Fitness Seller

Woopy's log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Onlangs alles van mijn oude pc gehaald en op mijn huidige gezet, en daarbij een hele hoop foto's en filmpjes van vroeger teruggevonden. Het leek mij leuk om een compilatie te maken van toen tot nu. Dus even een ongegeneerd ego filmpje gemaakt :)

http://www.youtube.com/watch?v=Y4ndVQmLkc4

Warning: Dit filmpje neemt onherroepelijk 10 minuten van je leven in beslag en bevat epische muziek.
 
mooi filmpje,muziek is ook passend :-)
 
Vette video man, respect hoor! :D
 
Thanks. Maar als ik jouw 200kg yoke dan zie, voel ik me toch weer klein :p Eerste keer dat ik yoke deed kwam ik amper 5m ver met 210kg.
 
Je hoeft je niet klein te voelen hoor, je bent altijd nog 1 cm groter dan ik. :p
 
Some powerful shit there Woopman. We blijven onze grenzen verleggen want anders kunnen we evengoed doodvallen als het hier stopt. Nice vid.

En geef menne pull terug.
 
cool filmke :D Ge hebt wel nen tijd goe droog gestaan :p
 
Press training

Bench press (wijdere grip dan ik gewend ben, nooit eerder gedaan zo)
20x20kg
5x60kg
3x80kg
2x90kg
2x100kg
1x110kg (pfoe, zwaar toch :p)
4x100kg

Overhead log squat
geprobeerd, maar had absoluut geen stabiliteit bovenaan. Mijn gok dat een push press als eerste oefening vandaag geen goed idee zou zijn, was correct.

Strict log press
10x65kg
8x65kg
4x65kg

Close grip bench
15x60kg
7x60kg
5x60kg
5x60kg
5x60kg
5x60kg (dikke pomp, zelfs in mijn lats)

Chin ups
4xBW (en met heel veel moeite, de bench presses waren blijkbaar al voldoende rug-training :p)
 
Squat training

Squat
5x60kg
3x100kg
2x140kg
1x160kg
5x175kg (net over 2xBW :) voetenstand iets te wijd waardoor mijn knieën elke rep naar binnen klapten. Hierna smaller gaan staan. Knieën bewogen dan nog altijd, maar valt mee)
5x175kg
5x175kg (volume PR! Maar enorm zwaar! Duurde even voor ik bekomen was :) )

Front squat
5x100kg
5x110kg
5x120kg (laatste rep nipt. Zal een volume PR zijn denk ik)

Abs pulldown
3x10x blauwe band

Pff, zware training, maar tevreden! Techniek was bij dit gewicht niet geweldig, maar soit. Volgende week terug naar 165kg en dan opbouwen naar 3x5x180kg! Maar als ik dat wil halen, zal ik toch moeten zorgen dat ik goed gegeten en gerust heb :)
Front squat er ook terug wat regelmatiger proberen insteken.

Nu op naar zaterdag, event training bij Jimmy. Is ook lang geleden :)

Filmpje laatste set met 175kg:
http://www.youtube.com/watch?v=0O6mG5xRpgk
 
Vet compilatie filmpje hoor
 
Event training bij Jimmy

Yoke
2x12m 180kg
2x12m 230kg
10m 300kg (PR)
12m 300kg (PR, en ik had nog wel een aantal meters kunnen doorgaan, dus ziet er goed uit :))
nog even getwijfeld om eens zwaarder te gaan, maar aangezien het paadje scheef naar opzij afloopt, en ik nog wat last had van mijn enkels van de squats 2 dagen geleden, leek het mij het verstandigst om het hierbij te laten.

Deadlift
5x70kg
3x120kg
2x170kg
1x200kg
0x220kg (onderrug was nog lang niet hersteld van de squats donderdag, kansloos)
0x220kg (met straps en zonder schoenen, maar ook kansloos)
Jammer. Maar zal voor een andere keer zijn.

Stones
3 of 4x80kg op 1m30 zonder hars, en toen had ik geen zin meer.
0x110kg ook zonder hars
stones zonder hars vind ik stom, aangezien je het op wedstrijd ook altijd met doet. Kreeg de 110kg niet los omdat hij weggleed, en ook de 80kg viel me zwaarder dan zou mogen. Op deze manier kan ik niet deftig trainen.

En toen was de training al voorbij. Nogal kort. Tussendoor wel nog wat met biervaatjes gegooid, yoke van 230kg stukje gelopen kwestie van alle schijven in 1 keer naar de deadlift te brengen, tire eens rechtgezet om hem op te ruimen, enz..
Maar goed, buiten de yoke, niet echt tevreden van de training. Thuis trainen bevalt me veel beter, dan kan ik gemakkelijker doen wat ik wil doen en hoe ik het wil doen. Denk dat ik morgen een extra rug training ga doen, want heb me gisteren ook niet echt kunnen moe maken.
Geen verwijten naar Jimmy trouwens, voor alle duidelijkheid. Zijn speeltuin, zijn regels. :)
 
we waren gewoon met teveel.
en stones zonder hars lukt me ook niet:((kunnen we dat in een gewone doe-het-zelf zaak ofzo aangeraken?)
je was wat later ook he:p
 
Laatst bewerkt:
In de Decathlon hebben ze dat. Ik had een potje mee, maar Jimmy wou het liever niet. Denk dat het te maken heeft met de vuiligheid van die manege? Als je daar hars gebruikt, hangen de stones binnen de kortste keren vol met die vuiligheid. Kan ik wel begrijpen dan.
 
bwa,dat hoekje waar we de stones deden lag redelijk proper,en ze konden er matten onder leggen.
 
Ik heb even zitten brainstormen, en mijn strongman trainingen tot aan de voorronde liggen nu min of meer vast. Er zal nog wel wat aan veranderen eenmaal ik weet wanneer ik mijn stones ga hebben, want die moeten er ook echt wel in komen.
Ben eens benieuwd wat voor effect het gaat hebben om echt op een gestructureerde manier naar een wedstrijd toe te werken :)
 
ik ga vandaag nog eens benchen en squatten,erna doe ik enkel nog odd tot na de voorrondes.
stones zijn idd handig!
 
Wat is het plan voor de stones? Homemade of bestellen? Kwil evtwel bijlegge voor mal als da ni te zot uitdraait :)
 
Bestellen van uit Engeland. Maar ze gaan een van de komende dagen verzonden worden, dus t'is een beetje te laat om nog mee te bestellen nu :p
 
eigenlijk had je beter iets laten weten,konden we meteen een ganse lading bestellen:),kregen we me mss zelfs korting:p
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven