
mooi zo,mss jammer dat je je niet vroeger hebt ingeschreven,maar toen was je zo sterk nog nie he:p
 
Had schrik om zowel op yoke als axle niets te kunnen doen, wat lame zou zijn. De deadlift zal sowieso een slecht onderdeel worden voor mij op deze wedstrijd (220kg zou al veel zijn en daarmee ben ik nog gegarandeerd laatste :p) maar goed, als dat maar 1 onderdeel is waar ik gegarandeerd laatste ben, kan ik daar nog mee leven :) Alhoewel ik veel kans maak om laatste te zijn als ik de andere deelnemers bekijk :p
 
Squat training

Squat
5x60kg
3x100kg
3x140kg
0x170kg (wat lucht die er uit moest maar er niet uit wou, en als er dan een zware barbell op je rug ligt voelt dat pijnlijk en kan je niet deftig ademen :-/)
2x170kg (meeste van de lucht weggekregen, maar toch nog steeds wat lastig. 2 zware reps waarbij mijn hoofd op ontploffen stond :-/ techniek zat wel prima)
6x140kg

Good morning (van chains)
5x100kg
5x110kg
5x110kg
5x110kg (op film gezien dat de chains veel te hoog ingesteld stonden. Volgende keer wat lager zetten)

En dan voor de fun eens een barbell van 320kg proberen uittillen. 2 keer net niet uitgelockt. Zinloos maarja.

Bedoeling is om zondag tijdens event training nog eens te maxen op squat (met knee wraps), maar zal op de moment zelf wel zien of ik dat ook echt ga doen of wat volume maken met lichter gewicht. Heeft niet veel zin om te maxen als je geen PR kan zetten, vind ik.
 
Nog eens maxen, wat is je target weight ?
 
Ik hoop op 200kg, maar aan mijn laatste squattrainingen te zien mag ik al blij zijn als ik mijn huidige PR van 190kg evenaar :p Wie weet heb ik een goede dag... Knee wraps en een bende schreeuwende mensen rond je kan veel doen.
 
UB training

Press
10x20kg
5x40kg
3x60kg
2x70kg
2x75kg
2x75kg (volume PR)
10x60kg (kan er eentje meer of minder zijn, tel kwijtgeraakt)

Push press
3x60kg
2x80kg (waarvan de eerste rep wel uitgelockt maar niet in balans boven mijn hoofd, dus een fail in feite)
1x80kg
0x90kg (lol, triceps al helemaal leeg van dat gepress)

Bench press
10x60kg
10x60kg
10x60kg (deze laatste set close grip, wegens schouder die een raar pijntje had)

DB row
5x25kg
5x45kg
5x45kg
5x45kg (lightweight, zelfs geen magnesium nodig, maar wou niet hoger gaan door maag die lastig deed bij links. Bij de laatste set kunnen oplossen door extra diep in te ademen elke rep, dus volgende keren op deze manier zwaarder gaan. Rechterarm had het hier zwaarder mee, vreemd)

Reverse BB curl
10x30kg
10x30kg
10x30kg

Goeie training.
Mijn armen meten nu in opgepompte staat net 40cm :cool: Rechts net niet en links net iets meer.
 
Event training @home

Squat
10x20kg
5x60kg
3x100kg
2x140kg
2x170kg (met wraps)
1x190kg (easy)
1x200kg (zwaar en boven parallel, dus telt niet als PR)

Yoke
110kg 2x8m
160kg 2x8m
210kg 2x8m
300kg drietal meter en dan nog een meter ofzo door telkens uit te tillen en mij naar voor te laten vallen :p

Log lift
6x85kg op 45 seconden, volume PR

Tire flip
3x220kg
2x370kg (PR op deze band, vrij snel, dan nog anderhalve minuut ofzo voor een 3de geprobeerd maar telkens net niet op de knie)

Axle
1x60kg muscle snatch

Farmers walk
45kg 2x8m
105kg 7m, voelde enorm zwaar ineens...

Deadlift
20x60kg speciaal voor Wauter

Dat zal het zijn denk ik :p
Veel volk vandaag, we waren met 9. Beetje moeten verdelen maar dat is vrij goed gegaan. Voor herhaling vatbaar.
 
good train!
wel een aparte techniek op de yoke :p die had k nog nooit gezien :p
 
Whatever gets you some more distance... :p
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven