Fitness Seller

Woopy's log (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Ik heb mogelijk een nieuw jobje gevonden, zal de komende dagen duidelijk worden. Dan kan ik dat toch al doen voor zolang het duurt. Informatica betaalt goed. Daarna zal het toch uitkijken worden naar iets anders.

Goed om te horen :thumbs: Hopelijk is het solliciteren nu ff voorbij.
 
C'mon bro:
1. zijn nog genoeg jobkes waar verouderde kennis van pas komt vandaag (geen 1 bedrijf verwacht trouwens in-depth kennis van nieuwe platformen/frameworks in het begin). Als ge kunt ontwerpen en flexibele code kunt genereren geraakt ge ergens wel binnen.
2. Informatica is wel vaak nieuwe dingen leren, watch out radioactive man!
3. Da probleem van uw baas kan wel eens gebeuren idd, maar toen ik 3 maanden stage deed heb ik heel wat andere figuren gezien: van business-man-suits tot normal-looking-guy-20%VP. En eigenlijk weinig van de types die gij beschrijft behalve dan meer in de netwerk-sector (true story).

Anyway, als de informatica u niet meer boeit dan is het natuurlijk zo, maar ge kunt altijd wel iets zoeken binnen ICT wat u wel boeit (tis gigantisch!).

(P.S.: khou van dees log, iedereen is altijd over elk Offtopic onderwerp aant meepraten, en af en toe komt er een filmpje voorbij waarin gij een jeansbroek draagt en squats doet)
 
(P.S.: khou van dees log, iedereen is altijd over elk Offtopic onderwerp aant meepraten, en af en toe komt er een filmpje voorbij waarin gij een jeansbroek draagt en squats doet)

:roflol:

Tja, hetgeen ik kan, doe ik wel graag, maar al die nieuwe technologieën interesseren mij geen hol. Vandaag heb ik ontdekt dat zelfs mijn kennis van html en css (de basis van de basis is dat in mijn vak) verouderd is. Een andere ICT tak gaan doen, dan moet ik ook weer een hoop gaan bijleren voor ik daar iets kan in beginnen.
Denk dat ik maar gewoon iets zoek waar ik niet een hele dag naar een computerscherm zit te kijken :) De vraag is natuurlijk wat. Maar voorlopig zit ik toch waarschijnlijk nog wel een aantal maandjes goed, dus no worries.
Dat type dat ik net beschreef, was ook een eenmalig extreem hoor :) Nuja, dat bedrijf zat vol met zo'n types. Op mijn vorige jobs waren het allemaal normale mensen. Zou het iets te maken hebben met .NET vs PHP? :p
 
IT Diploma? Van middelbaar? Gewoon verder studeren, bv Toegepaste Informatica! Ge krijgt nog een studiebeurs erbij van rond de 3000 € naargelang hoeveel ge hebt verdiend de voorbije jaren. Als ge onder de 25 bent.
Direct een job na dat diploma in de IT!


Kennelijk bent ge nog nooit in een fitness geweest!. Die gasten kennen er meestal geen ballen van. De dingen dat ge hoort is gewoon om te lachen.
is idd lange gelede,vorig jaar wat cardio gedaan in een healcenter,maar das toch wat anders,kiné,lichaamsmassage,ed,zal idd wel wat anders.
en dat was er een vrouw die daar werkte(met jeansbroek:D)en die gaf wat uitleg en BBB lessen enzo.
kga een fitness zaak starten peis ik;)
 
kga een fitness zaak starten peis ik;)

(of overnemen!) Als het in de buurt is kom ik zeker trainen!

@Woopy: Het enige wa veranderd is in HTML is de 'etiquette', de tags zijn allemaal hetzelfde. CSS is ook exact hetzelfde, CSS3 heeft enkel wa speciale stuff. Na 1uur bent ge weer al mee.
Er gebeurt niets revolutionairs hoor, op softwarematig gebied. Basic OO-programmeren, en voor bedrijfstoepassingen/websites maakt het niet uit in welke taal da ge het hebt aangeleerd. De switch van bv. Java naar .NET (Csharp, whatever) is direct gemaakt! Den dag zelf nog! Ik zou zegge man zoek een job hier in, er zijn echt genoeg bedrijven die de moeite gaan doen om u terug een beetje erin te krijgen. Het is niet echt een stressvol jobke over het algemeen en het verdient meestal wel goed!
Ik ben dit jaar afgestudeerd in TI (de variant dus van MCT zou ik zeggen) en ik krijg nog steeds mails aan met jobaanbiedingen. Gelukkig heb ik al 2x de lotto gewonnen en kan ik dat dus allemaal negeren op men cruiseship (waar squatten verdomd instabiel is)
 
Ondertussen is er blijkbaar een HTML 5 :dunno:
Tja switchen van taal valt allemaal wel mee. Sowieso pik ik nieuwe dingen heel snel op, wat een enorm voordeel is en waar mijn vorige werkgevers ook allemaal heel tevreden over waren. Jammer genoeg scoor je daar niet mee op sollicitaties, wsl omdat ze dat allemaal zeggen. En verder krijg je op sollicitatie gesprekken steeds een hele hoop theorie vragen. Ik ben geen theorie mens. Waarvoor staat deze afkorting, wat betekent deze term, wat is de functie om dit te doen, welke versie van dit en dat gebruiken we tegenwoordig,... Boeit mij allemaal geen ene reet, maar het is helaas wel daarmee dat je op een sollicitatie gesprek moet overtuigen dat je je vak kent.
 
ik denk dat je wel een diploma kinesist e.d.moeten hebben om in een fitness/healcenter te werken.anders kan iedereen zich zomaar aanmelden.

De meeste "instructeurs" die bij een health center werken zijn heel vaak gastjes die stage moeten lopen voor het cios/fitvak. Zijn goedkope krachten
 
Vandaag nog eens getrained.

DB bench press
10x20kg
5x30kg
5x30kg
5x34kg
5x38kg
5x38kg
5x38kg (laatste rep was even doorduwen, maar ging wel :) )

Bench press
10x60kg
10x60kg
10x60kg
10x60kg
10x60kg (eerste 7-8 reps speed bench, bar vloog bijna uit mijn handen, maar die laatste 2-3 reps waren telkens toch wel duwen)

Incline bench
10x40kg
8x50kg
8x40kg (lol, belachelijk :p)

Flyes
10x12kg
10x14kg
10x16kg
8x18kg (niet zo'n mooie reps meer :) )
10x12kg

Dips
6xBW (nope, dit ging hem niet worden, triceps al te leeg :p)

Triceps pushdown
20x15kg
20x15kg
15x15kg

Mijn triceps nooit zo dik gezien :)
Morgen had ik deadlift + rug geplanned, maar als mijn benen blijven zoals ze nu zijn, zal het enkel rug worden en mss zondag deadliften.
 
T-bar row (gewichten excl. bar)
10x25kg
5x45kg
5x65kg
5x85kg
5x95kg (teveel cheat)
5x85kg
5x85kg (domme oefening, met die halve ROM)

Pull ups (hammer grip)
5x
5x
5x

Cable row
10x8/20
10x10/20
10x12/20
10x14/20
10x14/20
10x14/20

Pulldown
10x8/20
10x10/20
10x12/20
10x12/20
8x12/20 + 5x10/20 + 5x8/20 + 5x6/20

Reverse flyes
10x10kg (niet leuk)

Face pull
10x8/15 + 10x10/15
10x10/15
10x10/15
10x10/15
10x10/15 (snel en licht)

Hammer curl (in afwachting op een vrije bar)
8x14kg
8x12kg
8x10kg

Shrugs
10x100kg
10x110kg
10x110kg
10x110kg

Het volume begint al goed te wennen :)
Er waren er vandaag 2 aan het squatten! Nipt parallel, maar voor de rest zag het er vrij goed uit. Leuk om te zien.
 
Je word nog is een echte bber :P
 
Het is eens iets anders he :p
Maar op zich bevalt deze manier van trainen me wel. Bij de eerste oefening ruimte laten om wat zwaarder te gaan, en daarna een hoop volume en pompen :)
 
Hoe voelt het volume tot nu toe, niet te stijf na een training?
 
Begint te wennen. De gewichten worden langzaam ook zwaarder in de latere sets :)
Ik heb nog altijd moeilijkheden om de trap af te gaan na mijn benentraining van dinsdag, maar denk dat het morgen wel zo goed als weg zal zijn :p Stijfheid in bovenlichaam valt goed mee.

edit: Ahja, buiten de squatters en mensen die goeie rugtrainingen doen, zijn er (uiteraard) ook superdudes. Gisteren liep een groepje van 5 ecto's, allemaal in een spannend wit t-shirtje, maar het rek met de lichte dumbbells. Ze pakten elk een paar en gingen terug naar hun bankjes, en begonnen toen allemaal samen te curlen. Een paar zittend, een paar staand, een paar liggend op een incline bankje. En dan moet je dus proberen om niet lachend over de grond te rollen :roflol:
 
Laatst bewerkt:
:roflol:
Die afbeelding is echt geniaal :D Alleen jammer dat ik de afgelopen dagen al meer dan 1 trap gedaan heb :p Ik heb momenteel zelfs wat last in mijn rechterschouder door telkens nogal afhankelijk te zijn van trapleuningen :p
 
Nog geen goesting om het strongmangebeuren te laten voor wat het is, en je volledig op het bodybuilden te concentreren? :p
 
Absoluut niet :p
 
Gisteren soort van press training gedaan met veel geëxperimenteer. Nieuwe log gekregen dus daar wat mee gespeeld. Oa ook seated log press en log bench press gedaan. Beide wel leuk :)

Ook nog dit:
http://www.youtube.com/watch?v=dxL79uaYgqs

Mits een beetje meer oefening (3de of 4de keer ooit dat ik deze oefening doe?) en als ik de oefening buiten kan doen zodat ik me geen zorgen moet maken om gebroken vensters, heb ik hem in no time, en meer :)
 
binnekort die 1arm ook eens proberen,heb al een ideetje voor een nieuwe fat db:)
hoor daar stemmen,met wie heb je samen getraind dan?
 
Laatst bewerkt:
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven