Fitness Seller

Woopy's log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Ziet er goed uit man, maar hoe gaat ge nu water drinke als ge niet meer aan de kraan geraakt?
 
abbo! echt gestoord dit soort trainingen, respect :)
 
ziet er nice uit woopy! :D
 
ziet er overzichtelijker uit,en die schijvenstandard er handig!
 
Log press training

Log
5x57,5kg (met een paar cleans ertussen)
3x77,5kg (1 clean)
3x97,5kg (vanaf hier elke rep clean)
2x97,5kg (+1 clean maar press fail)
2x97,5kg (iets vlottere presses, mijn hoofd ging er beter onder. Geen 3de clean meer geprobeerd)

Strict DB press (1 arm per keer)
5x25kg
5x35kg
5x35kg (behoorlijk zwaar toch al)

Bench
10x60kg
10x70kg
10x80kg

Towel pull up + log row
5xBW + 10x77,5kg
5xBW + 10x77,5kg

Goeie training. Mijn triceps voelen sterk vandaag! Wat me opvalt, net als vorige week, is dat de eerste 2 log clean&presses wel meevallen, maar vanaf die 3de wordt het conditioneel ineens een pak zwaarder. Gelukkig moet ik me daar met het oog op de finale niet teveel zorgen om maken :) Volgende week reps met 100kg!
 
Fail training

Squat
5x60kg
3x100kg
2x140kg
1x170kg
2x185kg + 0x185kg (wtf? Heb al 3x3 gedaan met dit gewicht. Ineens was alle energie weg, en die kwam niet meer terug)

0x140kg pinsquat (om hem terug te leggen, normaal kan ik dit, maar vandaag hopeloos)
1x100kg pinsquat

Ok, ander plan. Vijfjes met 160kg zonder riem tot ik er bij neerval.

0x160kg (??? **** it dan. Vandaag trainen was blijkbaar geen goed idee..)

Nuja. Sowieso ging de progressie er in de squat een van deze weken uitgaan. Het begon te zwaar te worden. Nu maar eens nadenken over hoe ik het vanaf volgende week ga aanpakken. Ik denk eraan om terug hetzelfde 3x5 systeempje te doen, 3 weken met 5kg verhogen en dan 10kg terug, maar zonder belt nu. Beginnen met een wave van 150-155-160-165kg ofzo. Op zich wel een beetje saai, maar het werkt goed voor mij.
Nog eens goed over nadenken :)
 
ben je ooit van plan om eens een goeie diepe cut door te voeren? Je bent destijds begonnen als een skinny ethiopier, dus ik denk dat dat wel makkelijk moet gaan. Kwestie van je opgebouwde massa wat beter aan de dag te brengen.
 
Na het wedstrijdseizoen zal ik er wel weer wat vet afcutten. Momenteel gaat dat enkel mijn doelen tegenwerken. Mijn kracht is voor mij belangrijker dan hoe ik er uit zie :) Cutten is idd niet erg moeilijk. Vorig jaar op een maand of 2 er 8kg afgekregen.
 
Kleine deload
 
Event training

Yoke
110kg 2x15m
150kg 2x15m
230kg 15m
290kg 15m (PR op deze yoke, geen drops)

Farmers walk
45kg 2x15m
85kg 15m
105kg 15m (na 10m een drop en alle grip uit links volledig weg. Op het gemak wat magnesium gaan halen en daarna de resterende 5m vlot uitgelopen. Vreemd)
105kg 15m (zonder drops, vlot. Vreemder!)

Deadlift (zonder schoenen en met straps)
opwarming
1x220kg (2F. Die eerste ging al erg zwaar dus verwonderde me niets)

Fat DB press
opwarming
0x52kg links + 1x52kg rechts (kreeg hem links niet goed gepositioneerd. Rechts maar 1 rep omdat bij het droppen de sluitingen helemaal loskwamen)
4x52kg rechts (volume PR. Tussen de reps door telkens de sluitingen terug moeten vastdraaien. Dit duurde alles samen 1 minuut en de reps vielen in principe nog wel mee. Mooi)
0x52kg links (same)

En toen kwamen de buren zeggen dat hun garage ging instorten. Natuurlijk niet erg slim om vlak tegen hun muur met die dumbbell te gaan gooien, maar het was het enige plaatsje met schaduw. In het vervolg toch maar weer wegblijven van die muur en hopen dat er geen geklaag meer komt. Anders zitten we weer met hetzelfde probleem...

Atlas stones (over 1m40)
0x110kg (bij het omhoog komen schoof 1 hand los. Nog enigszins kunnen opvangen maar niet voldoende om de rep te halen. Daarna kreeg ik hem niet meer van de grond)
0x110kg (nieuwe hars en daardoor kreeg ik hem terug van de grond. Vrij hoog getrokken, maar het laatste stukje waar het volledig op de bovenrug aankomt, ging niet meer. Rug was volledig leeg)
In het vervolg toch iets meer hars proberen nemen. Stom dat mijn stones weer zo slecht gingen...

Goeie training. Vanaf deze week komt de deadlift in mijn gymtrainingen ipv de squattraining.
 
misschien een optie om Front squats toe te voegen , heeft goeie carryover op je stones , trust me!
Ook overhead SQ is goed voor je oh en je stones.
 
Met front squats heb ik een tijd terug mijn knie geblesseerd, en ben er sinds dan nog niet terug zwaar kunnen op gaan. Af en toe eens highrep met licht gewicht.
 
Met front squats heb ik een tijd terug mijn knie geblesseerd, en ben er sinds dan nog niet terug zwaar kunnen op gaan. Af en toe eens highrep met licht gewicht.

toch niet het gewicht op je knieen laten vallen?! :eek:
 
Nee :p Gewoon na lang geen front squats meer gedaan te hebben ineens zwaar willen gaan, en dat vond mijn knie niet fijn blijkbaar. Heb er verder niet speciaal last van, dus valt allemaal wel mee, maar ik blijf er voorzichtig mee tot het volledig weg is.

Lef: zal het eens nameten als ik er aan denk als ik thuis ben. Ik denk dat ze gewoon even breed zijn, maar durf het niet met 100% zekerheid zeggen.
 
Lef: zal het eens nameten als ik er aan denk als ik thuis ben. Ik denk dat ze gewoon even breed zijn, maar durf het niet met 100% zekerheid zeggen.
Ok bedankt.
Het is maar dat ik op zoek ben naar een iets smallere riem. Waar heb je de riemen gekocht?
 
2 van mijn riemen komen van Fitness-seller, maar zij hebben die nu niet meer. Een andere heb ik via iemand die ik ken, die iemand kent die ze meebrengt vanuit amerika ofzo :)
 
2 van mijn riemen komen van Fitness-seller, maar zij hebben die nu niet meer. Een andere heb ik via iemand die ik ken, die iemand kent die ze meebrengt vanuit amerika ofzo :)
Hmm, ok.
Mijn huidige riem (gewoon de standaard 10cm brede en 10mm dikke powerliftriem) zit vogens mij veel te hoog op m'n ribben, dus ik wil wel eens een 7,5cm of zo proberen. Maar die dingen blijken verdomd moeilijk te vinden te zijn.
 
Meer buik kweken :p
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven