MuscleMeat

Woopy's log

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
zou idd wat meer met je wraps beginnen te trainen nu :p
 
Ja daar moet ik nu aan wennen :) Ik merk ook dat ik met mijn wraps net iets minder diep ga, en het is maar nipt parallel, dus daar moet ik ook nog even aan werken.
Wauter komt dit weekend en wil zaterdag LB doen en zondag UB, dus denk dat ik ga proberen om 2 weken training in 1 week te steken, dan kan ik meedoen en wat schade inhalen. Dus vanavond benchen, morgen deadliften. Zaterdag squat, zondag bench, en dan zien we wel of ik maandag of dinsdag terug deadlift. Moet normaal wel lukken, maar als ik merk dat het te zwaar wordt, las ik wel een extra rustdag in.
K'heb er weer zin in :D
 
Bench met reversed super-minis, tot 130kg gegaan, vrij smalle grip.
http://www.youtube.com/watch?v=bPHcnY94En0
Daarna nog 3x100kg zonder bands.
En daarbij gelaten. Zolang ik niet 100% genezen ben, hou ik het bij 1 oefening per training.

Btw ook sinds vandaag een elektrisch vuurtje in de veranda gezet, helpt veel :D
 
Gisteren namiddag getrained met Wauter. Vlotte 180kg deadlift tegen supermini, daarna fail op 200kg net onder de knie. Niet genoeg startsnelheid. Daarna tot 5x140 straight leg deadlift en dan wat upperbody pompen met Wauter meegedaan.
S'avonds verjaardagsfeestje met veel te veel whisky. Daar blijven overnachten omdat ze van mening waren dat ik niet meer ging thuisgeraken, al vond ik van wel.
Vandaag dus pijnlijke kop. Wauter was dapper genoeg om nog te trainen, ik heb enkel zijn 150kg deadlift fail even getoond hoe het wel moest :)

edit: even vergeten, ik heb vannacht rond 3u ook nog 2 reps bench press gedaan met een onbekend gewicht.
 
Laatst bewerkt:
Onbekend gewicht = een chick ???
 
Nee, een geladen bar die mij uitnodigde.
 
Vandaag 1x180kg squat tegen double choked minis. Zat nog een klein beetje extra in, maar niet veel. Daarna nog 3x160kg tegen dezelfde bands, met nog wel wat in reserve. Met wraps, zonder riem. Volgende week toch nog maar eens die riem proberen. Gezien ik het gevoel had niet zo'n stabiele core te hebben, zou het wel eens een verschil kunnen maken. Diepte zat verder wel goed deze keer, ook met wraps.
Bij deze training ook eens mijn tarzanpakje (singlet) geprobeerd, kwestie van ook daar reeds aan te wennen. Voelt toch wel raar :p Heb alleszins gemerkt dat bij de zware gewichten een beetje magnesium op de bovenrug geen overbodige luxe is.

De voorbereiding op de PL wedstrijd is aan zijn laatste weken aangekomen, maar ik zit al vol ideeën over hoe ik hierna ga trainen. Het zal een soort van CNS deload worden tot nieuwjaar, en daarna weer volledig strongman-gericht trainen met toch wel wat veranderingen tegenover hoe ik gewend ben om te trainen. Maar meer daarover een van de komende weken.
 
good skwaaat! benieuwd wat je zal doen op de wedstrijd. Wanneer is die ?


scheelt dat veel met wraps of zonder? heb er de botten verstand van:D
 
Zondag de 21ste in Herentals. Volgende week train ik nog eens zonder bands, dan pas zal ik wat kunnen inschatten wat ik op de wedstrijd wil doen, maar ik hoop mijn 200kg te kunnen evenaren (en PL-diepte-approved) of verbeteren.
Ik heb de indruk dat wraps mij 10 à 20kg helpen toch. Mijn raw PR is 180kg (met overschot) en mijn PR met wraps is 200kg (nipt).
 
180 tegen bands ! dam nigga
 
En ik maar denken dat je alleen nog maar feest!
 
Een beetje meer van het leven genieten, kan de motivatie wel omhoog helpen :p
 
opener moet easy zijn, een gewicht dat je altijd onder gelijk welke omstandigheden kan doen (geen pisgewichtje natuurlijk) - 2de beurt voor het totaal en derde beurt voor PR
zo heb ik het begrepen..

succes!
 
Jep.
Om goed te zijn zou ik met 190kg moeten starten, maar de kans zit er in dat ik het bij 180kg hou en dan per 10kg naar 200kg. We zien wel na volgende week.
 
Onbekend gewicht = een chick ???
dacht ook eerst,hopelijk geen fatgirl van 120kg:D

---------- Toegevoegd om 22:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:13 ----------

Een beetje meer van het leven genieten, kan de motivatie wel omhoog helpen :p
feesten,wat alcol(niet teveel),trainen,slapen,eten,en af en toe wat coïtus,meer heeft nen mens niet nodig:D
 
Vooral van dat laatste moet ik dringend eens werk maken!
 
****ing woopy zit hier heelder dagen met zen zatte kloten onbekende grieten te benchen. Anyway om on topic te blijven hoe zit het met de cut? still shredding some fat?

Ik zit al aan 82kg @ 90 cm buikomtrek!!! (wa dus nog ni echt de moeite is)
 
Laatste weken niet echt mee bezig geweest :) Ik zit nog steeds rond 84-85kg..
 
ne keer schijten en ge zit in de -82,5kg :p
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven