XXL Nutrition

Woopy's log

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Dit gaat te fuuuuuuur zeg ik je!
 
:roflol:

---------- Toegevoegd om 12:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:17 ----------

Hoera, net telefoontje dat mijn nieuwe wrist wraps (Wauter had ze vorig weekend de vernieling in geholpen :p) en een nieuwe lading magnesium geleverd zijn :cool: Lang leve fitness-seller!
 
:roflol:

---------- Toegevoegd om 12:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:17 ----------

Hoera, net telefoontje dat mijn nieuwe wrist wraps (Wauter had ze vorig weekend de vernieling in geholpen :p) en een nieuwe lading magnesium geleverd zijn :cool: Lang leve fitness-seller!

Wauter is volgens mij in staat om nog wel meer dingen in de vernieling te helpen :D
 
Squat training

Squat
5x60kg (last van rechterknie, knee sleeve rond dat ding dan maar)
3x100kg (de warmte van de sleeve doet zijn werk, mooi, dan kan ik met een gerust hart verder)
2x140kg
1x160kg
5x170kg
5x170kg
7x170kg (volume PR!! heel tevreden mee, want elke rep voelde heel zwaar, vanaf de eerste set al. 8ste rep had er met wat gegrind ook wel ingezeten)

RDL
10x100kg
10x100kg (deze 2 sets pronated en zonder magnesium, laatste rep maar net kunnen houden)
10x100kg (mixed grip)
dikke pump in de onderrug!

Abs pulldown
3x10x blauwe band

http://www.youtube.com/watch?v=oGxped01UTs

Ola, zie ik daar een extra assistance oefening staan?:)
 
Squat training

Squat
5x60kg (last van rechterknie, knee sleeve rond dat ding dan maar)
3x100kg (de warmte van de sleeve doet zijn werk, mooi, dan kan ik met een gerust hart verder)
2x140kg
1x160kg
5x170kg
5x170kg
7x170kg (volume PR!! heel tevreden mee, want elke rep voelde heel zwaar, vanaf de eerste set al. 8ste rep had er met wat gegrind ook wel ingezeten)

RDL
10x100kg
10x100kg (deze 2 sets pronated en zonder magnesium, laatste rep maar net kunnen houden)
10x100kg (mixed grip)
dikke pump in de onderrug!

Abs pulldown
3x10x blauwe band

Goeie training :)
Bij de squat nog maar eens extra op techniek gelet. Bij de eerste paar reps van elke set zat het telkens wel goed, maar bij de latere reps begon het dan weer wat slechter te worden. Knieën naar binnen en richting good morning. Maar op zich valt het nog mee, en ik blijf er aan werken.

7x170kg squat:
http://www.youtube.com/watch?v=oGxped01UTs

Nice volume PR Woopy. :P Grats! :cool:
 
Thanks.
Jammer dat ik geen 100kg weeg wel he :(
 
Hahaha dan moet je flink gaan eten. :D
 
Ga je nog een squat max attemp doen de eerste maanden of ga je je ff op strongmen richten met de voorrondes?
 
Maxen op squat heeft niet veel nut voor mij voorlopig. De afgelopen weken was dat enkel ter voorbereiding op die PL wedstrijd, en afgelopen weekend nog even om de fail op de wedstrijd goed te maken, voor mijn gemoedsrust :) Ik ga momenteel goed op die 3x5, dus blijf ik dat nog wel even doen.
Denk niet dat ik voor de finale van België nog ga maxen op squat.
 
Event training

Farmers walk
45kg 2x9m
85kg 2x9m
105kg 2x9m (slechte turn, grip kwam nipt toe)
105kg 2x9m (geen turn, gewoon neergezet en gedraaid)

Log
6x57,5kg
3x70kg
2x80kg
2x90kg
1x100kg (wtf, moeilijk :-/)
1x100kg (1 press failed en er nog een geslaagde na gedaan... Doel was reps met 110kg, maar was zinloos om dat vandaag te proberen)
1x100kg

Deadlift (autobanden)
5x125kg
3x165kg
2x205kg
0x225kg (mijn dagje niet precies... Doel was reps op 215kg, had een 4tal easy reps verwacht, maar geen enkele. Bleek achteraf dat de bar 10kg zwaarder was dan ik dacht. 225kg zou nochtans voor ten minste 1 rep toch ook wel mogen lukken...)

motivatie om de geplande training voort te zetten was een beetje zoek. Buell was bezig met de NCC overhead medley, dus daar wat meegedaan.

42kg DB + 60kg keg + 70kg log + 85kg axle in 29 seconden, kon nog wel wat rapper

Fat DB
0x52kg
0x52kg (beide pogingen heeeeeel nipt)
1x52kg (EINDELIJK! en dan voelt het natuurlijk weer easy..)
0x57kg (met mooie spectaculaire fail)

Mja, domme training :p Hopelijk volgend weekend beter.

http://www.youtube.com/watch?v=CQwdFC4draU
 
Volgensmij heb je het niet zo op bier, van alle plekken val je precies daar tegen aan :rolleyes:
 
Lege bakken :p Verklaart mss de fail..
 
Prachtige fail :roflol:!!! Lijkt me leuk om er een gifke van te maken, iemand? :D


Niks aan overgehouden voor de rest?
 
Gelukkig niet, al had ik tijdens de val wel een beetje schrik waar ik terecht zou komen :p
 
De bierkratten waren je goed gegund vandaag, de schutting daarintegen zou niet zo blij zijn geweest, en de buren nog minder als je er een gat in had gemaakt :rolleyes:.
 
lol:D
jij deed tenminste nog reps met 200+,ik blijf de laatste tijd steken op die 200:mad:
waarom staan daar lege bakken?volle zou meer motivatie opwerken:p
 
waarom staan daar lege bakken?volle zou meer motivatie opwerken:p
Fatbar met autobanden op deadliften, van daaruit een front squat naar boven & lopen en je hebt een imitatie Husafeld stone :p
 
Laatst bewerkt:
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven